Tag: ćwiczenia na mięśnie nóg

piłka gimnastyczna

Jak ćwiczyć nogi na piłce gimnastycznej?

Rozciąganie
Piłka do ćwiczeń staje się coraz popularniejsza i zyskuje coraz więcej zwolenników. Nic dziwnego. Ćwiczenia z nią są nie tylko bezpieczne dla zdrowia, ale i bardzo skuteczne. Poniżej dwa krótkie, ale uwierzcie mi wydajne ćwiczenia na mięśnie nóg. Spróbujcie, a nie pożałujecie. Przy regularnym ćwiczeniu efekty będą zadziwiające.
ćwiczenia na brzuch

Jakie ćwiczenia na mięśnie brzucha i ud w domu?

Ćwiczenia
Szukasz odpowiedniego dla siebie zestawu ćwiczeń? Chcesz przeskoczyć poprzeczkę i wykonywać ciut trudniejsze ćwiczenia, dla bardziej wytrzymałych? Oto kilka propozycji ćwiczeń dla Ciebie. Nie są to ćwiczenia dla osób początkujących, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z fitnessem, ale już dla bardziej zaawansowanych. Zobacz zestaw ćwiczeń mięśnie brzucha i nóg, wybierz coś dla siebie. Powodzenia.
Nicole Kidman

Ćwiczenia dla szczupłych·

Ćwiczenia

Należysz do osób szczupłych, jak Nicole Kidman, czy Paris Hilton? Masz wąską talię, długie, chude nogi i szczupłe ramiona? Takie filigranowe wymiary dla wielu dziewczyn byłyby spełnieniem marzeń. Jednak skoro czytasz ten artykuł, domyślam się, że chcesz coś w kwestii swojej figury zmienić. Wyrzeźbienie seksownie zarysowanych mięśni może być w twoim przypadku dość trudne. Nie zaszkodzi jednak spróbować.
Strategia: popracuj nad mięśniami podnosząc hantle. Ćwicz mięśnie grupami (bicepsy, tricepsy, mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej, mięśnie nóg).
W twoim przypadku najlepiej sprawdzi się trening siłowy z cięższymi hantlami. Ćwicz wszystkie grupy mięśni trzy razy w tygodniu, a ćwiczenia cardio ogranicz do minimum (nie częściej, niż 3 dni w tygodniu, góra 20-30 minut).
Każde z opisanych poniżej ćwiczeń wykonuj w 1-3 seriach po 6-10 powtórzeń. Po każdej serii zrób 2-3 minutową przerwę, żeby nie nadwyrężyć mięśni.

zgrabne uda

Jakie są ćwiczenia na uda?

Rozciąganie
Marzysz o szczupłych, jędrnych udach, na których nie ma miejsca na cellulit i nadmiarowe kilogramy? Nic nie stoi na przeszkodzie, byś i ty je miała. Dzięki opisanym poniżej sześciu najlepszym ćwiczeniom na uda, już wkrótce osiągniesz swój cel. I nie potrzebujesz do tego absolutnie żadnego sprzętu fitness!


Podobne porady

brzuszki na piłce gimnastycznej

Jak ćwiczyć mięśnie brzucha na piłce gimnastycznej?

Ćwiczenia
Ćwiczenia na piłce są bardzo skuteczne i co najważniejsze bezpieczne dla nas. Za pomocą piłki można ćwiczyć mięśnie praktycznie każdej części ciała. Ja jednak skupię się na mięśniach brzucha, które spędzają sen z powiek niejednemu z nas. Wszyscy chcielibyśmy mieć piękny brzuch – i dzięki piłce do ćwiczeń jest to możliwe.
ćwiczenie ramion

Jak ćwiczyć ramiona na piłce?

Ćwiczenia
Tyle się słyszy o piłce gimnastycznej, a tak naprawdę mało ludzi korzysta z niej w domu. A przecież można. Nie trzeba chodzić specjalnie na siłownię. Dla tych wszystkich, którzy planują zacząć swoją przygodę z piłką gimnastyczną polecam serię prostych ćwiczeń na ramiona, do których przyda się nie tylko piłka gimnastyczna, ale też i inne przyrządy. Do dzieła. Dbajmy o zdrowie i kondycję fizyczną.
ćwiczenie na triceps

Jak ćwiczyć triceps na piłce?

Ćwiczenia
Podczas gdy inne partie ciała doczekały się serii ćwiczeń na ich wzmocnienie samemu tricepsowi poświęcono mało uwagi. Ale nie martwcie się, jest on ćwiczony podczas wykonywania ćwiczeń na ramiona, plecy czy ręce na przykład. Jest jednak jedno takie ćwiczenie, dzięki któremu nasz triceps na pewno będzie wyglądał świetnie. Mimo że tylko jedno, zamieszczam je bez obaw z nadzieją, że z powodzeniem je wykorzystacie i przyniesie wam oczekiwane rezultaty.
ćwiczenia z piłką gimnastyczną

Trening siłowy w domu – zestaw ćwiczeń na piłce gimnastycznej·

Ćwiczenia
Słyszałaś już pewnie, że trening siłowy zwiększa metabolizm i pozwala wyrzeźbić mięśnie. Jednak jeśli myślisz, że tego rodzaju ćwiczenia wymagają sprzętu dostępnego w profesjonalnej siłowni, jesteś w sporym błędzie. Wystarczy jedna niepozorna piłka gimnastyczna, a cały trening będziesz mogła odbyć w zaciszu własnego domu. Ćwiczenia, które znajdziesz poniżej, angażują wszystkie najważniejsze grupy mięśni - brzuch, uda i dolną część pleców. Pozytywnie wpłyną one nie tylko na twój wygląd, ale i poprawę komfortu życia, pomagając ci sprawniej i bezpiecznej wykonywać codzienne czynności, takie jak podnoszenie ciężkich przedmiotów czy wchodzenie po schodach. Pamiętaj jednak, by przed rozpoczęciem treningu zawsze zrobić 5-minutową rozgrzewkę. Może to być nawet zwykły spacer – cokolwiek co sprawi, że twoja krew zacznie szybciej krążyć w żyłach.