Domowy sposób na zmęczone i obolałe stopy

Domowy sposób na zmęczone i obolałe stopy

Alternatywne Remedia
Po długim ciężkim dniu czujesz uporczywy ból w stopach? Nie możesz poradzić sobie z tym nieprzyjemnym uczuciem? Istnieje prosty sposób, dzięki któremu poczujesz ulgę, stopy odprężą się i ból zniknie bez śladu. Wystarczy tylko kilka składników. Dokładną instrukcję znajdziesz poniżej.
jędrne plecy

Jak ujędrnić plecy? 4 ćwiczenia na piłce

Ćwiczenia
Lato zbliża się nieubłaganie. Już wkrótce odsłonimy nasze zaniedbane po zimie ciała, z zażenowaniem patrząc w lustro, gdy okaże się, że ulubione bikini nie leży już na nas tak dobrze jak rok temu. Jędrna skóra na plecach jest równie istotna co ładnie ukształtowane pośladki i uda. Niestety wiele osób zdaje się o tym zapominać lub po prostu brakuje im wiedzy w jaki sposób ujędrnić plecy. Okazuje się, że wystarczy do tego odrobina determinacji i ... piłka do ćwiczeń. Zaczynamy?
szpagat

Jak nauczyć się szpagatu? Instrukcja ze zdjęciami·

Rozciąganie
Nauka szpagatu wbrew pozorom może być dla niektórych dość kłopotliwa. Niezmiernie istotne jest codzienne wykonywanie ćwiczeń rozciągających. Wymaga to dużo samodyscypliny, ale może też być dobrą zabawą. Przykładowe tego typu ćwiczenia najdziesz na przykład tutaj. Pamiętaj jednak, żeby nigdy nie rozciągać się aż do progu bólu. Pracuj z ćwiczeniami stopniowo, powoli zwiększając elastyczność swojego organizmu. Rzucenie się od razu na głęboką wodę na pewno skończy się kontuzją. Poniżej znajdziesz szczegółową instrukcję jak krok po kroku zrobić szpagat.
Ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy

Jakie ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy?

Rozciąganie
Proponowane tutaj ćwiczenia są specjalnie przygotowane dla osób, które mają problemy ze stawem krzyżowo-biodrowym. Jednak nie wykonuj tych ćwiczeń jeśli odczuwasz zbyt duży ból lub dyskomfort. Skonsultuj się ze swoim lekarzem i zapytaj, czy te ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.

10 ćwiczeń rozciągających

Rozciąganie
Chcesz mieć rozciągnięte i gibkie ciało, ale nie wiesz od czego zacząć? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń rozciągających dla każdego.
rozciąganie w pracy

Jak się rozciągać w pracy siedzącej?

Rozciąganie
Długie godziny spędzone przed komputerem, za biurkiem, w kasie czy w okienku bankowym na pewno nam nie służą. Niestety, jeśli taką mamy pracę nie mamy wyjścia jak tylko zmienić pracę, lub zacząć ćwiczyć poza pracą, a w pracy się rozciągać. Zastane mięśnie nie będą dobrze funkcjonowały, a długo zaniedbywane mogą być bardzo słabe. Musisz zdać sobie z tego sprawę i wziąć się za siebie. Pięć czy dziesięć minut w pracy wykorzystane na rozciąganie się nie tylko zadba o Twoje mięśnie, ale i o dobre samopoczucie. A wiadomo, dobry pracownik to zadowolony i zdrowy pracownik. Nie zapomnij jednak, że samo rozciąganie nie wystarczy. Podejmij jakąś aktywność fizyczną po godzinach pracy. To bardzo ważne dla Twojego zdrowia.
ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Jak ujędrnić wewnętrzną stronę ud?

Ćwiczenia
Wewnętrzna część ud to miejsce, z którym często mamy problemy nawet mimo regularnych i intensywnych treningów. Warto więc pamiętać o nim, zanim jeszcze rozpocznie się sezon krótkich spodenek, spódniczek i strojów kąpielowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak szybko i skutecznie ujędrnić wewnętrzną stronę ud, zapoznaj się z ćwiczeniami opisanymi poniżej. Wystarczy, że wykonasz 15-20 powtórzeń każdego z nich (jeśli jesteś osobą początkującą) lub 25-30 (jeśli jesteś osobą średnio lub całkiem zaawansowaną). Już wkrótce zobaczysz jak mięśnie znajdujące się w tej części ud ulegają wzmocnieniu, a całe nogi stają się smuklejsze i bardziej jędrne.
Uszkodzenie splotu ramiennego – ćwiczenia.

Uszkodzenie splotu ramiennego – ćwiczenia

Rozciąganie
Możesz zacząć te ćwiczenia od poruszania powoli głową do góry i na dół oraz na oba boki. Będzie to świetna forma rozgrzewki, która rozrusza mięśnie. Nie wykonuj żadnych ćwiczeń, które sprawiają, że ból jest większy i nie staraj się wyjść poza możliwości swojego organizmu. Najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się z lekarzem.
Ćwiczenia na nadgarstki

Jak ćwiczyć nadgarstki?

Rozciąganie
Bolące stawy to problem coraz większej ilości ludzi. Coraz częściej też borykamy się z bólem nadgarstków. Przechodzimy tak z dnia na dzień w nadziei, że jakoś to będzie lub, że samo przejdzie – co większość osób niestety wciela w życie. Nadgarstki są nam potrzebne w wielu aspektach życia. Dzięki nim nasze dłonie działają prawidłowo. Nie wolno nam więc zapominać o ich wyćwiczeniu, zwłaszcza, gdy dają się nam we znaki i od czasu do czasu przypominają o sobie. Poniżej znajdziesz zestaw prostych ćwiczeń wzmacniających i usprawniających nadgarstki.
szpagat

Jak zrobić szpagat?

Rozciąganie
Szpagatu można się nauczyć w przeciągu miesiąca, jednak aby to osiągnąć trzeba systematycznie ćwiczyć i rozciągać się nie zważając na zakwasy. Robić szpagat możesz nauczyć się w każdym wieku. Oczywiście łatwiej jest się go nauczyć 10-cio letniemu dziecku, niż 50-cio letniej kobiecie, jednak prędzej czy później każdy go wykona. Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które regularnie wykonywane sprawią że po miesiącu będziesz umieć robić szpagat.