Tag: Warunki reklamacji obuwia

buty reklamacja, reklamowanie butów, reklamacja obuwia

Jak reklamować buty?

Reklamacja
Każdemu z nas zdarzyło się pewnie kupić produkt, który nie spełnił naszych oczekiwań. Wady ukryte szczególnie często występują w przypadku butów. Okazuje się, że obuwie podczas użytkowania rozkleja się, przemaka lub traci należyty wygląd. Nie należy wówczas rzucać butów w kąt. Jeśli wada ujawniła się przed upływem dwóch lat od daty zakupu, możemy wówczas skorzystać z przysługujących nam praw konsumenckich.


Podobne porady

reklama w internecie

Jak reklamować książkę w Internecie?

Reklama w Internecie
Serwisy społecznościowe, takie jak Facebook, YouTube, czy Twitter mogą być doskonałymi miejscami na reklamę książek. Jeśli aktywnie korzystasz z sieci, wykorzystaj ją do promowania swojej pracy. Jeśli nie masz doświadczenia w marketingu internetowym, uwzględnij te porady w swojej strategii:
reklamacja

Jak napisać reklamację?

Reklamacja
Często zdarza się, że zakupiony przez nas produkt lub usługa są wadliwe lub nie spełniają naszych oczekiwań. W takich przypadkach jesteśmy chronieni Prawem Konsumenta i możemy daną rzecz zareklamować. Decydując się na reklamację, pamiętaj, że musisz zgłosić ją najpóźniej do dwóch miesięcy od momentu wykrycia wady. Sprzedawca ma wówczas 14 dni na odpowiedź, a jeśli nie wywiąże się z tego terminu, automatycznie oznacza to, że twoją reklamację uznał.
Reklamację najlepiej składać na piśmie i zachować w domu jej kopię wraz z potwierdzeniem daty złożenia. Jak taka reklamacja powinna wyglądać? Przekonaj się czytając poniższy artykuł.
Usługi w gabinecie kosmetycznym

Jak reklamować usługę kosmetyczną?

Pilingi chemiczne
Wizyta u kosmetyczki ma z założenia czynić nas piękniejszymi. Czasem się jednak zdarza, że cera zamiast zyskać traci na kondycji, a klientka wychodzi z gabinetu ze spuszczoną głową. Znane są również przypadki klientek, dla których wizyta w niesolidnym zakładzie zakończyła się poparzoną skórą po zastosowaniu zbyt inwazyjnych kosmetyków. Czy jedyne, co mamy prawo w takiej sytuacji zrobić, to negatywna promocja danego zakładu?
Jak reklamować usługę kurierską

Jak reklamować usługę kurierską?

Reklamacja
Może się zdarzyć, że usługa kurierska została wykonana nieprawidłowo, np. była doręczona po terminie lub towar uszkodził się w transporcie. Oczywiście oznacza to, że klient może złożyć reklamację. Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek, uszkodzenie lub opóźnienie przesyłki. Jest ona jednak ograniczona jedynie do takich przypadków, w których te zdarzenia są winą przewoźnika, a nie wynikają z działania nadawcy lub odbiorcy, siły wyższej czy z właściwości przewożonego przedmiotu.
Jak reklamować rachunki za prąd

Jak reklamować rachunki za prąd?

Reklamacja
Odłączenie energii czy wysoka faktura to same kłopoty. Ale teraz mamy więcej praw podczas reklamacji! To trzeba wykorzystać! Nowe zasady dotyczące reklamowania rachunków za energię elektryczną są korzystniejsze dla konsumentów niż poprzednie! Zmiany na lepsze wynikają z niedawnej nowelizacji prawa energetycznego. Poza tym nasze przepisy konsumenckie są dostosowywane do unijnych. W krajach zachodnich Unii Europejskiej zaś konsument ma dużo więcej uprawnień! Uważasz, że zakład energetyczny zawyżył rachunki i prognozowane zużycie prądu w twoim mieszkaniu? Reklamuj faktury i domagaj się wyjaśnień!
Jak reklamować nieudany urlop

Jak reklamować nieudany urlop?

Reklamacja
Kiedy możemy interweniować i czego się domagać, gdy hotel, restauracja, linia lotnicza czy biuro turystyczne zawiodą nasze oczekiwania? Oto sprawdzone rozwiązania. Organizator wypoczynku musi nam zapewnić wszystko to, co zostało zapisane w umowie. Gdy wybierasz się na wczasy lub wycieczkę z biurem podróży, ma ono obowiązek wykonać usługę turystyczną zgodnie z podpisaną z tobą umową. Organizator odpowiada za wszystkich podwykonawców, którzy uczestniczą w realizacji umowy, hotele, linie lotnicze itp. Gdybyś była niezadowolona np. ze standardu hotelu czy serwowanych w nim posiłków, składasz pisemną skargę bezpośrednio w biurze podróży. Poniżej znajdziesz informacje, na jakich zasadach składać reklamację. Natomiast gdy to ty sama zorganizowałaś sobie całą wyprawę, sama też będziesz musiała składać reklamacje bezpośrednio np. w hotelu, restauracji, liniach lotniczych. Dalej wyjaśniamy, czego możesz się domagać w takich sytuacjach.
nieudany urlop reklamacja

Wakacyjne reklamacje - co warto wiedzieć?

Prawa Konsumenta
Sądzisz, że letni wyjazd jest jak loteria, a z niedogodnościami trzeba się pogodzić? Błąd. Urlopowicz ma swoje prawa! Twój urlop nie był udany, bo chociaż w umowie, którą podpisywałaś, zagwarantowano ci, że cena wycieczki obejmuje pełne wyżywienie, to napoje do kolacji trzeba było wykupić na miejscu? Masz prawo domagać się odszkodowania. Kiedy za coś płacisz, zawierasz umowę kupna- sprzedaży. Firma, która przyjmuje od ciebie pieniądze, tym samym bierze na siebie prawną odpowiedzialność za to, by dostarczyć ci dokładnie to, za co otrzymała zapłatę.