Tag: ćwiczenia odchudzające

zdrowy tryb życia

Fitness i dieta czy warto? Spojrzenie z dystansu.

Podstawy Fitnessu
Czy w ogóle warto ćwiczyć i patrzeć na to co jesz? Czy to ma jakieś znaczenie? To przecież tak bardzo popularny ostatnimi czasy temat debat i kampanii na rzecz zdrowia. Należysz do grupy fanatyków szeroko pojętego fitness, czy może uważasz to wszystko za bzdury i głupoty. A może jeszcze sam nie wiesz? Po prostu nie interesowałeś się tym głębiej? Sam zdecyduj czy to gra warta świeczki.
Ćwiczenia

Ile czasu tak naprawdę trzeba ćwiczyć?

Podstawy Fitnessu
„Musisz ćwiczyć… tyle i tyle… inaczej nic Ci to nie da” "Jak będziesz ćwiczyć godzinę na tym, i pół godziny na tym to będzie super jak poćwiczysz na tym 10min. mniej to już nic z tego…" "Jak masz tyle ćwiczyć to lepiej nie ćwicz wcale…" Słyszałeś/łaś kiedyś coś w tym stylu? Najprawdopodobniej tak. To częste podejście samozwańczych fachowców, a czasem także nadgorliwych fascynatów sportu. Ile tak naprawdę trzeba ćwiczyć, żeby coś osiągnąć?
fitness, odchudzanie, sprzęt fitness, święta, zdrowie

Święta, święta i… po świętach, i… po ładnej sylwetce, po formie…

Utrzymanie Wagi
Święta, wszystko ładnie, pięknie tylko znowu te dodatkowe kilogramy… Jak temu zapobiec? Jak zadbać, powrócić do swojej idealnej linii? Najlepiej byłoby jeść tyle, co normalnie i odpuścić te wszystkie świąteczne rarytasy… Ale czy podejmiesz się tego? A może to okazja, żeby zacząć pracować nad sylwetką, która marzyła Ci się już na długo przed jakimikolwiek świętami?
ćwiczenia z hantlami

Jak zmotywować się do ćwiczeń?

Ćwiczenia
Motywacja to coś, co pcha nas do interakcji i brania udziału w tym, co dzieje się na świecie. Niezależnie, czy chodzi o rzeczy materialne, czy też zupełnie abstrakcyjne, motywacja to coś, co pcha nas do przodu. Jeżeli chcesz wziąć się za ćwiczenia, musisz zadać sobie pytanie, „dlaczego właściwie chcę ćwiczyć?”. Jeżeli twoja odpowiedź jest dobra, to masz solidne podstawy, by zacząć ćwiczeniową rutynę. Poniżej znajdziesz wskazówki jak się najlepiej zmotywować do regularnego ćwiczenia.
zgrabne uda

Jak schudnąć z ud?

Ćwiczenia
Zyskaniu na wadze towarzyszy zawsze odkładanie się tłuszczu w różnych partiach ciała. Jednym zbędny tłuszczyk zbiera się w okolicach bioder, innym na brzuchu a jeszcze innym 'idzie' w pośladki. Jednak najczęściej tłuszczyk osadza się na udach. Prowadzi to do tego, że nasze ciała nabierają kształt gruszki. Bardzo często zdarza się tak, ze ciężko nam jest zrzucić zbędne kilogramy i ukształtować ciało. Musimy pamiętać, że najlepsze efekty da nam dieta połączona z ćwiczeniami. Ćwicz zatem przynajmniej trzydzieści minut dziennie i jedz produkty bogate w białko, jak na przykład produkty pełnoziarniste, owoce i warzywa. Podpowiadamy Ci, jak pozbyć się tłuszczyku z ud.
szczupłe uda i pośladki

Jak wyszczuplić uda?

Ćwiczenia
Dla większości kobiet pięknie wyrzeźbione, piękne i zadbane nogi sprawiają, że czują się one seksowne. Teraz, kiedy lato zapukało do naszych drzwi, nie ma ani chwili do stracenia, aby zadbać o nogi, a zwłaszcza o uda, bo to na nich najbardziej lubi osadzać się tłuszcz. Ćwiczenia, które proponujemy, pomogą Ci ukształtować i wyszczuplić uda.
Odchudzanie na rowerze

Jak jeździć na rowerze, żeby schudnąć?

Cardio
Jazda na rowerze zbawiennie wpływa na nasz układ sercowo-naczyniowy. Dodatkowo wspomaga metabolizm – nasze ciało spala kalorie dużo szybciej. Jazda na rowerze poprawia też naszą kondycję. Istnieje wiele rodzajów jazdy na rowerze. Jeśli jednak chcesz zrzucić kilka kilogramów, ważna jest przede wszystkim systematyka. Co jeszcze? Odpowiedź w niniejszym artykule.
bieganie

Jak efektywnie ćwiczyć?

Ćwiczenia
Kobiety (zgodnie z trendami XXI wieku) pragną osiągnąć idealną, szczupłą sylwetkę. Wówczas przechodzimy na diety (szczególnie w okresie wiosny oraz lata, kiedy trzeba pokazać troszkę ciałka na plaży w stroju kąpielowym) oraz zaczynamy ćwiczyć. Niestety, wizyty na siłowni, czy nawet ćwiczenia wykonywane w domu nie zawsze dają oczekiwany rezultat, tzn. możemy nie chudnąć mimo naszego wysiłku. Czasami również nie skutkują diety. Dlaczego? Co robimy źle? Jak powinnyśmy ćwiczyć? Jakich napojów unikać? Poniżej przedstawiamy kilka złotych porad dotyczących chudnięcia.
ćwiczenia z muzyką

Jak ćwiczyć w domu przy muzyce?

Ćwiczenia
Wybierz sobie pięć swoich ulubionych piosenek. Najlepiej jeśli będzie to muzyka rytmiczna, dość szybka. Wykonuj poniższe ćwiczenia do kolejnych piosenek. Krok pierwszy – piosenka pierwsza, krok drugi – piosenka druga, itd. Dla każdej piosenki zacznij od ćwiczeń oznaczonych literką A, potem zrób przerwę na refren podczas którego wykonuj ćwiczenia oznaczone literką B. I tak po kolei dla każdej piosenki. Liczba powtórzeń zależy od długości zwrotek i refrenów. Łatwe? Gotowi? Zaczynamy!
ćwiczenia z hantlami

Jak szybko schudnąć i nabrać mięśni?

Cardio
Lato już zdążyło o sobie przypomnieć i uświadomić nam, że najwyższy czas zrzucić zbędne kilogramy i wyrzeźbić schowane pod warstwą tłuszczyku mięśnie. Jak zrobić to szybko i zdrowo? Połączyć ćwiczenia siłowe z treningiem kardio. Poniżej dowiesz się jak to zrobić, by szybko uzyskać pożądany efekt.