Tag: Obuwie reklamacja

buty reklamacja, reklamowanie butów, reklamacja obuwia

Jak reklamować buty?

Reklamacja
Każdemu z nas zdarzyło się pewnie kupić produkt, który nie spełnił naszych oczekiwań. Wady ukryte szczególnie często występują w przypadku butów. Okazuje się, że obuwie podczas użytkowania rozkleja się, przemaka lub traci należyty wygląd. Nie należy wówczas rzucać butów w kąt. Jeśli wada ujawniła się przed upływem dwóch lat od daty zakupu, możemy wówczas skorzystać z przysługujących nam praw konsumenckich.


Podobne porady

sklep internetowy reklama, jak reklamować sklep internetowy

Jak reklamować sklep internetowy?

Promocja
W czasach, w których internet staje się najważniejszym medium komunikacyjnym i przenika wszystkie dziedziny życia i działalności człowieka, nie istnieć w internecie oznacza dla przedsiębiorcy nie istnieć w ogóle. Sprzedawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu i coraz częściej decydują się na założenie sklepu internetowego. Sklepy takie zakładane są jako wsparcie tradycyjnych kanałów komunikacji z klientem lub jako samodzielne miejsca sprzedaży. Handel internetowy umożliwia dotarcie do praktycznie nieograniczonej grupy klientów, przy koszcie, który w porównaniu do możliwości jakie niesie posiadanie sklepu internetowego, można uznać za minimalny. Jeśli czytasz ten artykuł, zapewne oznacza to, że masz już sklep internetowy, ale nie wiesz jeszcze jak go wypromować w sieci. Sposobów jest kilka. Niektóre z nich są bardziej skuteczne, inne mniej. Jedno jest pewne – warto zainwestować chociaż w jeden z nich.
reklamacja

Kiedy i w jaki sposób reklamować wadliwy towar?

Prawo Cywilne
Warto znać swoje prawa. Nieuczciwi sprzedawcy często wykorzystują niewiedzę klientów, aby tylko uniknąć uznania reklamacji. Ponieważ wczytywanie się w przepisy prawne może być nieco nużące, proponuję krótki poradnik, z którego dowiesz się, jakie masz prawa.
First minute

Na co zwrócić uwagę wybierając ofertę w biurze podróży?

Planowanie podróży
Zbliżają się wakacje, a to oznacza wycieczkowe szaleństwo. Biura podróży już szykują promocje i rabaty, aby zachęcić jak najwięcej klientów. Promocyjne oferty sięgają nawet 20% ceny. Planując wczasy już teraz można sporo zaoszczędzić. Jednak podpisując umowę powinniśmy dokładnie ją przeczytać. Na co zwrócić uwagę korzystając z usług last minute? Czy przysługuje nam prawo reklamacji? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie poniżej.
Usługi w gabinecie kosmetycznym

Jak reklamować usługę kosmetyczną?

Pilingi chemiczne
Wizyta u kosmetyczki ma z założenia czynić nas piękniejszymi. Czasem się jednak zdarza, że cera zamiast zyskać traci na kondycji, a klientka wychodzi z gabinetu ze spuszczoną głową. Znane są również przypadki klientek, dla których wizyta w niesolidnym zakładzie zakończyła się poparzoną skórą po zastosowaniu zbyt inwazyjnych kosmetyków. Czy jedyne, co mamy prawo w takiej sytuacji zrobić, to negatywna promocja danego zakładu?
prawa konsumenta

Nowe prawa konsumenta - co warto wiedzieć?

Reklamacja
Zmiana przepisów konsumenckich w połowie czerwca 2014 r. obejmie głównie zakupy w internecie, poza lokalem przedsiębiorcy (np. na prezentacjach), reklamacje w sklepach tradycyjnych. Będą obowiązywać takie jak w innych krajach UE. Wzrosną obowiązki informacyjne przedsiębiorców. Mają umieszczać więcej danych i o produktach, i o sobie, co ułatwi ewentualny zwrot towaru. Nierespektowanie tego jest zagrożone karą grzywny. Klientów dzwoniących na infolinię sprzedawcy nie mogą obciążać opłatami większymi niż za zwykłe połączenie.
Reklamacja - co powinniśmy o niej wiedzieć

Reklamacja - co powinniśmy o niej wiedzieć?

Reklamacja
Jeśli kupujemy coś w sklepie i dana rzecz się popsuje, możemy skorzystać z dwóch rodzajów reklamacji. Pierwsza z nich wynika z gwarancji. Druga – z przepisów o niezgodności towaru z umową. I to właśnie ona zazwyczaj jest korzystniejsza. Wyjaśniamy jak bronić się przed sprzedawcami, którzy łamią przepisy chroniące kupujących albo starają się je obejść. Gwarancja jest dobrowolna. Gwarant (najczęściej to producent) sam decyduje o jej warunkach (np. o zakresie bezpłatnych napraw). Jeśli więc chcemy skorzystać z gwarancji, musimy się dostosować do jej warunków. Inaczej jest, gdy powołujemy się na przepisy ustawy. To sprzedawca (nie producent) musi je wypełnić.
nieudany urlop reklamacja

Wakacyjne reklamacje - co warto wiedzieć?

Prawa Konsumenta
Sądzisz, że letni wyjazd jest jak loteria, a z niedogodnościami trzeba się pogodzić? Błąd. Urlopowicz ma swoje prawa! Twój urlop nie był udany, bo chociaż w umowie, którą podpisywałaś, zagwarantowano ci, że cena wycieczki obejmuje pełne wyżywienie, to napoje do kolacji trzeba było wykupić na miejscu? Masz prawo domagać się odszkodowania. Kiedy za coś płacisz, zawierasz umowę kupna- sprzedaży. Firma, która przyjmuje od ciebie pieniądze, tym samym bierze na siebie prawną odpowiedzialność za to, by dostarczyć ci dokładnie to, za co otrzymała zapłatę.