Tag: Co jeść na masę mięśniową

Masa mięśniowa

10 najlepszych produktów na masę mięśniową

Zdrowe Odżywianie

Nie wszystkie produkty żywnościowe są sobie równe. Aby przybrać na masie konieczna jest odpowiednia dieta składająca się z produktów bogatych w białka (1,6-2 g białka na kg masy ciała), tłuszcze (20-25% zapotrzebowania energetycznego) i węglowodany złożone. Poniżej przedstawiam 10 produktów, które pomogą ci zdrowo przybrać na masie.

jedzenie po terningu

Co jeść bezpośrednio po treningu?

Inne Treningi Sportowe
Posiłek po treningu powinien zapewnić nam dużo więcej, niż tylko zastrzyk energii. Jedzenie jest przecież "paliwem" dla naszych mięśni i ma ogromny wpływ na ich rozwój. Podczas treningu nasze ciała zużywają dużo energii i glikogenu, których zapasy przechowywane są właśnie w mięśniach. Ich poziom zaczyna jednak obniżać się już kilka godzin po treningu. Jeśli chcemy zoptymalizować ilość pochłanianej energii, musimy spożyć posiłek w ciągu godziny od zakończenia ćwiczeń. Duża ilość syntezowanego białka przyczyni się do zwiększenia masy naszych mięśni. Właśnie z tego powodu idealne będą dla nas pokarmy o wysokiej zawartości białka oraz węglowodanów prostych. Na szczęście istnieje mnóstwo produktów, które pasują do tego opisu. Oto kilka najlepszych przedstawicieli tej listy.