Fitness po czterdziestce - pożegnaj się z szeroką talią

Aerobik
Kobieta po 40. roku życia rozumie wyzwania, które stawia przed nią bycie w tej grupie wiekowej. Twoja talia może być na tyle uparta, że mimo regularnych ćwiczeń oraz dobrego odżywiania, nadal się poszerza. Co więc powinna zrobić kobieta, która chce pozostać w dobrym zdrowiu? Niestety nie ma na to magicznej formuły, jednak jest nadzieja dzięki, której nie stracisz poczucia pewności siebie.

Jak zrzucić wagę

Zrzucenie wagi w określonych miejscach może okazać się trudne, jednak istnieje kilka ćwiczeń, które mogą napiąć mięśnie. Co więcej, jeśli pozbędziesz się tłuszczu, to wpłynie to również na problematyczne miejsca, przez co uzyskasz wymarzoną sylwetkę. Większość kobiet po 40. roku życia zaczyna przybierać na wadze w dolnych częściach ciała. Jeśli jesteś jedną z nich, to mamy dla ciebie kilka sekretów, które pomogą ci poznać sekrety i źródła młodości.
Bieganie zalety

Jakie są korzyści wynikające z biegania dwa razy w tygodniu?

Bieganie
Codzienne bieganie dla wielu ludzi nie jest ani łatwe, ani przyjemne. Warto jednak wiedzieć, że jest to jedno z najbardziej pożytecznych ćwiczeń dla naszego organizmu. Pobudza ono pracę wielu narządów, pomaga nam utrzymać zdrowie i dobrą kondycję. Chcieliśmy skorzystać tej okazji i przedstawić wam kilka dobrych argumentów, które być może zachęcą was do biegania przynajmniej dwa razy w tygodniu. Dzięki temu wysiłkowi powinniście utrzymać dobry stan zdrowia. Tylko niektórymi, z wspominanych już korzyści, są:
picie wody

Co najlepiej pić podczas ćwiczeń?

Ćwiczenia
Postanowiłaś więcej się ruszać, by zrzucić kilka zbędnych kilogramów? Świetnie! Pamiętaj jednak, że podczas wysiłku tracisz niezbędne minerały. Niedobory musisz uzupełniać, pijąc dużo wody i zdrowych napojów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, po jakie z nich sięgać,a z których lepiej zrezygnować. Poznaj też sprawdzone przepisy na w pełni naturalne koktajle, soki oraz napary ziołowe.
cwiczenia izometryczne

Jakie ćwiczenia izometryczne można wykonywać w domu?

Aerobik
Osoby, które nie mają czasu na siłownię oraz osoby starsze i zapracowane, zachęcam do zapoznania się z ćwiczeniami typowo domowymi, do których nie potrzeba przyrządów treningowych. Ćwiczenia można wykonywać o dowolnej porze dnia przed telewizorem lub słuchając radia.
bieganie zimą

Jak ćwiczyć zimą?

Aerobik
Mimo, że robi się zimno na dworze, pogoda robi się zmienna, wkrótce może spaść śnieg, są sposoby na to, aby kontynuować ćwiczenia i utrzymać zgrabną sylwetkę. Przeczytaj, co proponujemy.
Siłownia

Jak uniknąć zarazków na siłowni?

Aerobik
Siłownie są siedliskiem bakterii i zarazków. Bakterie uwielbiają ciepłe i wilgotne środowisko. Bakterie są w siłowni wszędzie - na sprzętach do ćwiczeń, na matach, na ławkach, w szafkach, saunach czy pod prysznicem. Jeśli dbasz o swoją figurę i często chodzisz na siłownię, to pamiętaj również o swoim zdrowiu.
zakwasy

Jak wyleczyć zakwasy?

Aerobik
Po zimie nawiedzają nas wielkie ambicje. Obiecujemy sobie przejść na dietę i codziennie ćwiczyć, najlepiej biegać po 20 km co wieczór. No i zaczynamy ambitnie, a kończymy nie mogąc się ruszyć z powodu bólów mięśni. Zniechęca nas to na tyle skutecznie, że wielkie plany odchodzą w niepamięć. Zakwasy są efektem zbyt intensywnego wysiłku, w wyniku czego dochodzi do niepełnego spalania glukozy. W mięśniach powstaje wówczas kwas mlekowy, który jest odpowiedzialny za ból odczuwalny na drugi dzień po ćwiczeniach. Delikatne zakwasy są całkiem przyjemne, mogą także motywować, ponieważ czując lekki ból, mamy poczucie, że naprawdę ćwiczyliśmy. Niestety zbyt nagłe rzucenie się na głęboką wodę może poskutkować naprawdę strasznym bólem i niemożnością wykonania najprostszych czynności.
ćwiczenia

Jak ćwiczyć skutecznie?

Aerobik
Ileż to już razy mówiliśmy sobie: „Koniec!! Od jutra biorę się za siebie!”.Czynimy wtedy olbrzymie plany codziennych treningów, zapisujemy się na basen, wykupujemy karnety na siłownię, przysięgamy trzy razy w tygodniu uczęszczać na aerobik. Od następnego dnia faktycznie, zjadamy na śniadanie marchewkę i rzucamy się w wir ćwiczeń. Ćwiczymy, biegamy i już wyobrażamy sobie jak będziemy cudownie wyglądać za kilka miesięcy. Na drugi dzień nie możemy podnieść się z łóżka, a zakwasy utrzymują się przez tydzień. Po tym przychodzi chwila, w której łamiemy się i sięgamy po piwo i pizzę, i zapominamy o naszym postanowieniu.
Złamana ręka

Jak unikać kontuzji?·

Aerobik
Dla niektórych ćwiczenia są nieodłączną częścią życia. Przynoszą one wiele korzyści fizycznych, umysłowych, a także emocjonalnych. Jednak oprócz wszelkich pozytywów, zawsze istnieje ryzyko kontuzji. Jeśli nie masz świadomości swojej postawy i nawyków, możesz sobie poważnie zaszkodzić. Na szczęście kontuzjom sportowym można zapobiec, korzystając z poniższych wskazówek.
ćwiczenie przed telewziorem

Jak ćwiczyć przed telewizorem? Ćwiczenia dla leniwych.

Aerobik
Przesiadywanie godzinami przed telewizorem nie tylko upośledza nasz mózg, ale i ciało. Jednak mimo to większość ludzi uważa, że chwila przed telewizorem jest najlepszą formą relaksu po ciężkim dniu. Dzieci uzależnione od telewizji często cierpią na nadwagę i problemy z kondycją. Zbyt mała ilość ruchu ma zły wpływ na zdrowie, niezależnie od wieku. Jednak można połączyć przyjemne z pożytecznym. Spożytkuj czas przed telewizorem aktywnie. W jaki sposób? Za każdym razem wykonując opisany poniżej zestaw „ćwiczeń dla leniwych”.