Jakie sporty warto uprawiać jesienią?

Bieganie
Wielu z nas jesień kojarzy z przebywaniem w domu i spędzaniem chłodnych wieczorów z kubkiem herbaty i książką. Niestety, taki styl życia może owocować przybraniem dodatkowych kilogramów po okresie jesienno-zimowym. By tego uniknąć, nie należy rezygnować z czytania książek i dogrzewania organizmu, ale pamiętać o aktywności fizycznej. Wbrew pozorom jesień to doskonała pora na uprawianie różnego rodzaju sportów. Podpowiadamy, które z nich szczególnie dobrze sprawdzą się o tej porze roku.

Sprawdzone triki na piękne pośladki

Aerobik
Wakacje jeszcze trwają, a pogoda dopisuje, więc zapewne wiele osób wyląduje na plaży w najbliższych tygodniach. A na piasku czy żwirku nic nie prezentuje się atrakcyjniej niż pięknie wyrzeźbione ciało w bikini. By na plaży czuć się komfortowo, proponujemy w pierwszej kolejności zadbać o pośladki. Oto cenne wskazówki, dzięki którym nasza pupa będzie prezentować się zgrabnie w stroju kąpielowym.

Jak wypoczywać aktywnie? Sprawdzone pomysły

Sporty Letnie
Wypoczynek, na który czekamy po ciężkiej pracy czy intensywnej nauce nie musi oznaczać leżenia brzuchem do góry, wpatrywania się w telewizor lub kilkugodzinnego spania. Takie formy relaksu nie wyjdą nam na dobre na dłuższą metę. Warto odpoczywać aktywnie. Dzięki temu dotlenimy organizm, zadbamy o sylwetkę i poprawimy ogólne samopoczucie. A jak odpoczywać aktywnie z głową? Oto propozycje, które spodobają się zarówno dzieciom, jak i dorosłym.
Ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy

Jakie ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy?

Rozciąganie
Proponowane tutaj ćwiczenia są specjalnie przygotowane dla osób, które mają problemy ze stawem krzyżowo-biodrowym. Jednak nie wykonuj tych ćwiczeń jeśli odczuwasz zbyt duży ból lub dyskomfort. Skonsultuj się ze swoim lekarzem i zapytaj, czy te ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.
Szczupła szyja

Jak schudnąć na szyi?

Pielęgnacja skóry
Chcesz wiedzieć jak się szybko pozbyć tłuszczu na szyi? Jeżeli tak, to jesteś na właściwej stronie. Chcę Ci dać 12 wskazówek, które pozwolą szybko stracić tłuszczyk wokół szyi i które pomogą osiągnąć wygląd podbródka, o jakim zawsze marzyłaś. Jeśli zaczniesz stosować się do tych zasad, szybko zauważysz znaczną poprawę. Musisz również pamiętać, że istnieje kilka rzadkich przypadków, w których powiększona szyja może być objawem choroby. Zanim zabierzesz się do odchudzania szyi skonsultuj się wcześniej z lekarzem.
prawidłowa postawa

15-minutowy zestaw ćwiczeń na proste plecy

Ćwiczenia
Przygarbiona sylwetka, zapadnięte ramiona, wygięte w łuk plecy? Skończ z tym! Proste plecy nie tylko sprawią, że poczujesz się lepiej, ale również dodadzą ci pewności siebie. Droga do odpowiedniej postury jest prosta. Wystarczy zaledwie 15 minut dziennie i zestaw pięciu ćwiczeń opisanych poniżej. Pomogą ci one złagodzić napięcie, zbudować mięśnie i zyskać więcej energii. Pamiętaj jednak, że musisz ćwiczyć regularnie. Wyrób w sobie również nawyk prawidłowej postawy siedząc przy biurku: plecy oprzyj o oparcie, stopy ułóż płasko na podłodze. Gdy patrzysz na ekran monitora, twoje oczy powinny znajdować się na tym samym poziomie, co jego środek. Jeśli tak nie jest, obniż lub podwyższ monitor.
zgrabne pośladki

Jak powiększyć pupę?

Ćwiczenia

Wiele kobiet jest zainteresowanych powiększeniem swoich pośladków. Nie tylko chodzi o to, by wyróżniać się z tłumu, ale by być bardziej seksowną i lepiej wyglądać. Jeżeli chcesz powiększyć pośladki, musisz przede wszystkim skupić się na budowaniu mięśni w tej części ciała Mięśnie muszą być tak ukształtowane, by nie wyglądały jak złogi tłuszczu. Poniżej znajdziesz wskazówki, co robić, by zwiększyć objętość pośladków.

ćwiczenia na piłce gimnastycznej

Jak ćwiczyć na piłce gimnastycznej?

Sprzęt do Ćwiczeń
Ćwiczenia z piłką gimnastyczną są jednymi z najprzyjemniejszych. Zarazem są to ćwiczenia bardzo skuteczne. Mało jest akcesoriów do ćwiczeń, które działają tak skutecznie na wszystkie partie ciała. Gorąco polecam piłkę gimnastyczną. Poniżej przedstawiam zestaw podstawowych ćwiczeń na niektóre partie ciała. Wystarczy spędzić z piłką gimnastyczną kilka dni w tygodniu po kilkanaście, a później kilkadziesiąt minut, a efekty będą widoczne szybciej niż Ci się wydaje.

Ćwiczenia rozciągające na ból szyi i karku

Ćwiczenia
Poniższe ćwiczenia rozciągające pomogą ci pokonać ból szyi i karku, a nawet zwalczyć senność. Możesz je wykonywać praktycznie wszędzie i o każdej porze dnia.
ćwiczenia na staw biodrowy

Jakie są ćwiczenia wzmacniające staw biodrowy?

Ćwiczenia
Siedzący tryb życia, nieodpowiednia dieta, brak ruchu – to wszystko może się przyczynić do problemów z poruszaniem się spowodowanych przez niesprawny staw biodrowy. Musisz pamiętać o tym, żeby dbać o swoje zdrowie w każdym wieku. Gdy dopadnie Cię ból, często nie można zrobić już wiele, aby on już nigdy nie powrócił. Można natomiast pomóc sobie i usprawnić biodra – bez nich nie ma mowy o prawidłowym poruszaniu się. Biodra połączone są bowiem z innymi ważnymi mięśniami. Zobacz jak możesz ćwiczyć biodra i staw biodrowy.