aktywność fizyczna

Dlaczego warto się ruszać?

Bieganie
Mówi się, że ruch to zdrowie. Najczęściej jednak myślimy o nim wtedy, gdy chcemy wrócić do szczupłej sylwetki bądź ją utrzymać. Wiemy, że spacer czy proste ćwiczenia pomagają schudnąć i zachować sprawność. Ale to nie wszystko! Regularne ruszanie się, szczególnie na świeżym powietrzu, niesie ze sobą o wiele więcej korzyści. Niektóre spośród nich są naprawdę zaskakujące…
picie wody

Co najlepiej pić podczas ćwiczeń?

Ćwiczenia
Postanowiłaś więcej się ruszać, by zrzucić kilka zbędnych kilogramów? Świetnie! Pamiętaj jednak, że podczas wysiłku tracisz niezbędne minerały. Niedobory musisz uzupełniać, pijąc dużo wody i zdrowych napojów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, po jakie z nich sięgać,a z których lepiej zrezygnować. Poznaj też sprawdzone przepisy na w pełni naturalne koktajle, soki oraz napary ziołowe.
odchudzanie

Jak szybko schudnąć przed wakacjami?

Odchudzanie
Został miesiąc do wakacji! Na plaży chcesz zaimponować piękną sylwetką? Już dziś wskocz w strój sportowy i zacznij ćwiczyć. Te ćwiczenia pozwolą ci m.in. zwiększyć wytrzymałość, spalić tkankę tłuszczową, poczuć się silniejszą nie tylko fizycznie, ale i psychicznie. Trening, który ci proponuję, angażuje wszystkie partie ciała, kładąc duży nacisk na te, które eksponujemy na plaży – brzuch, przedramiona i nogi.
Szczupła szyja

Jak schudnąć na szyi?

Pielęgnacja skóry
Chcesz wiedzieć jak się szybko pozbyć tłuszczu na szyi? Jeżeli tak, to jesteś na właściwej stronie. Chcę Ci dać 12 wskazówek, które pozwolą szybko stracić tłuszczyk wokół szyi i które pomogą osiągnąć wygląd podbródka, o jakim zawsze marzyłaś. Jeśli zaczniesz stosować się do tych zasad, szybko zauważysz znaczną poprawę. Musisz również pamiętać, że istnieje kilka rzadkich przypadków, w których powiększona szyja może być objawem choroby. Zanim zabierzesz się do odchudzania szyi skonsultuj się wcześniej z lekarzem.
Ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy

Jakie ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy?

Rozciąganie
Proponowane tutaj ćwiczenia są specjalnie przygotowane dla osób, które mają problemy ze stawem krzyżowo-biodrowym. Jednak nie wykonuj tych ćwiczeń jeśli odczuwasz zbyt duży ból lub dyskomfort. Skonsultuj się ze swoim lekarzem i zapytaj, czy te ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.
zgrabne pośladki

Jak powiększyć pupę?

Ćwiczenia

Wiele kobiet jest zainteresowanych powiększeniem swoich pośladków. Nie tylko chodzi o to, by wyróżniać się z tłumu, ale by być bardziej seksowną i lepiej wyglądać. Jeżeli chcesz powiększyć pośladki, musisz przede wszystkim skupić się na budowaniu mięśni w tej części ciała Mięśnie muszą być tak ukształtowane, by nie wyglądały jak złogi tłuszczu. Poniżej znajdziesz wskazówki, co robić, by zwiększyć objętość pośladków.

Mierzenie klatki piersiowej

Jak zmierzyć obwód klatki piersiowej?

Podstawy Fitnessu

Klatka piersiowa jest częścią składową tułowia i jest zbudowana z dwunastu par żeber i mostka oraz dwunastu kręgów piersiowych zamykających tylną ścianę klatki piersiowej. W obrębie klatki piersiowej występują ruchome połączenia żeber z kręgosłupem i żeber z mostkiem. Kościec klatki piersiowej oplatają trzy grupy mięśni. Pierwszą grupą są mięśnie powierzchowne, druga grupa to mięśnie głębokie. Trzecia grupa to jeden duży mięsień – przepona, która oddziela klatkę piersiową od jamy brzusznej i jest głównym mięśniem oddechowym. Klatka piersiowa spełnia rolę ochronną dla narządów leżących wewnątrz, głównie serca i płuc. Bierze również udział w procesie oddychania. W obrębie klatki piersiowej może wytworzyć się wiele wad które mogą negatywnie wpływać na pracę narządów wewnętrznych, a także znacznie pogorszyć wygląd zewnętrzny. Dlatego też bardzo ważna jest praca nad prawidłową budową i proporcjami klatki piersiowej względem całego ciała.

Ćwiczenia na ujędrnienie ciała

Jak ujędrnić ciało? Zestaw ćwiczeń na brzuch, ramiona, uda i pośladki.

Ćwiczenia
Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które w ciągu 6 tygodni sprawią, że twoje ramiona będą seksowne, brzuch płaski, a pośladki i uda jędrne. Wszystkie te ćwiczenia składają się z połączonych ruchów, dzięki temu rzeźbisz poszczególne mięśnie w tym samym czasie. Dzięki nim uzyskasz lepszą równowagę i koordynację. Będąc w ciągłym ruchu, zamiast siedzenia przed komputerem, sprawiasz, że zwiększa się tempo metabolizmu w twoim organizmie. Najlepsze jest to, że wszystkie te ćwiczenia możesz wykonać w zaciszu domowym.
ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Jak ujędrnić wewnętrzną stronę ud?

Ćwiczenia
Wewnętrzna część ud to miejsce, z którym często mamy problemy nawet mimo regularnych i intensywnych treningów. Warto więc pamiętać o nim, zanim jeszcze rozpocznie się sezon krótkich spodenek, spódniczek i strojów kąpielowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak szybko i skutecznie ujędrnić wewnętrzną stronę ud, zapoznaj się z ćwiczeniami opisanymi poniżej. Wystarczy, że wykonasz 15-20 powtórzeń każdego z nich (jeśli jesteś osobą początkującą) lub 25-30 (jeśli jesteś osobą średnio lub całkiem zaawansowaną). Już wkrótce zobaczysz jak mięśnie znajdujące się w tej części ud ulegają wzmocnieniu, a całe nogi stają się smuklejsze i bardziej jędrne.
Ćwiczenia na dolny odcinek kręgosłupa

Jakie ćwiczenia na dolny odcinek kręgosłupa?

Rozciąganie
Ćwiczenia na dolny odcinek kręgosłupa są nam bardzo potrzebne. Wzmacniają mięśnie tego odcinka kręgosłupa, którym łatwiej jest utrzymać nasz ciężar, a także z łatwością utrzymują prawidłową postawę naszego ciała i prawidłowe położenie kręgosłupa. Ćwicz na macie lub dywaniku. Nigdy nie ćwicz na łóżku czy materacu. Podłoże powinno być w miarę twarde. Możesz zdjąć buty do tych ćwiczeń, załóż luźne ubranie. Nie wykonuj żadnych ćwiczeń, jeśli ból Ci na to nie pozwala. Ale gwarantuję, że regularne i prawidłowo wykonywane ćwiczenia pozwolą Ci zapomnieć o bólu pleców. Skonsultuj się jednak ze swoim lekarzem, zanim zaczniesz wykonywać te ćwiczenia. Jeśli jednak chcesz je wykonywać zapobiegawczo, a ból pleców nie jest Twoim największym problemem możesz spokojnie je wykonywać w zaciszu domu.