Tag: Duże biodra

sukienka tuszująca duże biodra

Jak się ubierać żeby ukryć duże biodra?

Dla puszystych
Choć może ci się to wydawać zaskakujące, przeciętna kobieta nosi rozmiar 40–42. Na szczęście więc modne ciuchy nie są zarezerwowane tylko dla modelek o mocno „wychudzonych” kształtach. Nieco lepiej zbudowana kobieta również może się ubrać w dobrym stylu. Schowaj więc do kieszeni kompleksy z powodu zbyt dużych bioder i przekonaj się że możesz znaleźć takie ubrania, które nie tylko zatuszują problematyczny obszar twojego ciała, ale również pozwolą ci wyglądać modnie Jak to zrobić? Przeczytaj poniżej.
ubrania

Jakie sukienki wyszczuplają (figura gruszki)?

Specjalne okazje
Jeśli środek ciężkości twojego ciała znajduje się poniżej pasa, tzn. masz szerokie biodra, ale wąskie ramiona, oznacza to, że masz sylwetkę gruszki. Kobieta gruszka ma smukłą szyję, drobne ramiona, mały biust i kształtną, wąską talię. Ceną za to są duże uda i biodra. Taka figura może przysparzać problemów z odpowiednim doborem garderoby. Jednak kilka trików pozwoli wydobyć z ciebie cały seksapil, podkreślić ładną talię i seksowne ramiona, a ukryć te partie ciała, których jest za dużo. Przykłady wyszczuplających sukienek dla sylwetki gruszki znajdziesz poniżej.


Podobne porady

sylwetka gruszka

Jak dobrać ubrania do sylwetki gruszki?

Specjalne okazje
Każdy typ sylwetki ma podstawowe zasady, których należy przestrzegać przy doborze ubrań. Chcesz ubrać się tak, by podkreślić swoje wdzięki i zatuszować wady? Na co czekasz! Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się w czym najlepiej wygląda kobieta-gruszka.
Jennifer Lopez

Ćwiczenia dla figury gruszki·

Ćwiczenia
Masz kompleks na punkcie swoich ud i bioder? Pewnie masz figurę gruszki. Nie przejmuj się, jesteś w doborowym towarzystwie Jennifer Lopez i Beyonce. Gruszki są szczupłe powyżej pasa, mają zgrabne ramiona, ale za to są szersze w udach i biodrach. Ten typ figury ma tendencję do łatwego przybierania na wadze. Co gorsze, mięśnie gruszek mogą wyglądać na słabo wyrzeźbione, nawet gdy te intensywnie uprawiają fitness. Najlepsza strategia dla gruszek to rozbudowanie mięśni górnych partii ciała (ramion, klatki piersiowej i rąk), żeby zrównoważyć dolne partie i nadać sylwetce kształt klepsydry. Gruszki powinny również ćwiczyć mięśnie ud i pośladków, by nieco zrzucić na wadze.
Strategia: połączyć ćwiczenia aerobowe i siłowe. Wykonywać takie ćwiczenia, które pozwolą pracować nad kilkoma grupami mięśni naraz. Opis zalecanych dla figury gruszki ćwiczeń znajdziesz poniżej. Wykonuj je trzy razy w tygodniu w 1-3 seriach po 20-30 powtórzeń każda. Pomiędzy poszczególnymi seriami zrób krótką przerwę (nie dłuższą, niż 60 sekund).