fitness na schodach

Ćwiczenia na schodach – 15 minutowy trening cardio

Cardio
Natykamy się na nie wszędzie. W domu, na klatce schodowej, w pracy, na mieście. Schody. Większość z nas zdaje sobie sprawę z ich istnienia dopiero wówczas, gdy zepsuje się winda. To bardzo duży błąd, ponieważ schody są niezastąpionym „przyrządem” do skutecznego i intensywnego treningu cardio. Przyspieszają tętno, pomagają spalić tłuszcz, angażują wszystkie najważniejsze partie mięśni i to w sposób bardziej efektywny, niż ćwiczenia na płaskiej powierzchni. Poniżej znajdziesz kompleksowy 15-minutowy trening cardio na schodach. Pamiętaj, że muszą one mieć około 15 stopni.

11 mitów na temat fitnessu

Aerobik
Aby odnosić lepsze rezultaty ćwiczeń, zapomnij o wszystkim co do tej pory czytałaś o fitnessie i zapoznaj się z poniższym artykułem. Niektóre informacje, mogą być dla ciebie szokujące!
trening wytrzymałościowy

Intensywny trening cardio i wytrzymałościowy·

Cardio
Lato rozwija się w najlepsze, a ty wciąż czujesz się jak jedna wielka tłuściutka kluseczka? Nie przejmuj się! Nawet, jeśli nie masz czasu na siłownię, możesz spalić zbędne kilogramy. Przy odrobinie wysiłku pozbędziesz się 700 kcal dziennie! Nie zwlekaj, zacznij wdrażać w życie zamieszczony poniżej plan treningowy.
rowerek stacjonarny

Jak ćwiczyć na rowerku? Plan treningowy na rower stacjonarny

Cardio

Rower stacjonarny to świetny sposób na poprawę kondycji fizycznej. Nie zajmuje dużo miejsca, nie straszna mu żadna pogoda. Dzięki niemu zrzucisz zbędne kilogramy i wzmocnisz wydolność krążeniowo-oddechową. Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia z tym sprzętem, możesz przystąpić do treningu o umiarkowanym stopniu trudności. Pozwoli ci on schudnąć i będzie doskonałym preludium przed bardziej intensywnym wysiłkiem. Umiarkowany i intensywny plan treningowy znajdziesz poniżej.

efektywny trening

10 sposobów, które zapewnią efektywny trening

Ćwiczenia
Próbujesz różnych rodzajów ćwiczeń, trenujesz regularnie, a mimo upływu czasu wciąż nie widzisz efektów swojej pracy? Przeczytaj ten artykuł i sprawdź, czy nie popełniasz jednego z 10 podstawowych błędów, które sprawiają, że trening nie jest wystarczająco skuteczny. Dowiesz się również jak w łatwy sposób naprawić te błędy, by czerpać 100% pożytek z wykonywanych ćwiczeń.
ćwiczenia z hantlami

Jak szybko schudnąć i nabrać mięśni?

Cardio
Lato już zdążyło o sobie przypomnieć i uświadomić nam, że najwyższy czas zrzucić zbędne kilogramy i wyrzeźbić schowane pod warstwą tłuszczyku mięśnie. Jak zrobić to szybko i zdrowo? Połączyć ćwiczenia siłowe z treningiem kardio. Poniżej dowiesz się jak to zrobić, by szybko uzyskać pożądany efekt.
jak pozbyć się wałeczków na brzuchu

Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?

Cardio

Szukasz sposobu na pozbycie się tłuszczyku z brzucha lub na zmianę swojej sylwetki? Nie masz czasu ani ochoty poświęcać na ćwiczenia wielu godzin na siłowni? Jeśli tak, to wypróbuj poniższy sposób na pozbycie się brzuszka. Jedyne, czego potrzebujesz, to 10 minut dziennie na wykonanie poniższych ćwiczeń. 10 minut rutynowego wykonywania tych ćwiczeń to 150 kalorii mniej każdego dnia.

ćwiczenia na orbitreku

Jak ćwiczyć na orbitreku?

Cardio
Coraz częściej, aby stracić zbędne kilogramy, poszukujemy coraz to nowszych sprzętów z siłowni. Orbitrek jest doskonałym rozwiązaniem. Jest niewielki, prosty w obsłudze i pomaga nam stosunkowo szybko wyrzeźbić naszą sylwetkę i schudnąć. Jeśli nie wiesz jak na nim ćwiczyć, przeczytaj poniższe instrukcje.
bieganie, pulsometr, odchudzanie, tętno, marszobieg, nordic walking, rower, tętnomierz, jak biegać z pulsometrem

Jak biegać z pulsometrem?

Cardio
Pulsometr to obecnie najbardziej potrzebne urządzenie w szafce każdego biegacza. Nie wystarczą już dobre buty treningowe. By biegać dobrze, musisz posiadać pulsometr.
tętno spoczynkowe

Jak obliczyć tętno spoczynkowe?

Podstawy Fitnessu
Ogólna zasada mówi, że im wyższe tętno spoczynkowe, tym dana osoba jest mniej sprawna fizycznie i na odwrót. Z tego powodu jednym ze skuteczniejszych sposobów sprawdzenia czy twój trening przynosi oczekiwane efekty jest badanie zmian tętna spoczynkowego w okresie kilku miesięcy aktywności fizycznej. Jeżeli trening jest skuteczny, tętno spoczynkowe będzie się powoli zmniejszać lub przynajmniej pozostanie na stałym poziomie. Jeżeli jednak tętno spoczynkowe wzrosło, posłuchaj swojego organizmu i zmniejsz częstotliwość treningów lub ich intensywność.