Tag: Odchudzanie ud ćwiczenia

Szczupłe uda

Jak spalić tłuszcz z ud?

Cardio
Czy należysz do jednych z tych osób, które walczą z tłuszczem na udach? Tłuszcz na udach odkłada się dookoła ud oraz w okolicach pośladków. Zanim zaczniesz czytać dalej, musisz wiedzieć, że nie ma sposobu na to, aby spalić tłuszcz wyłącznie z ud. Aby schudnąć w udach, musisz stracić sporo tłuszczu w całym ciele - tylko w taki sposób odejmiesz sobie kilka centymetrów w udach. Jeśli chcesz schudnąć z ud, musisz oprócz ćwiczeń na nogi wykonywać również ćwiczenia odchudzające (kardio). Jeśli wydaje ci się, że po ćwiczeniach będziesz mieć jeszcze grubsze uda z powodu wzrostu masy mięśniowej, to nie denerwuj się - jeśli ćwiczenia będą wykonywane prawidłowo, to stracisz niechciany tłuszczyk i centymetry.


Podobne porady

dieta, bieganie, odchudzanie, jak biegać, plan treningowy, trening, fitness

Jak biegać, żeby spalić tłuszcz i schudnąć? Odchudzanie z bieganiem.

Chodzenie
Aby schudnąć musisz biegać z odpowiednią szybkością i w odpowiednim czasie. Nie jest to takie proste, jakby się mogło wydawać, ale warto spróbować, ponieważ efekty są spektakularne. Wystarczy chcieć i uzbroić się w cierpliwość. Kiedy biegamy bardzo jest samodyscyplina, bez niej ciężko o jakiekolwiek efekty. Poniżej znajdziecie szczegółowe wskazówki, które pomogą wam w osiągnięciu doskonałej figury niewielkim kosztem. Powodzenia!
bieganie, pulsometr, odchudzanie, tętno, marszobieg, nordic walking, rower, tętnomierz, jak biegać z pulsometrem

Jak biegać z pulsometrem?

Cardio
Pulsometr to obecnie najbardziej potrzebne urządzenie w szafce każdego biegacza. Nie wystarczą już dobre buty treningowe. By biegać dobrze, musisz posiadać pulsometr.
Szybsze spalanie tłuszczu

Co jeść aby spalić tłuszcz?·

Zdrowe Odżywianie
Jeśli chcesz spalić więcej tłuszczu to więcej jedz. Brzmi niedorzecznie? Podczas "głodowania" spowalnia się nasz metabolizm. Wchodzimy na niższe obroty i spalamy mniej kalorii. Po lekkim posiłku zaczynamy go trawić a trawienie wymaga energii. Oczywiście nie należy jeść produktów tłustych i wysokokalorycznych, tylko takie, które mają mniej kalorii, niż nasz organizm potrzebuje na ich spalenie jak np. marchewka, arbuz czy jabłko. Oprócz produktów niskokalorycznych warto wiedzieć, że spalimy więcej tłuszczu jedząc produkty wysokobiałkowe lub te, które zawierają kwasy Omega-3. Produktów, które spalają tłuszcz jest wiele - część z nich znajdziesz poniżej.
tętno spoczynkowe

Jak obliczyć tętno spoczynkowe?

Podstawy Fitnessu
Ogólna zasada mówi, że im wyższe tętno spoczynkowe, tym dana osoba jest mniej sprawna fizycznie i na odwrót. Z tego powodu jednym ze skuteczniejszych sposobów sprawdzenia czy twój trening przynosi oczekiwane efekty jest badanie zmian tętna spoczynkowego w okresie kilku miesięcy aktywności fizycznej. Jeżeli trening jest skuteczny, tętno spoczynkowe będzie się powoli zmniejszać lub przynajmniej pozostanie na stałym poziomie. Jeżeli jednak tętno spoczynkowe wzrosło, posłuchaj swojego organizmu i zmniejsz częstotliwość treningów lub ich intensywność.
płaski brzuch

Jak spalić tłuszcz z brzucha? 9 skutecznych ćwiczeń·

Ćwiczenia
Jeśli wciąż myślisz, że najlepszym sposobem na spalenie tłuszczu z brzucha jest robienie brzuszków, jesteś w olbrzymim błędzie. Płaski brzuch wymaga ćwiczeń angażujących różne partie mięśni. Dzięki zamieszczonemu poniżej treningowi już za dwa tygodnie będziesz mogła cieszyć się idealnym brzuszkiem i pięknie wyrzeźbioną talią. Znajdziesz tu ćwiczenia dla każdego stopnia zaawansowania. Gotowa podjąć wyzwanie?
mleko ryżowe odchudzanie

Jak spalić tłuszcz z brzucha za pomocą mleka ryżowego?

Odchudzanie
Jeśli nie tolerujesz laktozy, bądź jesteś wegetarianinem lub po prostu nie lubisz mleka, natura przygotowała smaczną i zdrową alternatywę: mleko ryżowe. Jest to produkt, dzięki któremu pozbędziesz się tłuszczu z brzucha. Możesz go pić zamiast wody lub słodkich napoi. Poznaj przepis na domowe mleko ryżowe.
bieganie

Trzy ćwiczenia, które pomogą spalić więcej tłuszczu niż bieganie

Ćwiczenia
Bieganie jest jedną z najbardziej ukochanych dyscyplin. Pomaga spalić kalorie, a dodatkowo pomaga walczyć ze stresem. Ponadto jogging nie wymaga żadnego specjalistycznego sprzętu, z wyjątkiem dobrych butów do biegania i kawałka wolnej przestrzeni. Niemniej jednak, nawet jeśli spala kalorie, to spala tylko 10 kalorii na minutę, podczas normalnego tempa. Dla ludzi, którzy chcą schudnąć szybciej lub po prostu chcą ćwiczyć coś bardzie wymagającego, bieganie nie jest najlepszym rozwiązaniem. Osoby, którym zależy na efektach powinny spróbować alternatyw, które są bardziej skuteczne.