Zespół Zaburzeń Procesów UwagiAlergieAlzheimerAnoreksjaAstmaBóle PlecówPtasia GrypaZłamania KościMózg i Układ NerwowyZapalenie Torebki MaziowejChoroba Sercowo-NaczyniowaDławienieZespół Przewlekłego ZmęczeniaZaburzenia w KomunikacjiDepresjaChoroby Układu PokarmowegoChorobyUszy i SłyszenieOczy i WzrokRzeżączkaChoroby GinekologiczneBóle GłowyChoroby SercaUdar SłonecznyZapalenie WątrobyNadciśnienie TętniczeChoroby EndokrynologiczneCukrzycaBóleChoroby WirusoweChoroba Zapalna JelitChoroby NerekBoreliozaZaburzenia Przemiany MateriiStwardnienie RozsianeBól SzyiOtyłośćOsteoporozaZespół Napięcia PrzedmiesiączkowegoLeki na ReceptęWysypkiZespół Niespokojnych NógChoroby Przenoszone Drogą PłciowąSkóraProblemy DermatologiczneKontuzje SportoweUdary i WylewyGuzyChoroby Układu MoczowegoKurzajki i BrodawkiADHDLęk WysokościTętniakiArtretyzmAutyzmChoroby KrwiKości, Stawy i MięśnieGuzy MózguBulimiaPoparzeniaCholesterolPrzeziębienia i GrypaGłuchotaInwalidztwo i KalectwoUzależnienie od LekówZaburzenia ŁaknieniaZaburzenia GenetyczneGościec, PodagraWypadanie WłosówZawał SercaZgaga i Choroba Refluksowa PrzełykuKrwotoki i KrwawieniaOpryszczkaHIV i AIDSZaburzenia Systemu ImmunologicznegoBezpłodnośćZespół Jelita DrażliwegoToczeńMigrenyWzmożone Napięcie MięśnioweZaburzenia NeurologiczneZatruciaChoroby PsychiczneWalka z BólemInne ChorobyChoroby Układu OddechowegoChoroby ReumatyczneZaburzenia Układu KostnegoZaburzenia SnuZwichnięcia i SkręceniaChoroby TarczycyWrzodyRany i ZranieniaChoroby Układu Krążenia
Pokaż wszystkie
Spray Magnezowy na ból mięśni i stres

Spray magnezowy na ból mięśni i stres

Ból Szyi
Stres jest nieodłączną częścią naszego życia. W dzisiejszych czasach, szybkie tempo życia, nadmiar obowiązków zawodowych i problemy życia codziennego jeszcze pogarszają naszą sytuację. Stres może powodować bóle mięśni, napięcie i złe samopoczucie. Od lat wiadomo, że kąpiel z dodatkiem soli Epsom jest skutecznym rozwiązaniem na problem nadmiernego stresu i bóli mięśniowych. Co jednak zrobić, gdy nie mamy czasu na kąpiel?
Prosta sól do kąpieli, łagodząca bóle mięśni

Prosta sól do kąpieli, łagodząca bóle mięśni

Bóle Pleców
W okresie jesienno-zimowym warto zadbać o stan zdrowia ale także i o stan ducha. Jeżeli czujesz się przemęczona, zestresowana lub masz zły dzień, nic nie zadziała lepiej niż gorąca, pachnąca kąpiel. Jeżeli do tego ma jeszcze działanie przeciwbólowe, łagodzące podrażnienia i oczyszczające skórę z toksyn to czego chcieć więcej? Zrób własnoręcznie sól kąpielową, która zapewni ci te wszystkie właściwości.
Przeciwbólowy olejek do masażu

Przeciwbólowy olejek do masażu

Bóle
Ból może sprawiać wiele problemów, a nawet uniemożliwić nam normalne funkcjonowanie. Jeżeli ty także szukasz rozwiązania na bóle mięśni, stawów i kości, wypróbuj nasz przeciwbólowy olejek do masażu. jego działanie przynosi szybką ulgę,a wykonanie jest proste i wymaga jedynie kilku składników. Jeżeli chcesz wiedzieć jak przygotować taki domowy preparat, koniecznie przeczytaj dalszą część artykułu.
Ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy

Jakie ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy?

Rozciąganie
Proponowane tutaj ćwiczenia są specjalnie przygotowane dla osób, które mają problemy ze stawem krzyżowo-biodrowym. Jednak nie wykonuj tych ćwiczeń jeśli odczuwasz zbyt duży ból lub dyskomfort. Skonsultuj się ze swoim lekarzem i zapytaj, czy te ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.
ból pleców

Jak zrobić kąpiel solankową na ból pleców?

Bóle Pleców
Większość z nas prowadzi na co dzień siedzący tryb życia. Wydawać by się mogło, że nie jest on zbyt groźny dla kręgosłupa... Tymczasem, jak pokazują badania, co druga osoba dorosła w naszym kraju przyznaje, że cierpi z powodu częstego bólu pleców, a co siódma – przewlekłego. Okazuje się, że zwykłe siedzenie wcale nie jest takie bezpieczne! Zwłaszcza wielogodzinne i w niewłaściwej pozycji może być przyczyną dużego nacisku na kręgi równego nawet 275 kg! Jeszcze bardziej szkodzi plecom dźwiganie ciężarów, a zwłaszcza ich podnoszenie. Jeśli obciążenia się powtarzają, a równocześnie brak odciążającej mięśnie i kręgi aktywności fizycznej, ma to zgubny wpływ na nasze plecy. Jak się ratować?
Ćwiczenia na dolny odcinek kręgosłupa

Jakie ćwiczenia na dolny odcinek kręgosłupa?

Rozciąganie
Ćwiczenia na dolny odcinek kręgosłupa są nam bardzo potrzebne. Wzmacniają mięśnie tego odcinka kręgosłupa, którym łatwiej jest utrzymać nasz ciężar, a także z łatwością utrzymują prawidłową postawę naszego ciała i prawidłowe położenie kręgosłupa. Ćwicz na macie lub dywaniku. Nigdy nie ćwicz na łóżku czy materacu. Podłoże powinno być w miarę twarde. Możesz zdjąć buty do tych ćwiczeń, załóż luźne ubranie. Nie wykonuj żadnych ćwiczeń, jeśli ból Ci na to nie pozwala. Ale gwarantuję, że regularne i prawidłowo wykonywane ćwiczenia pozwolą Ci zapomnieć o bólu pleców. Skonsultuj się jednak ze swoim lekarzem, zanim zaczniesz wykonywać te ćwiczenia. Jeśli jednak chcesz je wykonywać zapobiegawczo, a ból pleców nie jest Twoim największym problemem możesz spokojnie je wykonywać w zaciszu domu.
Ból pleców

Jak uniknąć bólu pleców?

Bóle Pleców
Ból pleców – jego przyczyną jest między innymi siedzący tryb życia - w pracy, przed komputerem, w samochodzie. Bywa, że bardzo utrudnia nam życie, jest do nie wytrzymania przez co nie możemy skupić się na codziennych obowiązkach. Czasami środki przeciwbólowe okazują się w tym przypadku nieskuteczne, a my męczymy się jeszcze bardziej. Jeśli ból pleców doskwiera również tobie poznaj sposoby, które sprawią, ze ból zniknie.
Bóle kręgosłupa

Jak zapobiegać bólom kręgosłupa?

Bóle Pleców
Jak mawiają nasi dziadkowie zdrowie jest najważniejsze. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem, tym bardziej, że względu na sędziwy wiek właśnie oni najczęściej zmagają się z rożnymi dolegliwościami. Bóle kręgosłupa potrafią być bardzo uciążliwe, cierpią na nie osoby, które doznały urazów, ale również nauczyciele i urzędnicy? Przyczyn bólów kręgosłupa jest wiele, ale stres, zła dieta i zła postawa ciała to najpowszechniejsze z nich.
badanie kręgosłupa

Jak zadbać o kręgosłup?·

Bóle Pleców
Proste plecy i nienaganna postura odejmą ci więcej lat, niż niejeden lifting lub botox. O wpływie prawidłowej postawy na zdrowie nie muszę chyba wspominać. Niestety z wiekiem lub na skutek pracy siedzącej możemy zacząć się garbić. Zaokrąglone plecy i ramiona często są również skutkiem osteoporozy, atakującej górny i środkowy odcinek kręgosłupa. Co więc robić, żeby zadbać o plecy, wzmocnić kości i mimo upływu czasu zachować właściwą postawę? Dowiesz się poniżej.
ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na bóle kręgosłupa·

Ćwiczenia
Może wydaje ci się, że na ból kręgosłupa najlepszy jest odpoczynek. Nic bardziej mylnego, ruch to jedyny skuteczny środek. Odpowiednio dobrane ćwiczenia pomogą wzmocnić mięśnie pleców, brzucha i nóg. Mięśnie te będą w stanie lepiej podtrzymywać twój kręgosłup, co złagodzi ból. Przed przystąpieniem do któregokolwiek z opisanych poniżej ćwiczeń, skonsultuj się z lekarzem. W zależności od przyczyny bólu kręgosłupa, niektóre z nich mogą nie być dla ciebie korzystne. Poniżej dowiesz się jakie ćwiczenia pomogą złagodzić ból kręgosłupa, a jakich należy unikać.