Tag: Aromaterapia na stres

aromatyczna kąpiel

Jak wykorzystać aromaterapię by pokonać stres?

Aromaterapia
Chcesz odpocząć po całym stresującym dniu w pracy? Chcesz mieć chwilę tylko dla siebie? Proponuję aromatyczną kąpiel z dodatkiem dwóch olejków, które ukoją Twoje zmysły i uspokoją nerwy. Poczujesz się jak nowo narodzona.
aromatyczna kąpiel

Jak przygotować aromatyczną kąpiel?

Aromaterapia
Codzienna kąpiel to obowiązek każdej z nas. Zazwyczaj traktujemy ją jednak bardzo przedmiotowo, jako odświeżenie po ciężkim dniu i konieczny składnik osobistej higieny. Jednak nie musi wcale tak być. Wystarczy, że znajdziesz dla siebie chwilę wolnego czasu, a możesz z kąpieli uczynić niesamowite, relaksujące przeżycie. Aromatyczna kąpiel uwolni cię od stresu, zmęczenia i napięcia, zapewni głęboki, regenerujący sen. Poniżej dowiesz się jak przygotować kilka rodzajów aromatycznych kąpieli. Zrób coś dla siebie i przetestuj każdą z nich.
aromaterapia

Jak zrobić aromaterapeutyczny olejek odstresowujący?

Aromaterapia
Żyjesz w ciągłym stresie i pośpiechu, na głowie cały dom, dzieci, w pracy presja czasu, ambitne cele, nerwowy szef. Czujesz, że musisz się odstresować, ale obawiasz się stosowania środków farmaceutycznych nawet jeśli kupisz je bez recepty. Zacznij od aromaterapii. Jest przyjemna i bardziej bezpieczna.
aromaterapia

Aromaterapia w domu

Aromaterapia
Aromaterapia to piękna forma dawania sobie przyjemności zmysłowych z jednoczesnymi niezaprzeczalnymi korzyściami dla ciała. Poczuj jej moc! Kominek aromaterapeutyczny to najprostsza metoda cieszenia się zmysłowymi zapachami. Pamiętaj, że najlepiej jest wlewać do niego odrobinę ciepłej wody – świeczka utrzyma jej temperaturę i woń będzie intensywniejsza.
masaż na stres

Jak wykonać masaż ajurwedyjski na stres?

Masaże
Ajurweda to znany już od kilku tysięcy lat indyjski system leczniczy, obejmujący zarówno zdrowie fizyczne, jak i psychiczne oraz rozwój duchowy człowieka. W dzisiejszych czasach szczególnie popularne są masaże i zabiegi ajurwedyjskie. Masaż ajurwedyjski to sposób na odstresowanie się i relaks. Co ciekawe, nie musisz wcale w tym celu udawać się do salonu kosmetycznego. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak zrobić olejek do masażu ajurwedyjskiego oraz poznasz jego techniki.
roll on do aromaterapii

Jak zrobić własny roll on do aromaterapii?

Aromaterapia
O cudownych właściwościach zapachów wiemy już od dawna. Odpowiednia kompozycja aromatów może uwolnić nas od stresu, zadziałać pobudzająco, złagodzić bóle mięśni, czy pomóc pozbyć się migreny. A ponieważ nigdy nie wiemy, kiedy dopadnie nas spadek formy, aromaterapeutyczny roll on warto mieć zawsze przy sobie. Z tej porady dowiesz się jak zrobić taki specyfik oraz jakie olejki eteryczne zmieszać i w jakich proporcjach, by zapewnić mu skuteczne działanie.
Sposoby na opanowanie stresu

10 zdrowych sposobów na opanowanie stresu bez zajadania go

Stres
Wysoki poziom bezrobocia, niestabilna gospodarka, długie i frustrujące dojazdy, presja dobrych wyników na studiach – to wszystko czynniki, które mogą powodować zmartwienia społeczeństwa żyjącego w szybkim tempie. Ankieta dotycząca stresu przeprowadzona w 2010 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne pokazała, że większość Amerykanów żyje w średnim lub wysokim natężeniu stresu. Stres oraz zmartwienia są uniwersalnymi rzeczami w życiu wszystkich ludzi, nawet dzieci. Najnowsze badania potwierdzają, że dzieci doświadczają w swoim codziennym życiu średniego lub wysokiego poziomu stresu. Czterdzieści procent nastolatków oraz prawie połowa dzieci w wieku 8-12 lat z którymi była przeprowadzana ankieta powiedziało, że jest im smutno kiedy widzą, że ich rodzice są zestresowani lub zmartwieni. Dzieci czują kiedy rodzice są zdenerwowani, z kolei rodzice bardzo często lekceważą stres odczuwany przez swoje pociechy. To jak radzimy sobie ze stresującymi sytuacjami jest bardzo ważne. Dwie piąte dorosłych potwierdza, że z powodu stresu przejadają się lub jedzą niezdrowe rzeczy. Z kolei dzieci ciepiące na nadwagę bardzo często zajadają swoje zdenerwowanie lub robią sobie przerwę na drzemkę. Jeśli chodzi o zdrowe opanowanie stresu to co jako rodzic możesz zrobić aby stać się przykładem dla swojego dziecka? Spróbuj podanych niżej 10 sposobów na opanowanie stresu bez zajadania go.
Łagodzenie stresu

10 naturalnych sposobów łagodzenia stresu

Radzenie Sobie Ze Stresem
Ktoś, kto może powiedzieć, że nigdy nie odczuwał stresu jest na prawdę wielkim szczęściarzem. Większość z nas stresuje się z jakiegoś powodu niemal każdego dnia. Bez przerwy napotykamy na stresujące sytuacje: rano – budzik nie zadzwonił, wieczorem – po raz kolejny nie możemy dotrzeć do domu z powodu korków. Jeśli czujesz, że stres przejmuje nad tobą kontrolę, nadszedł najwyższy czas, aby coś z tym zrobić. Życie w ciągłym stresie może mieć poważne skutki dla zdrowia, a poza tym nie jest zbyt przyjemne. Dlatego jeśli ciągle jesteś zestresowany, poznaj poniższe 10 sposobów łagodzenia stresu.
Stres w pracy

Jakie efekty działania stresu mogą odzwierciedlać się w naszym ciele?

Wypadanie Włosów
Czy jest coś dziwnego w tym, że coraz więcej z nas odczuwa objawy stresu? Nasz organizm postawiony jest w sytuacji stresu, kiedy odczuwa zagrożenie. Stres określany jest jako krótkotrwały stan , który mówi nam, że musimy uciekać z danej sytuacji. Problemem jest fakt, iż zbyt wielu ludzi ignoruje sygnały ostrzegawcze swojego ciała i kontynuuje robienie rzeczy tworzących stres. Prowadzi to do ciągłego, długotrwałego stresu, który przynosi zdumiewające efekty. Przyjrzyjmy się niektórym z nich.
kwiaty na stres

Jak obecność kwiatów redukuje stres?

Kwiaty
Nic tak nie rozjaśniania pokoju jak bukiet świeżych kwiatów. Jednak zbyt często kwiaty są zarezerwowane na specjalne okazje. Ostatnie badania wykazały, że kwiaty w sposób naturalny pomagają zmniejszyć stres. Postaw bukiet kwiatów w swoim mieszkaniu, a pozwoli to złagodzić depresję, smutek i zredukować lęki. Oto kilka sposobów by cieszyć się obecnością kwiatów nie tylko w Walentynki.