Tag: Koktajl białkowy

Koktajl białkowy domowej roboty

Jak zrobić koktajl białkowy domowej roboty?

Diety
Białko jest podstawowym elementem zdrowej diety. Koktajle wysokobiałkowe często są stosowane wśród osób regularnie ćwiczących w celu uzupełnienia ich potrzeb żywieniowych. Poniżej znajdziesz przepis jak w domu zrobić koktajl białkowy z samych naturalnych składników.
koktail proteinowy

Jak zrobić koktajl proteinowy?

Diety
Koktajle proteinowe są zwykle robione z owoców z dodatkiem białka serwatkowego. Są one używane do uzupełniania poziomu białka zwłaszcza dla kulturystów, oraz wegetarian. Mogą one znacznie przyspieszyć regenerację po wysiłku, wpłynąć na zwiększenie masy mięśniowej lub zastąpić posiłek. Poniżej znajdziesz instrukcje jak zrobić koktajl proteinowy w domu.
koktajl truskawkowy

Jak zrobić proteinowy koktajl truskawkowy?

Koktajle Owocowe
Taki koktajl to samo zdrowie. Nie tylko nasyci żołądek, ale skutecznie ochłodzi organizm w letni, upalny dzień. Proteiny są potrzebne naszym mięśniom po wysiłku fizyczny, aby doszły do siebie. Sięgaj więc po taki koktajl po każdej wizycie na siłowni, lub innym wysiłku fizycznym.


Podobne porady

Mierzenie klatki piersiowej

Jak zmierzyć obwód klatki piersiowej?

Podstawy Fitnessu

Klatka piersiowa jest częścią składową tułowia i jest zbudowana z dwunastu par żeber i mostka oraz dwunastu kręgów piersiowych zamykających tylną ścianę klatki piersiowej. W obrębie klatki piersiowej występują ruchome połączenia żeber z kręgosłupem i żeber z mostkiem. Kościec klatki piersiowej oplatają trzy grupy mięśni. Pierwszą grupą są mięśnie powierzchowne, druga grupa to mięśnie głębokie. Trzecia grupa to jeden duży mięsień – przepona, która oddziela klatkę piersiową od jamy brzusznej i jest głównym mięśniem oddechowym. Klatka piersiowa spełnia rolę ochronną dla narządów leżących wewnątrz, głównie serca i płuc. Bierze również udział w procesie oddychania. W obrębie klatki piersiowej może wytworzyć się wiele wad które mogą negatywnie wpływać na pracę narządów wewnętrznych, a także znacznie pogorszyć wygląd zewnętrzny. Dlatego też bardzo ważna jest praca nad prawidłową budową i proporcjami klatki piersiowej względem całego ciała.

Zwiększenie masy mięśniowej

Jak zwiększyć masę mięśniową?

Ćwiczenie z Trenerem

Wydawać by się mogło, że nabranie masy mięśniowej jest bardzo proste - nic bardziej mylnego. Wszystko zależy od naszych indywidualnych możliwości i predyspozycji, a przede wszystkim typu budowy naszego ciała. Nie wystarczy dużo jeść, od czasu do czasu pójść na siłownię i trochę „popakować”. Niestety w ten sposób nie zwiększymy masy mięśniowej. Aby przyrost masy mięśniowej był zadowalający należy wszystko dokładnie przemyśleć, przeliczyć i zaplanować.

Mocne nogi

Jak ćwiczyć mięśnie nóg?

Ćwiczenie z Trenerem
Mięśnie nóg to bardzo duża partia mięśniowa obejmująca przednią i tylną część ud oraz mięśnie podudzi. Wielu ludzi ćwiczących na siłowni pomija tę partię mięśniową, ponieważ uważają ją za mniej istotną niż np. klatę, czy biceps. Zaniedbanie mięśni nóg w treningu powoduje dużą dysproporcję w budowie naszego ciała, co wygląda po prostu śmiesznie. Poza tym, większość czynności jakie wykonujemy, wykonujemy chodząc na nogach dlatego dobra kondycja mięśni nóg jest niezwykle istotna. Poza tym ładnie rozbudowane i wyrzeźbione mięśnie nóg znacznie wysmuklają naszą sylwetkę. Oczywiście najlepszym sposobem na rozwinięcie i wysmuklenie mięśni nóg jest po prostu aktywny tryb życia i uprawianie różnych sportów. Jazda na rowerze, na nartach, uprawianie gier drużynowych i wiele, wiele innych korzystnie wpłynie na rozwój naszych mięśni nóg. Dla osób którym to nie wystarcza, poniżej przedstawiam kilka ćwiczeń ukierunkowanych na rozwój mięśni nóg przedniej i tylnej części ud oraz mięśni podudzi - głównie tylnej części.
Silne ramiona

Jak ćwiczyć ramiona?

Ćwiczenie z Trenerem
Chodząc na siłownię zazwyczaj największą uwagę przywiązujemy do naszych tyłków, nóg, czy piersi. Często niestety zapominamy o naszych ramionach, które również potrzebują odpowiedniej aktywności, która poprawi ich wygląd. Jeżeli należysz do tych osób, które zapomniały o tej partii ciała warto o niej pomyśleć. Przeczytaj poniższy artykuł a przekonasz się jak ćwiczyć ramiona.
Płaski brzuch

Najlepsze ćwiczenia na płaski brzuch·

Ćwiczenie z Trenerem
A zatem chcesz mieć w końcu płaski, umięśniony brzuch? Wykonując pojedyncze ćwiczenia nie uda ci się tego osiągnąć. Aby mieć idealny brzuch musisz regularnie wykonywać zestaw różnych ćwiczeń oraz zastosować dietę, dzięki której pozbędziesz się tłuszczu z brzucha i odsłonisz wspaniale wyrzeźbione mięśnie. Poniżej przedstawiam 29 ćwiczeń na płaski brzuch dla zaawansowanych.