Tag: Znak wodny word

znak wodny w Wordzie 2010

Jak zrobić znak wodny w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Znak wodny to półprzezroczysty obraz lub tekst znajdujący się w tle dokumentu. Microsoft Word umożliwia wstawienie znaku wodnego w formie tekstu (np. „Tajne”, „Kopia robocza”) lub obrazu (np. logo firmy) oraz pomniejszenie go lub rozmycie. Znak taki widoczny jest na wydruku dokumentu lub w widoku układu wydruku. Poniżej dowiesz się jak wstawić znak wodny w różnych wersjach programu MS Word.


Podobne porady

MS Excel, Excel, znak, zmiana, zmiana znaku, zmiana znaku na przeciwny, 1 CLICK, 1CLICKPL, MS Office, 2000, 2003, 2007

Szybka zmiana znaku na przeciwny w Excelu

Arkusze Kalkulacyjne
Excel może nam sprawić wiele trudności, jeżeli nie wiemy jak z niego korzystać. Ten najpopularniejszy arkusz wbrew pozorom wcale nie jest skomplikowany. Umożliwia użytkownikowi dokonywanie bardzo skomplikowanych obliczeń. Ze względu na dużą popularność jest obecnie bazowym programem kalkulacyjnym wielu instytucji. Zobacz jak szybko można zmienić znak liczby na przeciwny wykorzystując funkcjonalność "Wklej specjalnie".
MS Excel, Excel, mega formuły, funkcja zagnieżdżona, 1 CLICK, 1CLICKPL, MS Office, 2000, 2003, 2007

Excel - jak utworzyć mega formułę?

Arkusze Kalkulacyjne
Excel potrafi sprawić wiele problemów nawet osobom, które myślą, że się na nim znają. Jest podstawowym arkuszem kalkulacyjnym wykorzystywanym przez wiele firm i instytucji. Wykonywanie obliczeń w formie tabelarycznej należy do jego głównych zastosowań. Po raz pierwszy pojawił się w 1979r. Na komputerach Apple. Od tamtego czasu przeszedł dość poważną rewolucję i w tym czasie jest najczęściej używanym arkuszem kalkulacyjnym. Na filmiku znajdziecie wskazówki, które pomogą wam utworzyć funkcję kilkakrotnie zagnieżdżoną.
euro

Jak zrobić znak euro na klawiaturze?

Arkusze Kalkulacyjne
Każdy z nas prędzej czy później stanie przed koniecznością wpisania z klawiatury symbolu waluty euro. Nie jest to tak oczywiste jak znak złotówki, czy dolara, dlatego wiele osób ma z tym problem. Jeśli jesteś jedną z nich, przeczytaj tą poradę.
Ms Word

Jak szybko zrobić spis treści?

Oprogramowanie Edytorskie
Chcesz wstawić spis treści do dokumentu Microsoft Word, ale nie masz pojęcia jak się do tego zabrać? Nie ma się czym martwić. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić to szybko i bezboleśnie ;)
liczba znaków w dokumencie

Jak policzyć znaki w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Microsoft Word to bardzo popularny edytor tekstu, ale dzięki niemu możesz zrobić znacznie więcej niż tylko przelać myśli na „papier”. Jest to również bardzo wygodne narzędzie, które możemy wykorzystać do wykonania określonych zadań, w tym także obliczenia ilości znaków w zaznaczonym tekście. Poniżej dowiesz się jak zrobić to w Wordzie 2010, 2007 i 2003.
nagłówek w Wordzie

Jak wstawić nagłówek w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Nic nie wyróżnia dokumentu tak jak profesjonalnie wykonany nagłówek. Możesz nieco upiększyć swój dokument wstawiając tytuł, nazwisko autora, numery stron czy obiekty ClipArt. Stworzenie nagłówka w programie Microsoft Word to naprawdę nic trudnego, a całość zajmie ci zaledwie kilka minut. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
spis treści w Wordzie

Jak zrobić spis treści w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Na początku każdy, kto zaczyna korzystać z Microsoft Word nie wykorzystuje jego wszystkich możliwości. Z czasem jednak okazuje się, że są one bardzo przydatne. Jeżeli musisz zrobić obszerny dokument podzielony na kilka lub kilkanaście sekcji, z pewnością będzie ci łatwiej, gdy zrobisz także spis treści. Wielu użytkowników Worda robi spis treści ręcznie, przepisując tytuły rozdziałów i numery stron. O ile ten sposób w pewnym sensie przynosi oczekiwany efekt, jednak jest bardzo czasochłonny i całkowicie niepraktyczny. Gdy zmienisz coś w dokumencie, musisz również samodzielnie zmienić spis treści. Możesz także skorzystać ze spisu treści Microsoft Word, który zmieni się automatycznie, gdy tylko wprowadzisz jakieś modyfikacje do dokumentu. Poniżej znajdziesz instrukcje jak zrobić taki automatyczny spis treści.