Jak wybrać klub fitness?

Sprzęt do Ćwiczeń
Wiele osób, chcąc pozbyć się zbędnych kilogramów, wykupuje karnet do klubu fitness w nadziej, że z góry opłacone zajęcia i wydane pieniądze zmobilizują ich do regularnych treningów. Niestety decyzja często podejmowana jest zbyt pochopnie, okazuje się, że klub nie spełnia naszych oczekiwań i zaczynamy się wymigiwać od uczęszczania do tego miejsca. A kwestia zainwestowanych pieniędzy już nie ma dla nas takiego znaczenia.
Powody dla których powinnaś podnosić ciężarki

10 powodów, dla których powinnaś podnosić ciężarki

Sprzęt do Ćwiczeń
Podczas podnoszenia ciężarów wzmacniamy naszą siłę oraz utrzymujemy naszą kondycję w dobrym stanie. Jeśli rozważasz rozpoczęcie ćwiczeń siłowych, to poniżej znajdziesz 10 powodów, dla których są one warte wysiłku. Podnoszenie ciężarów jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń fitness, ponieważ wraz z wiekiem tracimy masę mięśniową, która daje nam siłę dźwigać, nosić oraz wykonywać inne fizyczne aktywności. Czasami nasza siła może nas nawet uchronić przed niebezpiecznym upadkiem.
stepper

Jak ćwiczyć na stepie?

Step
Szukasz szybkiego, skutecznego i jednocześnie przyjemnego sposobu wyrzeźbienia dolnych partii ciała? Koniecznie weź pod uwagę proste ćwiczenia ze stepem! Intensywny trening z tym przyrządem w zaskakująco szybkim tempie pozwala spalić dużo kalorii i idealnie rzeźbi mięśnie nóg. Do dzieła zatem, to naprawdę proste!
ćwiczenia na piłce gimnastycznej

Jak ćwiczyć na piłce gimnastycznej?

Sprzęt do Ćwiczeń
Ćwiczenia z piłką gimnastyczną są jednymi z najprzyjemniejszych. Zarazem są to ćwiczenia bardzo skuteczne. Mało jest akcesoriów do ćwiczeń, które działają tak skutecznie na wszystkie partie ciała. Gorąco polecam piłkę gimnastyczną. Poniżej przedstawiam zestaw podstawowych ćwiczeń na niektóre partie ciała. Wystarczy spędzić z piłką gimnastyczną kilka dni w tygodniu po kilkanaście, a później kilkadziesiąt minut, a efekty będą widoczne szybciej niż Ci się wydaje.
rowerek stacjonarny

Jak ćwiczyć na rowerku? Plan treningowy na rower stacjonarny

Cardio

Rower stacjonarny to świetny sposób na poprawę kondycji fizycznej. Nie zajmuje dużo miejsca, nie straszna mu żadna pogoda. Dzięki niemu zrzucisz zbędne kilogramy i wzmocnisz wydolność krążeniowo-oddechową. Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia z tym sprzętem, możesz przystąpić do treningu o umiarkowanym stopniu trudności. Pozwoli ci on schudnąć i będzie doskonałym preludium przed bardziej intensywnym wysiłkiem. Umiarkowany i intensywny plan treningowy znajdziesz poniżej.

Jaką piłkę do ćwiczeń wybrać?

Sprzęt do Ćwiczeń
Piłki do ćwiczeń są coraz bardziej popularne. Możemy na nich ćwiczyć jak również wykorzystać je jako alternatywne siedzisko wspomagające proces odchudzania. Aby ćwiczenia na piłce były skuteczne i przynosiły założony efekt należy odpowiednio wybrać jej wielkość. Ponieważ osobiste konsultacje z fizjoterapeutą czy trenerem nie zawsze są możliwe to specjaliści zebrali w jedno miejsce kilka wskazówek, którymi należy się kierować przy wyborze odpowiedniego rozmiaru piłki.
hula hop

Jak kręcić hula hop?

Sprzęt do Ćwiczeń
Jeśli robienie brzuszków, codzienne bieganie czy też aerobic to dla ciebie zbyt pracochłonne sposoby troski o sylwetkę, być może powinnaś zainteresować się hula-hop. Niepozorne kółko, które znamy z czasów dziecięcych zabaw jest cenionym przyrządem do ćwiczeń, który ponadto pozwala pracować nad sylwetką bez wychodzenia z domu, np. przy oglądaniu telewizji. Zainteresowana? Dowiedz się na początek paru istotnych informacji.
Ekspander

Jak używać ekspandera do ćwiczeń klatki piersiowej?

Sprzęt do Ćwiczeń
Ekspander to bardzo popularne urządzenie do ćwiczenia mięśni klatki piersiowej, ramion, pleców oraz nóg. Jest on bardzo praktyczny, ponieważ nie zajmuje dużo miejsca, więc można go zabrać w podróż oraz ćwiczyć nim w każdym miejscu. Wyróżniamy dwa rodzaje ekspanderów: gumowy oraz sprężynowy. Ich wybór zależy od indywidualnych gustów osób ćwiczących. Każdy z nich ma inną rozciągliwość, a tym samym inny opór. Poniżej znajdziesz wskazówki jak ćwiczyć klatkę piersiową tym urządzeniem. Przed wykonaniem tych ćwiczeń nie zapomnij o odpowiedniej rozgrzewce.
Ćwiczenia na kołysce do brzuszków

Jak ćwiczyć na kołysce do brzuszków?

Sprzęt do Ćwiczeń
Kołyska do brzuszków jest urządzeniem za pomocą którego można w efektywny i zarazem wygodny sposób ćwiczyć mięśnie brzucha. Dzięki temu pozycja osoby ćwiczącej jest najbardziej zbliżona do optymalnej. Różne systemy podpierające poszczególne części ciała wymuszają wyizolowanie mięśni brzucha dzięki czemu możemy bardzo mocno na nie oddziaływać. Jest to urządzenie z którego może korzystać każdy kto pracuje nad mięśniami brzucha, lecz przeznaczone jest przede wszystkim dla osób, które mają problemy podczas wykonywania zwykłych brzuszków z nadmiernym napięciem mięśni w odcinku szyjnym i lędźwiowym kręgosłupa.
ćwiczenia na hula hop

Jak ćwiczyć na hula hop?

Sprzęt do Ćwiczeń
Jaki jest prosty i przyjemny sposób na ujędrnienie i uformowanie nie tylko brzucha, ale także ud i pośladków? Tak, to hula hop! Dzięki temu - kojarzonemu do tej pory z dzieciństwem - przyrządowi spalisz aż 200 kalorii w zaledwie 20 minut. Niemożliwe? Przeczytaj ten artykuł, a pokażemy ci w jaki sposób ćwiczyć na hula hop, by już wkrótce cieszyć się pięknym, zgrabnym ciałem.