chodzenie

Ile kilometrów musisz przejść, aby stracić zbędne kilogramy?

Chodzenie
Chodzenie jest jedną z najprostszych i najbardziej skutecznych form ćwiczeń, które w dość krótkim czasie pomogą zrzucić zbędne kilogramy. Chodzenie może również poprawić stan zdrowia, dotlenić organizm i wzmocnić mięśnie nóg. Jednak tylko nieliczne osoby są świadome, że chodzenie może pomóc zrzucić 0,5 kilograma każdego dnia! W ciągu tygodnia możemy zrzucić nawet 10 kilo regularnie spacerując jeśli dołączymy do tego zdrową dietę oraz dodatkowy wysiłek fizyczny.

8 nawyków, które nie służą twojemu sercu

Zdrowa Dieta
Zwykliśmy sądzić, że problemy z sercem dotyczą ludzi w pewnym wieku, nie dbających o swoje zdrowie. Nie nas. Jednak, czy na pewno tryb życia, jaki prowadzimy, jest korzystny dla naszego serca? A jeśli nie do końca, to kiedy mamy zamiar o nie zadbać? Teraz jest właśnie ten moment, w którym można - i należy - zacząć. Sprawdź, czy nie masz nawyków szkodzących twojemu sercu.
jogging

Bieganie dla początkujących - 3 ważne zasady

Bieganie
Specjaliści przyznają, że jogging jest jednym z najlepszych sposobów, by wzmocnić kości, schudnąć, wzmocnić mięśnie czy poprawić swoją nadwątloną kondycję fizyczną. Prawie każdy może uprawiać ten sport, jednak pod pewnymi warunkami. Jeśli i ty postanowiłeś rozpocząć swoją przygodę z bieganiem, koniecznie zapoznaj się z poniższymi wskazówkami.
spacer

Jak zrzucić brzuch chodząc?

Chodzenie
Do zrzucenia brzuszka wcale nie potrzeba intensywnych i wycieńczających treningów. Codzienny szybki spacer pozwoli ci zrzucić zbędne kilogramy i sprawi, że twój brzuch znowu będzie płaski. Najlepsze rezultaty daje co najmniej godzinny spacer, najlepiej zaraz po posiłku. Oto, co jeszcze musisz zrobić, żeby zrzucić brzuch:
chodzenie

Jak spacerować, żeby schudnąć i cieszyć się dobrym zdrowiem?·

Chodzenie
Codzienny spacer pozwoli ci oderwać się od trosk codziennego życia i „wychodzić” sobie drogę do lepszego zdrowia. Badania dowodzą, że regularne chodzenie wzmacnia kości, buduje mięśnie, wyszczupla talię i może zredukować ryzyko niektórych typów raka i innych śmiertelnych chorób. Im więcej chodzisz, tym lepszy jest twój nastrój i tym mniejsze ryzyko depresji. Niezależnie od tego, czy jesteś amatorką wycieczek pieszych, chodzenia na bieżni, czy intensywnego maszerowania, ćwicząc codziennie możesz naprawdę wiele zyskać. Przeczytaj ten artykuł, by dowiedzieć się jak spacerować z korzyścią dla zdrowia i figury, nawet jeśli do tej pory na twoją codzienną trasę składała się wyłącznie droga do kuchni i do łazienki.
Chodzenie na spacer z psem

Jak poprawić kondycję chodząc?

Chodzenie
Regularne spacery, marsze mogą pozytywnie wpłynąć na obniżenie ciśnienia i cholesterolu, wzmocnić mięśnie, spalić kalorie i sprawić, że Twoje serce będzie zdrowsze.
dieta, bieganie, odchudzanie, jak biegać, plan treningowy, trening, fitness

Jak biegać, żeby spalić tłuszcz i schudnąć? Odchudzanie z bieganiem.

Chodzenie
Aby schudnąć musisz biegać z odpowiednią szybkością i w odpowiednim czasie. Nie jest to takie proste, jakby się mogło wydawać, ale warto spróbować, ponieważ efekty są spektakularne. Wystarczy chcieć i uzbroić się w cierpliwość. Kiedy biegamy bardzo jest samodyscyplina, bez niej ciężko o jakiekolwiek efekty. Poniżej znajdziecie szczegółowe wskazówki, które pomogą wam w osiągnięciu doskonałej figury niewielkim kosztem. Powodzenia!
nordic walking

Jak uprawiać nordic walking?

Chodzenie
Nordic walking to technika chodzenia ze specjalnymi kijkami. Rozróżnia się trzy rodzaje nordic walking: zdrowotny, fitness i sportowy. Korzyści płynące z nordic walking to ogólna poprawa stanu zdrowia, krążenia, a także dotlenienie całego organizmu. Zmniejsza napięcie w kolanach, biodrach i kostkach. Ponadto podczas marszu nordic walking spalamy więcej kalorii niż podczas zwykłego marszu. Jak zatem poprawnie uprawiać ten tak korzystny dla nas marsz? Odpowiedź poniżej.
nordic walking

Jak chodzić nordic walking?

Chodzenie
Nordic walking, czyli spacer ze specjalnymi kijkami, jest dyscypliną pochodzącą z Finlandii i stworzoną dla narciarzy biegowych, aby mogli oni trenować przez cały rok. Jest to stosunkowo nowy sport, ale posiada już całą rzesze miłośników w różnym wieku i o różnej kondycji.
aktywność fizyczna

Dlaczego warto się ruszać?

Bieganie
Mówi się, że ruch to zdrowie. Najczęściej jednak myślimy o nim wtedy, gdy chcemy wrócić do szczupłej sylwetki bądź ją utrzymać. Wiemy, że spacer czy proste ćwiczenia pomagają schudnąć i zachować sprawność. Ale to nie wszystko! Regularne ruszanie się, szczególnie na świeżym powietrzu, niesie ze sobą o wiele więcej korzyści. Niektóre spośród nich są naprawdę zaskakujące…