Tag: Pompki na biceps

Pompki

Jak prawidłowo robić pompki?

Podstawy Fitnessu

Pompki to jedno z wielu ćwiczeń fizycznych, które można wykonywać codziennie, właściwie wszędzie i o każdej porze dnia. Pompki są ćwiczeniem dość popularnym przy czym dość trudnym i wymagającym odpowiedniej techniki, dużej koncentracji i sporej siły. Tak naprawdę ćwiczenie to nazywa się „zginaniem ramion w pozycji podpór leżąc przodem”. Popularne pompki rozwijają takie partie mięśniowe jak mięśnie klatki piersiowej, mięśnie obręczy barkowej, tricepsy, a poprzez to, że podczas robienia pompek musimy sztywno utrzymać ciało w podporze przodem dość intensywnie pracuje większość ważniejszych mięśni naszego ciała. Są nimi między innymi mięsień brzucha, mięśnie pośladkowe, mięśnie przedramion, mięśnie nóg i stóp. Poprzez zmianę ustawienia ciała podczas wykonywania pompek możemy wpływać na charakterystykę ćwiczenia dzięki czemu możemy wybrać, którą część ciała chcemy mocniej wyćwiczyć. Pompki możemy wykonywać na różne sposoby, a przez to w sposób świadomy wpływamy na poszczególne części ciała, lub konkretną część danego mięśnia.



Podobne porady

koktail proteinowy

Jak zrobić koktajl proteinowy?

Diety
Koktajle proteinowe są zwykle robione z owoców z dodatkiem białka serwatkowego. Są one używane do uzupełniania poziomu białka zwłaszcza dla kulturystów, oraz wegetarian. Mogą one znacznie przyspieszyć regenerację po wysiłku, wpłynąć na zwiększenie masy mięśniowej lub zastąpić posiłek. Poniżej znajdziesz instrukcje jak zrobić koktajl proteinowy w domu.
Ćwiczenia na klatkę piersiową

Jak zbudować klatkę piersiową?

Ćwiczenie z Trenerem

Klatka piersiowa pełni niezwykle istotną funkcję jaką jest ochrona narządów wewnętrznych głównie serca i płuc. Jest zbudowana z dwunastu par żeber, mostka i kręgów piersiowych kręgosłupa zamykających ją od tyłu. W skład mięśni budujących klatkę piersiową wchodzą mięśnie powierzchowne i głębokie klatki piersiowej oraz przepona.

 

Oczywiście rozbudowa, czy wyrzeźbienie odpowiednich kształtów klatki piersiowej w znaczny sposób poprawi nasz wygląd zewnętrzny. Aby to zrobić można wykonywać różne ćwiczenia w domu, skuteczniejsze jednak będzie wykonywanie różnorodnych ćwiczeń w siłowni w asyście trenera za pomocą odpowiedniego sprzętu.

Ćwiczenia na triceps

Jak trenować triceps?

Ćwiczenie z Trenerem

Mięsień trójgłowy ramienia znajduje się w tylnej części ramienia, oprócz niego znajduje się tam również mięsień łokciowy. Oba te mięśnie prostują ramię w stawie łokciowym. Zaś głowa długa mięśnia trójgłowego ramienia bierze udział w prostowaniu barku. Jak już wcześniej wspomniałem mięsień trójgłowy ramienia prostuje głównie ramie w stawie łokciowym, ale dobrze wyćwiczony triceps znacznie wysmukla i poprawia wygląd całego ramienia. Poniżej przedstawiam kilka ćwiczeń, które bardzo dobrze oddziaływają na mięśnie prostujące ramię w stawie łokciowym. Oczywiście najpierw trzeba zaplanować jaki charakter przyjmą nasze treningi, na co będą ukierunkowane. Czy będzie to zwiększenie masy mięśniowej, czy np. wyrzeźbienie ładnych kształtów mięśnia. Można to zaplanować poprzez odpowiednie rozplanowanie treningów czyli długość trwania treningu, liczba powtórzeń w serii, liczba samych serii, czas odpoczynku między seriami oraz czas w jakim chcemy osiągnąć zaplanowany skutek.

Martwy ciąg

Jak robić martwy ciąg?

Ćwiczenie z Trenerem

Martwy ciąg jest jednym z najbardziej złożonych ćwiczeń, przez co jest niezwykle trudnym do prawidłowego wykonania. Celem tego ćwiczenia jest podniesienie jak największego ciężaru co sprawia, że jest ćwiczeniem bardzo kontuzjogennym. Podczas wykonywania ćwiczenia praktycznie cały układ mięśniowy jest zaangażowany, jednak najciężej pracują mięśnie nóg głównie czworogłowy uda, mięśnie obręczy biodrowej kulszowo –goleniowe i pośladkowy wielki, oraz mięśnie prostujące plecy - najmocniej prostownik grzbietu, który najczęściej ulega kontuzjom podczas wykonywania tego ćwiczenia. Z uwagi na to, że do tego ćwiczenia wykorzystujemy bardzo duże ciężary należy szczególną uwagą zwrócić na poprawną technikę wykonywania ćwiczenia. Poniżej przedstawiam kilka porad, które pomogą ci w opanowaniu odpowiedniej techniki.

Silne ramiona

Jak ćwiczyć ramiona?

Ćwiczenie z Trenerem
Chodząc na siłownię zazwyczaj największą uwagę przywiązujemy do naszych tyłków, nóg, czy piersi. Często niestety zapominamy o naszych ramionach, które również potrzebują odpowiedniej aktywności, która poprawi ich wygląd. Jeżeli należysz do tych osób, które zapomniały o tej partii ciała warto o niej pomyśleć. Przeczytaj poniższy artykuł a przekonasz się jak ćwiczyć ramiona.
Płaski brzuch

Najlepsze ćwiczenia na płaski brzuch·

Ćwiczenie z Trenerem
A zatem chcesz mieć w końcu płaski, umięśniony brzuch? Wykonując pojedyncze ćwiczenia nie uda ci się tego osiągnąć. Aby mieć idealny brzuch musisz regularnie wykonywać zestaw różnych ćwiczeń oraz zastosować dietę, dzięki której pozbędziesz się tłuszczu z brzucha i odsłonisz wspaniale wyrzeźbione mięśnie. Poniżej przedstawiam 29 ćwiczeń na płaski brzuch dla zaawansowanych.
brzuszki

Jak ćwiczyć mięśnie brzucha online?

Ćwiczenia
Szukacie zestawu najlepszych ćwiczeń, który pozwoli wam wyrzeźbić wspaniałe mięśnie brzucha? To się świetnie składa bo trafiliście właściwie. Zaproponowane przeze mnie metody gwarantują uzyskanie pożądanych efektów. Podstawową zasadą, którą powinniście powtarzać sobie jak mantrę jest zachowanie determinacji. Jeśli będziecie uparci, wasze starania bez wątpienia się opłacą. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w ćwiczeniu mięśni brzucha.