Tag: Sprzedaż bezpośrednia

zwiększyć sprzedaż

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?

Marketing Bezpośredni
Obecna koniunktura na rynku jest dla większości z nas co najmniej przerażająca. Jednak mimo trudności, skuteczni sprzedawcy wciąż pozyskują klientów i zwiększają sprzedaż. Jak to robią? Dowiesz się czytając poniższy artykuł.


Podobne porady

dobra ankieta

Jak stworzyć dobrą ankietę?

Strategie Marketingowe
Ankiety są stosowane w celu uzyskania określonych informacji od dużej liczby osób. Podczas projektowania ankiety należy się zastanowić jakie pytania zadać, w jaki sposób je sformułować i jakie odpowiedzi będziemy się starać dzięki nim uzyskać. Skuteczność ankiety ocenia się na podstawie jakości informacji, jakie ona dostarcza.
negocjacje z klientem

Jak negocjować z klientem?

Własna Działalność Gospodarcza
Podstawowym problemem podczas negocjacji z klientem jest to, że klient ma przewagę, bo to my więcej stracimy tracąc klienta. Chcąc zachować klienta, przy obecnej konkurencji jesteśmy zmuszeni opuszczać ceny. Presja jest jeszcze większa, gdy mamy do czynienia ze stałym klientem, gdyż nie możemy zniszczyć długotrwałej współpracy. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które mogą okazać się przydatne podczas negocjacji z klientem.
badanie rynku

Jak przeprowadzić badanie rynku?

Marketing Bezpośredni
Badanie rynku to element zasadniczy, który powinien poprzedzać każdą poważną decyzję biznesową. Bez wiedzy o rynku docelowym nie wolno wprowadzać nowego produktu, nie należy również planować strategii marketingowej, ani zakładać własnego biznesu. Dowiedz się jak przeprowadzić badanie rynku, a staniesz się świadomym przedsiębiorcą.
segmentacja rynku

Jak dokonać segmentacji rynku?

Strategie Marketingowe
Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową, musisz zidentyfikować rynek docelowy. Rynek docelowy to grupa ludzi, którzy będą potrzebować twojego produktu lub usługi. Proces identyfikacji rynku docelowego nosi nazwę segmentacji rynku. Dokonując segmentacji rynku firma może zidentyfikować grupę klientów docelowych lub znaleźć swoją niszę na rynku. Gdy już raz określisz swoją niszę, będziesz mógł skoncentrować wszystkie swoje wysiłki na wybranej grupie docelowej.
Segmentacji rynku dokonuje się na podstawie kilku kryteriów. Oto one:
przyciąganie klientów

Jak przyciągnąć klienta?

Strategie Marketingowe
Istnieje logiczna procedura budowania biznesu, niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę online, czy offline. Żeby twój biznes się rozwijał, musisz zrobić kilka rzeczy. Przeczytaj poniższe 8 kroków, a nauczysz się jak przyciągać klientów i zwiększyć zyski.
większa sprzedaż

Jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż?

Strategie Marketingowe
Ostatnie badania dowodzą, że obiektywne, pochodzące od stron trzecich opinie znacznie zwiększają sprzedaż produktów firm działających w obszarze e-commerce. Recenzje, nawet te negatywne, pomagają zbudować wiarygodność firmy i wzbudzić do niej zaufanie. Ponadto dostarczają potencjalnym klientom ważnych informacji, zmniejszając odsetek zwrotów i skarg posprzedażowych.
Umieszczenie na stronie internetowej opinii i recenzji produktów jest sprawą łatwą. Należy mieć jednak jasno określony plan, jak należy to zrobić. Zastanów się więc:
Negocjacjowanie warunków - sztuka negocjacji

Jak opanować sztukę negocjacji?

Własna Działalność Gospodarcza
"To jest za drogie", "Pańska konkurencja sprzedaje to samo dużo taniej". Większość handlowców i właścicieli firm słyszy takie stwierdzenia każdego dnia. To oznacza, jak bardzo ważne jest opanowanie sztuki negocjacji w sposób bardziej efektywny. Poniżej znajdziesz pięć różnych strategii, które pomogą ci zwiększyć umiejętność negocjowania i przyczynią się, że zarobisz dużo więcej.