Produkty, które najbardziej spowalniają metabolizm

Odchudzanie
Jesz mniej, stosujesz różnorodne diety i odmawiasz sobie słodyczy, ale nie możesz schudnąć? To częsty problem wielu osób, które próbują pozbyć się zbędnych kilogramów. Jak w wielu sytuacjach, diabeł tkwi w szczegółach – najprawdopodobniej twoje jelita nie pracują tak, jak powinny, a twój metabolizm zwolnił do granic możliwości. Przyczyną mogą być popularne produkty spożywcze, które niekorzystnie wpływają na tempo przemiany materii.

Żelatyna: Właściwości i zastosowania

Suplementy Żywieniowe
Żelatyna ma szerokie zastosowanie w przemyśle spożywczym. Wykorzystuje się ją do produkcji deserów oraz przetworów mięsnych; znajdziemy ją m.in. w żelkach, galaretkach, jogurtach i budyniach. Stanowi ponadto surowiec otoczki niektórych leków oraz składnik kul do paintballa. Występuje w postaci żółtego proszku albo przeźroczystych listków. Wokół szkodliwości żelatyny narosło wiele mitów i pewnie dlatego zaczęła tracić na popularności. Jaka jest prawda o najsłynniejszej substancji żelującej? Czy jest obecnie całkowicie bezpieczna? Przekonajmy się.

Dieta MIND: Odżywia mózg, chroni przed alzheimerem i chorobami serca

Zdrowe Odżywianie
Każdego roku docierają do nas nowe dietetyczne nowinki i tzw. diety cud, które szybko pozwolą nam schudnąć i cieszyć się zdrowiem. Problem polega na tym, że często są one restrykcyjne, a ich celem jest jedynie szybkie spalenie tkanki tłuszczowej, co zazwyczaj kończy się efektem jo-jo. W trakcie tego typu diet możemy odczuwać zmęczenie, senność, a nawet przygnębienie i smutek związane z licznymi wyrzeczeniami. Dlatego dieta MIND to absolutny hit – jej celem jest odżywienie mózgu i poprawa kondycji układu nerwowego. A nie jest przecież tajemnicą, że wszystko zależy od właściwej pracy mózgu. Dieta opiera się na jedzeniu zdrowych przysmaków, ale nie wyklucza żadnych produktów. Zdaniem lekarzy chroni przed chorobami serca, a nawet alzheimerem, sprzyja też chudnięciu. Poleca się ją szczególnie osobom pracującym umysłowo, uczącym się i narażonym na stres. Sprawdź, na czym polega i jak ją stosować.
napoje odchudzające

10 przepisów na domowe napoje na odchudzanie

Zdrowa Dieta

Zaczyna cię uwierać nadmiar kilogramów? Czas na odchudzający detoks! Zapomnij o nieskutecznych (a nawet szkodliwych) suplementach. Porzuć katorżnicze diety. Do wymarzonej figury wrócisz pijąc regularnie domowe napoje na odchudzanie. Przygotowane na bazie naturalnych składników nie tylko świetnie działają, ale również wyśmienicie smakują. Pij na zdrowie.

8 rzeczy, których nie należy wkładać do mikrofalówki

Owoce
Może ci się wydawać, że wiesz wszystko o mikrofalówkach, ale to nie jest prawda. Mikrofalówka potrafi szybko i mocno podgrzewać jedzenie, jednak potrafi być również niebezpieczna. Niektóre produkty mogą w niej wybuchnąć, zapalić się czy roztopić, zaś resztki jedzenia obklejające jej wnętrze będą tak trudne do usunięcia, że szybciej dorobisz się nowej mikrofalówki niż doczyścisz starą.
woda z cytryną

Jakie są skutki uboczne picia wody z cytryną?

Medycyna Naturalna
Woda z cytryną jest niezastąpionym składnikiem każdej diety, w szczególności tej oczyszczającej organizm z toksyn. Cytryna zawiera składniki niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, takie jak witamina C, potas i błonnik. Jednak - tak jak wszystko – również woda z cytryną może mieć swoje skutki uboczne. Dzieje się tak wówczas, gdy spożywamy ją w nadmiarze. Co zatem może nam grozić?
Masa mięśniowa

10 najlepszych produktów na masę mięśniową

Zdrowe Odżywianie

Nie wszystkie produkty żywnościowe są sobie równe. Aby przybrać na masie konieczna jest odpowiednia dieta składająca się z produktów bogatych w białka (1,6-2 g białka na kg masy ciała), tłuszcze (20-25% zapotrzebowania energetycznego) i węglowodany złożone. Poniżej przedstawiam 10 produktów, które pomogą ci zdrowo przybrać na masie.

Właściwości miodu z kurkumą

Miód z kurkumą - zobacz jak i kiedy stosować

Zdrowe Odżywianie
Mówi się, że mieszanka składająca się z miodu i kurkumy to najsilniejszy naturalny antybiotyk. Pobudza naturalną odporność organizmu bez zastosowania antybiotyków na receptę. W jego skład wchodzi jedynie kurkuma i surowy, naturalny miód. Po zmieszaniu te dwa składniki mogą być stosowane, jako środek przeciwzapalny oraz wspierający układ odpornościowy. Może on być przyjmowany bez ryzyka wystąpienia skutków ubocznych zarówno w przypadku infekcji bakteryjnych jak i wirusowych. Miód z kurkumą pomaga również obniżać ciśnienie krwi oraz wspomaga trawienie.
płytki krwi

Jak naturalnie zwiększyć produkcję płytek krwi?

Odżywianie
Utrzymanie prawidłowej ilości płytek krwi jest niezwykle istotne. Jeżeli ich poziom jest obniżony, może powodować to krwotoki nawet z drobnych skaleczeń, zaburzenie procesu krzepnięcia krwi i zwiększa ryzyko podwyższonego ciśnienia krwi. Obniżenie liczby płytek krwi często towarzyszy zbyt niskiemu poziomowi liczby krwinek czerwonych i białych. Problemy z funkcjonowaniem szpiku kostnego mogą wystąpić z powodu wielu czynników, takich jak rak, nadmierne spożycie alkoholu lub reakcja na działanie niektórych leków. Również zaburzenia funkcjonowania śledziony mogą powodować spadek ilości płytek krwi. Jeżeli chcesz poznać naturalne sposoby na podwyższenie ilości płytek krwi, to koniecznie przeczytaj dalszą część artykułu.
fast food

16 rakotwórczych produktów spożywczych - czego bezwzględnie unikać?

Leczenie Raka
Gdy byliśmy dziećmi, nasi rodzice w ogóle nie zastanawiali się nad tym, że jakieś jedzenie może przyczyniać się do powstawania nowotworów. Badania na ten temat dopiero wówczas raczkowały, a i samo jedzenie było zdrowsze i znacznie mniej przetworzone, niż teraz. Ludzie byli zdrowsi, ponieważ spożywali to, co było dla nich wówczas dostępne – najczęściej owoce i warzywa wyhodowane na swoim kawałku pola. Jednak czasy zmieniły się. Półki sklepowe uginają się od półproduktów, które - mimo napisów „dietetyczny”, „niskokaloryczny”, „0%” - nie mają nic wspólnego ze zdrowym sposobem odżywania. Poniżej znajdziesz listę 16 najbardziej rakotwórczych produktów spożywczych, które prawdopodobnie są częstym elementem twojej codziennej diety. Badania dowodzą, że w niezwykle znaczący sposób zwiększają one ryzyko zachorowania na raka.