Tag: Najbardziej kaloryczne drinki

Które drinki są najbardziej kaloryczne?

Drinki Alkoholowe
Nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać do tego, że alkohol szkodzi zdrowiu. Nie jest sprzymierzeńcem optymalnego stylu życia i nie powinien być spożywany przez osoby, którym zależy na szczupłej sylwetce. Wiadomym jest, że zakrapiana impreza może dostarczyć niebotycznej ilość kalorii, ale zdarzają się uroczystości czy okazje, podczas których wzniesienie symbolicznego toastu trunkiem kusi. Co pić, aby później tego nie żałować? Sprawdźmy, które drinki są najbardziej kaloryczne.


Podobne porady

bar

Jak zamawiać drinki?

Drinki Alkoholowe
Większość z nas lubi chodzić na imprezy zakrapiane alkoholem. Każdemu zdarza się zamawiać drinka przy barze, choć okazuje się, że niewielu potrafi prawidłowo to zrobić. Poniżej przedstawiam schemat poprawnego zamawiania drinka:
drinki na lato

Jak zrobić orzeźwiające drinki na lato?

Koktajle Owocowe
Lato do doskonały czas na orzeźwiające drinki. Możesz po ciężkim dniu pracy za biurkiem wyskoczyć gdzieś z kolegami z pracy lub napić się przy grillu z rodziną i przyjaciółmi. Drinki ze świeżymi owocami są zawsze numerem jeden na letnie wyjścia. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić klika smakowitych letnich drinków. Jedyne co musisz mieć, to bogato wyposażony barek...
lody

Jakie lody są najmniej kaloryczne?·

Zdrowe Odżywianie
W lecie łatwo poddać się pokusie i przesadzić z orzeźwiającymi smakołykami. Gałka lodów jeszcze nikomu nie zaszkodziła, ale pół kubka może już stanowić poważny problem. Okazuje się, że porcja lodów wielkości połowy twojej pięści może dostarczyć aż 200 kcal i 11 gramów tłuszczu! Czy to oznacza, że powinnaś całkowicie zrezygnować z lodów? Nie! Musisz tylko dowiedzieć się, które są najmniej kaloryczne. Odpowiedź znajdziesz poniżej.
drinki tropikalne

Dietetyczne drinki na lato·

Drinki Alkoholowe
Czym byłoby lato bez orzeźwiającego, tropikalnego drinka? Jeśli jesteś na diecie, może być tylko źródłem frustracji. Jest jednak coś, co rozwiąże twój problem. Dietetyczne drinki (z alkoholem lub bez), które zaspokoją twoje zachcianki i utrzymają wagę na odpowiednim poziomie. Niektóre z przepisów zamieszczonych poniżej mają nawet o 1/3 mniej kalorii, niż w oryginale. Nie umniejsza to jednak żadnemu koktajlowi smaku. Przekonaj się sama.
drink warstwowy

Jak zrobić warstwowe drinki?·

Drinki Alkoholowe
Warstwowy drink zrobi wrażenie na każdym, komu go podasz. Wydawać by się mogło, że do jego przygotowania potrzeba zaawansowanych umiejętności barmańskich, jednak w rzeczywistości jest to bardzo proste. Wymaga jedynie odrobiny „know-how” i nieco cierpliwości, by poszczególne składniki drinka wlewać do kieliszka powoli i ostrożnie. Warstwowe drinki przygotowujemy zazwyczaj z likierów, syropów i śmietanki. Zestaw alkoholi może być jednak dowolny pod warunkiem, że będą się one różnić gęstością. Najlepiej dobierać składniki na zasadzie kontrastu – bezbarwne, przejrzyste trunki z mętnymi, gęstymi likierami. Więcej szczegółów na temat znajdziesz poniżej.
drinki zmieniające kolor

Jak robić drinki zmieniające kolor?·

Drinki Alkoholowe
Gdy pierwszy raz zobaczysz, że koktajl może zmieniać kolor, pomyślisz, że to magia. Nie ma w tym jednak niczego paranormalnego, to skutek bardzo prostej reakcji chemicznej. Trik uda się, gdy drink, napój (a może nawet i potrawa) będzie zawierać w swoim składzie pigment wrażliwy na zmiany pH. Barwnik taki występuje naturalnie w przyrodzie i zazwyczaj ma odcień intensywnie niebieski lub niebiesko-zielony. Gdy zmienimy odczyn substancji, w której się znajduje na kwasowy (np. dodając odrobinę soku z cytryny), w magiczny sposób zmienia ona kolor na purpurowy lub czerwony. Widać to chociażby, gdy po wypiciu szklanki czerwonego wina chcemy wymyć zęby pastą z sodą oczyszczoną (kończymy wówczas z ustami pełnymi niebieskiej piany). Więcej szczegółów na temat zmieniających kolor drinków znajdziesz poniżej.

Najbardziej kaloryczne dodatki do zdrowych potraw

Zdrowe Odżywianie
Wiele osób coraz bardziej zwraca uwagę na ilość i jakość spożywanych posiłków. Pilnujemy, by obiady i kolacje były lekkostrawne, śniadania pożywne, a desery pełne witamin. Zdrowe oraz zbilansowane dania pomagają nam schudnąć lub utrzymać wagę i gwarantują lepsze samopoczucie. Dieta bogata w warzywa i owoce pozytywnie wpływa także na zdrowie oraz kondycję skóry. Problem zaczyna się, gdy mimo jedzenia takich potraw nie możemy schudnąć, a wręcz przybieramy na wadze. Często przyczyną są kaloryczne dodatki – to one sprawiają, że nasze posiłki wcale nie są tak dietetyczne, jak mogłoby się wydawać.