Tag: Co jeść na masę mięśniową

Masa mięśniowa

10 najlepszych produktów na masę mięśniową

Zdrowe Odżywianie
Nie wszystkie produkty żywnościowe są sobie równe. Aby przybrać na masie konieczna jest odpowiednia dieta składająca się z produktów bogatych w białka (1,6-2 g białka na kg masy ciała), tłuszcze (20-25% zapotrzebowania energetycznego) i węglowodany złożone. Poniżej przedstawiam 10 produktów, które pomogą ci zdrowo przybrać na masie.
jedzenie po terningu

Co jeść bezpośrednio po treningu?

Inne Treningi Sportowe
Posiłek po treningu powinien zapewnić nam dużo więcej, niż tylko zastrzyk energii. Jedzenie jest przecież "paliwem" dla naszych mięśni i ma ogromny wpływ na ich rozwój. Podczas treningu nasze ciała zużywają dużo energii i glikogenu, których zapasy przechowywane są właśnie w mięśniach. Ich poziom zaczyna jednak obniżać się już kilka godzin po treningu. Jeśli chcemy zoptymalizować ilość pochłanianej energii, musimy spożyć posiłek w ciągu godziny od zakończenia ćwiczeń. Duża ilość syntezowanego białka przyczyni się do zwiększenia masy naszych mięśni. Właśnie z tego powodu idealne będą dla nas pokarmy o wysokiej zawartości białka oraz węglowodanów prostych. Na szczęście istnieje mnóstwo produktów, które pasują do tego opisu. Oto kilka najlepszych przedstawicieli tej listy.


Podobne porady

Zwiększenie masy mięśniowej

Jak zwiększyć masę mięśniową?

Ćwiczenie z Trenerem

Wydawać by się mogło, że nabranie masy mięśniowej jest bardzo proste - nic bardziej mylnego. Wszystko zależy od naszych indywidualnych możliwości i predyspozycji, a przede wszystkim typu budowy naszego ciała. Nie wystarczy dużo jeść, od czasu do czasu pójść na siłownię i trochę „popakować”. Niestety w ten sposób nie zwiększymy masy mięśniowej. Aby przyrost masy mięśniowej był zadowalający należy wszystko dokładnie przemyśleć, przeliczyć i zaplanować.