Pięć ćwiczeń na piękne ramiona

Inne Sporty
Wielu z nas marzy o pięknej, zgrabnej sylwetce, w której wyraźnie widać wyrzeźbione mięśnie, smukłą talię i jędrne krągłości. Dbanie o sylwetkę nie tylko służy naszemu zdrowiu, ale również poprawia psychiczne samopoczucie. Badania naukowe potwierdzają, że czując się atrakcyjnie, zwiększamy pewność siebie, szybciej osiągamy zamierzone cele i budujemy trwalsze relacje z innymi ludźmi. W ostatnim czasie moda na dbanie o sylwetkę przybrała na sile, stąd liczne tłumy oblegają siłownie, baseny i kluby fitness. Okazuje się, że jedną z partii ciała, którą najczęściej zaniedbujemy podczas treningu, są ramiona! Dlatego proponujemy pięć skutecznych ćwiczeń, które je wzmocnią, wyrzeźbią ich mięśnie i sprawią, że nasze ramiona będą bardziej atrakcyjne.
Domowy sposób na zmęczone i obolałe stopy

Domowy sposób na zmęczone i obolałe stopy

Alternatywne Remedia
Po długim ciężkim dniu czujesz uporczywy ból w stopach? Nie możesz poradzić sobie z tym nieprzyjemnym uczuciem? Istnieje prosty sposób, dzięki któremu poczujesz ulgę, stopy odprężą się i ból zniknie bez śladu. Wystarczy tylko kilka składników. Dokładną instrukcję znajdziesz poniżej.
rozciąganie

Dlaczego elastyczność ciała jest ważna?

Rozciąganie
Niektóre osoby są na tyle elastyczne, że mogą wykonać pełny skłon, a inne uważają, że mają dobry dzień, jeśli są w stanie zawiązać buty. Trening cardio, jak i trening siłowy wraz z ćwiczeniami rozciągającymi są ważnymi elementami dobrej kondycji. Następnym razem kładąc się na kanapie, aby obejrzeć serial, pomyśl o tym, aby przenieść się na podłogę w celu rozciągnięcia pewnych partii ciała. Po kilku tygodniach będziesz wiedział dlaczego giętkość jest taka ważna. Oto niektóre korzyści z niej wynikające.
szpagat

Jak zrobić szpagat?

Rozciąganie
Szpagatu można się nauczyć w przeciągu miesiąca, jednak aby to osiągnąć trzeba systematycznie ćwiczyć i rozciągać się nie zważając na zakwasy. Robić szpagat możesz nauczyć się w każdym wieku. Oczywiście łatwiej jest się go nauczyć 10-cio letniemu dziecku, niż 50-cio letniej kobiecie, jednak prędzej czy później każdy go wykona. Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które regularnie wykonywane sprawią że po miesiącu będziesz umieć robić szpagat.
Ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy

Jakie ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy?

Rozciąganie
Proponowane tutaj ćwiczenia są specjalnie przygotowane dla osób, które mają problemy ze stawem krzyżowo-biodrowym. Jednak nie wykonuj tych ćwiczeń jeśli odczuwasz zbyt duży ból lub dyskomfort. Skonsultuj się ze swoim lekarzem i zapytaj, czy te ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.
Ćwiczenia na zapalenie ścięgna Achillesa

Jakie ćwiczenia na zapalenie ścięgna Achillesa?

Rozciąganie
Zapalenie ścięgna Achillesa może przysporzyć nam nie lada bólu. Sprawia ono również duży dyskomfort, problem z chodzeniem oraz tkliwość. Jeśli dosięgnie Cię zapalenie ścięgna bardzo ważne jest natychmiastowe jego unieruchomienie. Jeśli zaś chcesz zapobiegać powrotom zapalenia ścięgna, bo niestety jest to schorzenie o charakterze nawracającym i nierzadko przewlekłym możesz zastosować się do poniższych wskazówek i wykonywać podane ćwiczenia. Wszystko oczywiście po konsultacji z lekarzem. Nie uprawiaj samowolki, żeby sobie bardziej nie zaszkodzić.
trening

Jak zwalczyć zakwasy?

Rozciąganie
Zakwasy to dość nieprzyjemne uczucie wiążące się z bólem mięśni. Występuje przeważnie po intensywnym wysiłku fizycznym. Często ćwiczymy nieprawidłowo oraz nie przestrzegamy podstawowych zasad ćwiczeń siłowych i nie tylko. W związku z tym jesteśmy bardziej narażeni na powstawanie zakwasów. Prawidłowo wykonywane ćwiczenia, a także odpowiednio zorganizowane przerwy pomogą nam pozbyć się zakwasów. Zakwasy powstają na skutek nadmiernego wysiłku. Mięśnie buntują się i wytwarzają kwas mlekowy. Kwas mlekowy się rozkłada i powoduje bóle. Mogą one trwać do około 5 dni. W poniższym artykule znajdziesz informacje na temat zapobiegania powstawaniu zakwasów oraz wskazówki dotyczące tego co robić, gdy zakwasy nas dorwą.
rozciąganie

Jakie są zalety rozciągania?

Rozciąganie
Twoje ciało powinno być zwinne i gibkie. Zostało tak zbudowane, żeby mieć takie możliwości. Niestety poprzez siedzący tryb życia, niewiele ruchu i złą dietę nasze ciała nie działają w stu procentach. A musisz dać radę schylić się i podnieść coś z podłogi, zapiąć samodzielnie zamek na plecach w sukience, czy sięgnąć po książkę z najwyższej półki. Trudne? Mam nadzieję, że nie. To są najbardziej prozaiczne rzeczy, do których musimy być zdolni. Jeśli masz problemy z dotknięciem palców stóp bez uginania nóg w kolanach lub zapięciem tego feralnego zamka na plecach musisz poważnie rozważyć powrót to ćwiczeń rozciągająco-usprawniających. Zalet, jakie daje rozciąganie, czy z ang. stretching jest wiele. Poniżej znajdziesz niektóre z nich.
Ćwiczenia na nadgarstki

Jak ćwiczyć nadgarstki?

Rozciąganie
Bolące stawy to problem coraz większej ilości ludzi. Coraz częściej też borykamy się z bólem nadgarstków. Przechodzimy tak z dnia na dzień w nadziei, że jakoś to będzie lub, że samo przejdzie – co większość osób niestety wciela w życie. Nadgarstki są nam potrzebne w wielu aspektach życia. Dzięki nim nasze dłonie działają prawidłowo. Nie wolno nam więc zapominać o ich wyćwiczeniu, zwłaszcza, gdy dają się nam we znaki i od czasu do czasu przypominają o sobie. Poniżej znajdziesz zestaw prostych ćwiczeń wzmacniających i usprawniających nadgarstki.
rozciąganie w pracy

Jak się rozciągać w pracy siedzącej?

Rozciąganie
Długie godziny spędzone przed komputerem, za biurkiem, w kasie czy w okienku bankowym na pewno nam nie służą. Niestety, jeśli taką mamy pracę nie mamy wyjścia jak tylko zmienić pracę, lub zacząć ćwiczyć poza pracą, a w pracy się rozciągać. Zastane mięśnie nie będą dobrze funkcjonowały, a długo zaniedbywane mogą być bardzo słabe. Musisz zdać sobie z tego sprawę i wziąć się za siebie. Pięć czy dziesięć minut w pracy wykorzystane na rozciąganie się nie tylko zadba o Twoje mięśnie, ale i o dobre samopoczucie. A wiadomo, dobry pracownik to zadowolony i zdrowy pracownik. Nie zapomnij jednak, że samo rozciąganie nie wystarczy. Podejmij jakąś aktywność fizyczną po godzinach pracy. To bardzo ważne dla Twojego zdrowia.