Tag: Koktajle śniadaniowe

7 zdrowych koktajli na śniadanie

Zimne śniadania
Jeśli chcesz zrzucić kilka kilogramów, to picie samych soków może nie być najlepszym pomysłem. Zdecydowanie zdrowsze są koktajle zawierające multum składników mineralnych, białka oraz błonnika dzięki którym nie będziesz czuć głodu, aż do obiadu.


Podobne porady

frittata warzywna

Jak zrobić warzywną frittatę?

Potrawy z jajka
Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, dla wielu ulubiony. Bardo ważne jest, żeby pierwszy posiłek dostarczył nam wielu witamin i energii na cały dzień. Takim właśnie posiłkiem jest frittata, czyli włoska zapiekanka jajeczna. Wariacji na jej temat jest wiele. Oto jedna z nich, warzywna.
angielskie muffiny

Jak zrobić angielskie muffiny (bułeczki śniadaniowe)?·

Babeczki i Muffinki
Mówiąc muffiny oczyma wyobraźni widzimy słodkie babeczki w papierkach, zazwyczaj udekorowane sporą ilością kremu. I słusznie, są to bowiem muffinki „po amerykańsku”. Brytyjska definicja tego słowa jest jednak zupełnie inna. Angielskie muffiny to chrupiące, delikatne bułeczki drożdżowe, idealnie nadające się na śniadanie. Ich wykonanie jest banalnie proste, a lista składników mało wymagająca. Raz spróbuj tych bułeczek, a będziesz do nich wracać latami.
bułeczki czosnkowe z parmezanem

Jak zrobić bułeczki czosnkowe z parmezanem?

Ciepłe śniadania
Te bułeczki to pieczywo idealne. Doskonale smakują na śniadanie, lunch, obiad (na przykład jako dodatek do zupy lub sosu marinara) oraz na kolację. W zasadzie nie ma takiej pory dnia i nocy, kiedy nie chciałabyś ich zjeść. A co najlepsze, są banalnie proste w przygotowaniu. Czosnek, parmezan, chrupiące ciasto - ten przepis nie może się nie udać!
taca śniadaniowa

Jak zrobić tacę śniadaniową - tablica?

Sztuka i akcesoria
Każdy z nas marzy, by choć od czasu do czasu dostać śniadanie do łóżka. A śniadanie z miłą wiadomością zostawioną na tacy to podwójnie miła niespodzianka. Jeśli chcesz zrobić taką przyjemność bliskiej osobie, wystarczy, że przygotujesz zwykłą jajecznicę czy poranną kawę. Bo ważniejszy od posiłku jest sam gest. A w połączeniu ze słowami takimi jak np. “Miłego dnia!”, “Kocham Cię” czy nawet zwyczajnym “Smacznego!” to gwarancja dobrego humoru przez cały dzień.
niezdrowe sniadanie

5 najgorszych śniadań dla dzieci!

Medyczne Badania Naukowe
Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Wiesz dlaczego? Ponieważ pomaga uzyskać energię potrzebną do rozpoczęcia długiego dnia.Śniadanie ważne jest szczególnie dla dzieci, aby ich organizm prawidłowo funkcjonował i mogły się skupić przez cały dzień. Niezdrowe śniadanie, pełne rafinowanych cukrów i sztucznych składników sprawi, że metabolizm twojego dziecka spowolni, a nawet przyczyni się do powstania chorób. Niezdrowe posiłki mają negatywny wpływ na poziom energii oraz zdolność uczenia się. Liczne badania wykazały, że dzieci, które jedzą zdrowe śniadanie mają wyższe funkcje poznawcze i regularnie osiągają lepsze wyniki w szkole.
zielone koktajle

Jakie są korzyści płynące z picia zielonych koktajli?

Inne zdrowe przepisy
Prawdopodobnie słyszałaś, ze koktajle warzywne i owocowe są dobre dla zdrowia, ale czy wiesz dlaczego? Można je przyrządzić z owoców takich jak mango, banan, ananas, brzoskwinia, jabłka i jagody i z warzyw o zielonych liściach, takich jak jarmuż, szpinak, kolendra, rzeżucha czy seler. Ich działanie sięga dalej niż tylko urozmaicenie posiłku – dodają do twojej diety dużą ilość składników odżywczych. Zielone koktajle są uwielbiane przez wszystkich i nawet dzieci lubią je pić. Ich podawanie jest więc doskonałym sposobem na to, by mieć pewność, że dzieci dostają odpowiednią dawkę witamin. Jeśli jeszcze nie masz zwyczaju spożywania tych zdrowych napojów, być może zapoznanie się z korzyściami, jakie z tego płyną, przekona cię do ich przyrządzania.

Jakich produktów unikać, jeśli chcesz schudnąć?

Odchudzanie
Zrzucenie zbędnych kilogramów nie jest łatwym zadaniem, jednak wiele osób podejmuje wyzwanie, pragnąc uzyskać prawidłową wagę. Motywacją do odchudzania jest zwykle chęć posiadania szczupłej sylwetki, ale nie bez znaczenia pozostają też kwestie zdrowotne. Osoby z nadwagą i otyłe częściej chorują na serce i należą do grupy osób zagrożonych ryzykiem udaru, cukrzycy, depresji, zespołu metabolicznego i nowotworów. Na szczęście utrata wagi może zmniejszyć to ryzyko. Jeśli twoim celem jest zrzucenie nadwagi, systematyczne ćwiczenia i stosowanie zdrowej diety może zdziałać wiele. Warto też wiedzieć, że ludzie często popełniają błędy dietetyczne, które skutecznie utrudniają im schudnięcie, a nawet przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego. Jeśli jesz poniższe produkty zbyt często, nie schudniesz. 1. Płatki śniadaniowe Regularne spożywanie zdrowego śniadania może pomóc w utracie wagi. W ciągu dnia unikniemy dzięki niemu napadu głodu. Ponadto, jeśli nie jesz śniadania, zwykle potem sięgasz po niezdrowe przekąski. Musisz jednak wiedzieć, że jeśli rozpoczniesz swój dzień od zjedzenia płatków śniadaniowych, nie oznacza to, że masz za sobą zdrowy posiłek. Płatki śniadaniowe zawierają duże ilości cukru, który organizm przekształca w tłuszcz. Ponadto węglowodany rafinowane to składniki najbardziej sprzyjające otłuszczeniu ciała. Co gorsze rozpoczęcie dnia od słodkich płatków spowoduje u ciebie skok cukru we krwi i nagłe podniesienie się poziomu insuliny. W rezultacie będziesz mieć większy apetyt i ochotę na coś słodkiego i tłustego. Kupując płatki śniadaniowe, sprawdź, jaki mają skład i unikaj tych, które zawierają cukier i wysoko przetworzone ziarna. Wybieraj płatki, w których znajdziesz duże ilości błonnika pokarmowego, wspierającego proces odchudzania.