Tag: Dieta na masę

waga

Co jeść, żeby przytyć?

Zdrowe Odżywianie
Jak przytyć? W dzisiejszych czasach tendencja jest odwrotna, to znaczy więcej osób chce schudnąć. Wiele osób chciałoby mieć takie problemy. Dlaczego chcemy przytyć? Może być kilka powodów. Po pierwsze chcemy przybrać na masie, bo ćwiczymy na siłowni i chcemy zwiększyć objętość naszych mięśni. Po drugie, zostaliśmy do tego zmuszeni po przebyciu ciężkiej choroby, przez którą znacznie straciliśmy na wadze. Kolejny z powodów... Może się nam wydawać, że mając kilka kilo więcej będziemy wyglądać bardziej atrakcyjnie. Wszystkie te powody są dobre, żeby przytyć. Jak to zrobić? Oczywiście konieczna jest zmiana diety, którą opiszemy w dalszej części artykułu.
Masa mięśniowa

10 najlepszych produktów na masę mięśniową

Zdrowe Odżywianie
Nie wszystkie produkty żywnościowe są sobie równe. Aby przybrać na masie konieczna jest odpowiednia dieta składająca się z produktów bogatych w białka (1,6-2 g białka na kg masy ciała), tłuszcze (20-25% zapotrzebowania energetycznego) i węglowodany złożone. Poniżej przedstawiam 10 produktów, które pomogą ci zdrowo przybrać na masie.
masa mięsniowa

Jakie produkty są niezbędne do szybkiego budowania mięśni?

Dieta na Masę
Jeśli chcesz przyspieszyć wzrost masy mięśniowej, ćwiczenia fizyczne są niezbędne. Regularne treningi będą stymulować wzrost mięśni. Niezbędne jest również przestrzeganie prawidłowej diety. Odpowiednio zbilansowane posiłki i przekąski po treningu mają ogromny wpływ na szybkość budowy  mięśni. Niezbędne są pokarmy, które zawierają białko, zdrowe węglowodany i zdrowe tłuszcze. Innymi składnikami odżywczymi, które pomagają budować mięśnie są magnez, potas, miedź, selen, wapń, żelazo i wiele witamin.


Podobne porady

jak przytyć?

Jak szybko przytyć?

Dieta na Masę
Nieważne czy chcesz zrobić to dla sportu, czy też z powodów osobistych, przybranie na wadze wcale nie jest takie proste, jak może się wydawać. Dla wielu ludzi zdobycie kilku dodatkowych kilogramów może być równie trudne jak ich utrata. Często zmiana sposobu odżywiania pozwala na dodanie sobie kilku kilogramów. Jednak jeśli chcesz uzyskać dodatkowe kilogramy na stałe, postępuj według poniższych wskazówek.
Zwiększenie masy mięśniowej

Jak zwiększyć masę mięśniową?

Ćwiczenie z Trenerem

Wydawać by się mogło, że nabranie masy mięśniowej jest bardzo proste - nic bardziej mylnego. Wszystko zależy od naszych indywidualnych możliwości i predyspozycji, a przede wszystkim typu budowy naszego ciała. Nie wystarczy dużo jeść, od czasu do czasu pójść na siłownię i trochę „popakować”. Niestety w ten sposób nie zwiększymy masy mięśniowej. Aby przyrost masy mięśniowej był zadowalający należy wszystko dokładnie przemyśleć, przeliczyć i zaplanować.