Tag: Trening na triceps

ćwiczenie na triceps

Jak ćwiczyć triceps?

Trening Siłowy
Triceps to często zapominany mięsień, który przyczynia się wyrzeźbienia ramion. Znajduje się on po przeciwnej stronie bicepsa, od spodu ramion. Wyraźnie wykształcone mięśnie trójgłowe ramienia sprawiają, że ręce wyglądają na większe. Poniżej znajdziesz wskazówki jak ćwiczyć triceps.


Podobne porady

Pompki

Jak prawidłowo robić pompki?

Podstawy Fitnessu

Pompki to jedno z wielu ćwiczeń fizycznych, które można wykonywać codziennie, właściwie wszędzie i o każdej porze dnia. Pompki są ćwiczeniem dość popularnym przy czym dość trudnym i wymagającym odpowiedniej techniki, dużej koncentracji i sporej siły. Tak naprawdę ćwiczenie to nazywa się „zginaniem ramion w pozycji podpór leżąc przodem”. Popularne pompki rozwijają takie partie mięśniowe jak mięśnie klatki piersiowej, mięśnie obręczy barkowej, tricepsy, a poprzez to, że podczas robienia pompek musimy sztywno utrzymać ciało w podporze przodem dość intensywnie pracuje większość ważniejszych mięśni naszego ciała. Są nimi między innymi mięsień brzucha, mięśnie pośladkowe, mięśnie przedramion, mięśnie nóg i stóp. Poprzez zmianę ustawienia ciała podczas wykonywania pompek możemy wpływać na charakterystykę ćwiczenia dzięki czemu możemy wybrać, którą część ciała chcemy mocniej wyćwiczyć. Pompki możemy wykonywać na różne sposoby, a przez to w sposób świadomy wpływamy na poszczególne części ciała, lub konkretną część danego mięśnia.

waga

Co jeść, żeby przytyć?

Zdrowe Odżywianie
Jak przytyć? W dzisiejszych czasach tendencja jest odwrotna, to znaczy więcej osób chce schudnąć. Wiele osób chciałoby mieć takie problemy. Dlaczego chcemy przytyć? Może być kilka powodów. Po pierwsze chcemy przybrać na masie, bo ćwiczymy na siłowni i chcemy zwiększyć objętość naszych mięśni. Po drugie, zostaliśmy do tego zmuszeni po przebyciu ciężkiej choroby, przez którą znacznie straciliśmy na wadze. Kolejny z powodów... Może się nam wydawać, że mając kilka kilo więcej będziemy wyglądać bardziej atrakcyjnie. Wszystkie te powody są dobre, żeby przytyć. Jak to zrobić? Oczywiście konieczna jest zmiana diety, którą opiszemy w dalszej części artykułu.
Zwiększenie masy mięśniowej

Jak zwiększyć masę mięśniową?

Ćwiczenie z Trenerem

Wydawać by się mogło, że nabranie masy mięśniowej jest bardzo proste - nic bardziej mylnego. Wszystko zależy od naszych indywidualnych możliwości i predyspozycji, a przede wszystkim typu budowy naszego ciała. Nie wystarczy dużo jeść, od czasu do czasu pójść na siłownię i trochę „popakować”. Niestety w ten sposób nie zwiększymy masy mięśniowej. Aby przyrost masy mięśniowej był zadowalający należy wszystko dokładnie przemyśleć, przeliczyć i zaplanować.

Ćwiczenia na triceps

Jak trenować triceps?

Ćwiczenie z Trenerem

Mięsień trójgłowy ramienia znajduje się w tylnej części ramienia, oprócz niego znajduje się tam również mięsień łokciowy. Oba te mięśnie prostują ramię w stawie łokciowym. Zaś głowa długa mięśnia trójgłowego ramienia bierze udział w prostowaniu barku. Jak już wcześniej wspomniałem mięsień trójgłowy ramienia prostuje głównie ramie w stawie łokciowym, ale dobrze wyćwiczony triceps znacznie wysmukla i poprawia wygląd całego ramienia. Poniżej przedstawiam kilka ćwiczeń, które bardzo dobrze oddziaływają na mięśnie prostujące ramię w stawie łokciowym. Oczywiście najpierw trzeba zaplanować jaki charakter przyjmą nasze treningi, na co będą ukierunkowane. Czy będzie to zwiększenie masy mięśniowej, czy np. wyrzeźbienie ładnych kształtów mięśnia. Można to zaplanować poprzez odpowiednie rozplanowanie treningów czyli długość trwania treningu, liczba powtórzeń w serii, liczba samych serii, czas odpoczynku między seriami oraz czas w jakim chcemy osiągnąć zaplanowany skutek.

Umięśnione barki

Jak ćwiczyć na barki?

Ćwiczenie z Trenerem

Mięśnie barków to mięśnie, które oplatają całą obręcz barkową plus niektóre mięśnie grzbietu, ale tylko ich górną część tak jak np. mięsień czworoboczny. Są to mięśnie, które nie tylko ładnie wyglądają. Są bardzo ważne ponieważ biorą udział w większości ruchów jakie wykonujemy no i przede wszystkim to one między innymi wpływają na ustawienie ramion, kształt pleców itp. Dlatego praca nad tymi mięśniami jest bardzo istotna, a wiele osób pomija właśnie tę partię mięśniową. Dobrze wyćwiczone barki poprawiają nie tylko siłę, ale też w znaczny sposób poprawiają nasz wygląd. Poniżej przedstawiam kilka łatwych do wykonania ćwiczeń, które angażują mięśnie całej obręczy barkowej. Oczywiście najpierw trzeba zaplanować jaki charakter przyjmą nasze treningi, na co będą ukierunkowane. Czy będzie to zwiększenie masy mięśniowej, czy np. wyrzeźbienie ładnych kształtów mięśnia. Można to zaplanować poprzez odpowiednie rozplanowania treningów czyli długość trwania treningu, liczba powtórzeń w serii, liczba samych serii, czas odpoczynku między seriami oraz czas w jakim chcemy osiągnąć zaplanowany skutek.

Masa mięśniowa

10 najlepszych produktów na masę mięśniową

Zdrowe Odżywianie
Nie wszystkie produkty żywnościowe są sobie równe. Aby przybrać na masie konieczna jest odpowiednia dieta składająca się z produktów bogatych w białka (1,6-2 g białka na kg masy ciała), tłuszcze (20-25% zapotrzebowania energetycznego) i węglowodany złożone. Poniżej przedstawiam 10 produktów, które pomogą ci zdrowo przybrać na masie.
masa z pianek

Jak zrobić masę plastyczną z pianek marshmallows?

Zabawy dla Dzieci
Dzieci uwielbiają domowej roboty masę plastyczną, nie dość że jest jest kolorowa to jeszcze jest smaczna. Rodzice mogą być zadowoleni ponieważ jest niedroga i bezpieczna w użyciu. Poza tym można ją jeść bez przykrych konsekwencji. Przygotowuje się ja bardzo szybko, już po 5 minutach jest gotowa do ugniatania, formowania, rzeźbienia czy jedzenia.