Tag: Koktajle odchudzające

7 zdrowych koktajli na śniadanie

Zimne śniadania
Jeśli chcesz zrzucić kilka kilogramów, to picie samych soków może nie być najlepszym pomysłem. Zdecydowanie zdrowsze są koktajle zawierające multum składników mineralnych, białka oraz błonnika dzięki którym nie będziesz czuć głodu, aż do obiadu.


Podobne porady

bułeczki czosnkowe z parmezanem

Jak zrobić bułeczki czosnkowe z parmezanem?

Ciepłe śniadania
Te bułeczki to pieczywo idealne. Doskonale smakują na śniadanie, lunch, obiad (na przykład jako dodatek do zupy lub sosu marinara) oraz na kolację. W zasadzie nie ma takiej pory dnia i nocy, kiedy nie chciałabyś ich zjeść. A co najlepsze, są banalnie proste w przygotowaniu. Czosnek, parmezan, chrupiące ciasto - ten przepis nie może się nie udać!
masło pomarańczowe z żurawiną i orzechami pekan

Jak zrobić masło pomarańczowe z suszoną żurawiną i orzeszkami pekan?

Pasty
Lubisz kulinarne eksperymenty? Jeśli tak, koniecznie wypróbuj przepis na masło pomarańczowe z orzechami pekan oraz suszoną żurawiną. Ta rozpływająca się w ustach maślana pasta idealnie nadaje się do śniadaniowych bułeczek na słodko, tostów czy naleśników. Gwarantuję ci, że ten niecodzienny dodatek oczaruje nawet najbardziej wybrednego smakosza i jeszcze niejeden raz zagości na twoim stole.
5 potraw których nie powinieneś jeść na śniadanie

5 potraw, których nie powinieneś jeść na śniadanie

Odżywianie
Niezależnie od tego, czy masz czas by przygotować rano śniadanie, czy zjesz coś w drodze do pracy, powinieneś wybierać jedzenie, które nasyci cię, doda energii, ale nie przyczyni się do pojawienia się nadprogramowych kilogramów. Oto lista pięciu rzeczy które należy omijać jeśli chodzi o śniadanie. Możesz je również na stałe usunąć ze swojej diety i nie jeść ich nie tylko na śniadanie, ale całkowicie wykluczyć z menu..
niezdrowe sniadanie

5 najgorszych śniadań dla dzieci!

Medyczne Badania Naukowe
Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Wiesz dlaczego? Ponieważ pomaga uzyskać energię potrzebną do rozpoczęcia długiego dnia.Śniadanie ważne jest szczególnie dla dzieci, aby ich organizm prawidłowo funkcjonował i mogły się skupić przez cały dzień. Niezdrowe śniadanie, pełne rafinowanych cukrów i sztucznych składników sprawi, że metabolizm twojego dziecka spowolni, a nawet przyczyni się do powstania chorób. Niezdrowe posiłki mają negatywny wpływ na poziom energii oraz zdolność uczenia się. Liczne badania wykazały, że dzieci, które jedzą zdrowe śniadanie mają wyższe funkcje poznawcze i regularnie osiągają lepsze wyniki w szkole.
zielone koktajle

Jakie są korzyści płynące z picia zielonych koktajli?

Inne zdrowe przepisy
Prawdopodobnie słyszałaś, ze koktajle warzywne i owocowe są dobre dla zdrowia, ale czy wiesz dlaczego? Można je przyrządzić z owoców takich jak mango, banan, ananas, brzoskwinia, jabłka i jagody i z warzyw o zielonych liściach, takich jak jarmuż, szpinak, kolendra, rzeżucha czy seler. Ich działanie sięga dalej niż tylko urozmaicenie posiłku – dodają do twojej diety dużą ilość składników odżywczych. Zielone koktajle są uwielbiane przez wszystkich i nawet dzieci lubią je pić. Ich podawanie jest więc doskonałym sposobem na to, by mieć pewność, że dzieci dostają odpowiednią dawkę witamin. Jeśli jeszcze nie masz zwyczaju spożywania tych zdrowych napojów, być może zapoznanie się z korzyściami, jakie z tego płyną, przekona cię do ich przyrządzania.

Dziesięć posiłków, których nie powinieneś nigdy jeść

Produkty Mleczne
Jeśli pragniesz przeżyć swoje życie ciesząc się dobrym zdrowiem, ogromne znaczenie ma dieta. Nawet codzienne ćwiczenia nie pomogą utrzymać formy, jeśli nie będziesz zwracać uwagi na spożywane posiłki. Wielu ludzi nie słucha ostrzeżeń, dotyczących niezdrowego odżywiania. Wciąż sięgają po śmieciowe jedzenie, nie zdając sobie sprawy, jakie szkody wyrządza ono w organizmie.

Umiar jest kluczem do zdrowia

Problemem jest głównie to, że skutki niezdrowego odżywiania nie będą odczuwane przez ciebie natychmiastowo. Dopiero po paru latach ujawnione zostaną konsekwencje przyjmowania przez twój organizm złych składników, a wtedy może być już za późno. Jedzenie niezdrowych posiłków przez dłuższy czas może doprowadzić do poważnych konsekwencji zdrowotnych, a stan twojego organizmu może być fatalny. Smutnym jest też fakt, że przesadzanie ze zdrową żywnością, a nawet picie zbyt dużych ilości wody może wyrządzić ci krzywdę. Pamiętaj, umiar jest kluczem do zdrowia. Miej na uwadze, co jesz oraz jak dużo tego jesz. Samokontrola nie wymaga od ciebie wielkiego wysiłku, a jest ogromną zaletą. Jeśli dalej nie wiesz, gdzie popełniasz błąd, poniżej znajduje się lista potraw, których powinieneś unikać.

Jakich produktów unikać, jeśli chcesz schudnąć?

Odchudzanie
Zrzucenie zbędnych kilogramów nie jest łatwym zadaniem, jednak wiele osób podejmuje wyzwanie, pragnąc uzyskać prawidłową wagę. Motywacją do odchudzania jest zwykle chęć posiadania szczupłej sylwetki, ale nie bez znaczenia pozostają też kwestie zdrowotne. Osoby z nadwagą i otyłe częściej chorują na serce i należą do grupy osób zagrożonych ryzykiem udaru, cukrzycy, depresji, zespołu metabolicznego i nowotworów. Na szczęście utrata wagi może zmniejszyć to ryzyko. Jeśli twoim celem jest zrzucenie nadwagi, systematyczne ćwiczenia i stosowanie zdrowej diety może zdziałać wiele. Warto też wiedzieć, że ludzie często popełniają błędy dietetyczne, które skutecznie utrudniają im schudnięcie, a nawet przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego. Jeśli jesz poniższe produkty zbyt często, nie schudniesz. 1. Płatki śniadaniowe Regularne spożywanie zdrowego śniadania może pomóc w utracie wagi. W ciągu dnia unikniemy dzięki niemu napadu głodu. Ponadto, jeśli nie jesz śniadania, zwykle potem sięgasz po niezdrowe przekąski. Musisz jednak wiedzieć, że jeśli rozpoczniesz swój dzień od zjedzenia płatków śniadaniowych, nie oznacza to, że masz za sobą zdrowy posiłek. Płatki śniadaniowe zawierają duże ilości cukru, który organizm przekształca w tłuszcz. Ponadto węglowodany rafinowane to składniki najbardziej sprzyjające otłuszczeniu ciała. Co gorsze rozpoczęcie dnia od słodkich płatków spowoduje u ciebie skok cukru we krwi i nagłe podniesienie się poziomu insuliny. W rezultacie będziesz mieć większy apetyt i ochotę na coś słodkiego i tłustego. Kupując płatki śniadaniowe, sprawdź, jaki mają skład i unikaj tych, które zawierają cukier i wysoko przetworzone ziarna. Wybieraj płatki, w których znajdziesz duże ilości błonnika pokarmowego, wspierającego proces odchudzania.