Domowy koktajl detoksykujący

Domowy koktajl detoksykujący

Zdrowa Dieta
Każdy kto dba o swoje zdrowie wie, jak ważne jest regularne oczyszczanie organizmu. Idealnie sprawdzają się do tego koktajle oczyszczające. My przedstawiamy przepis na niezwykle skuteczny koktajl z zielonych warzyw i owoców. Dokładny przepis i listę składników znajdziesz poniżej.
Napój wzmacniający odporność

Napój wzmacniający odporność

Zdrowa Dieta
Jesień zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nią chłodne wieczory, przeziębienia i grypa. Jeżeli chcesz w tym trudnym dla organizmu czasie wzmocnić swoją odporność w naturalny sposób, to mamy coś dla ciebie. Przedstawiamy napój pomarańczowy z dodatkiem jagód goi i kurkumy. Połączenie tych składników jest prawdziwą bombą witaminową, która zadziała na twój system odpornościowy pobudzająco. Dokładny przepis na taki napój znajdziesz poniżej.
Domowy ekstrakt ze stewii

Domowy ekstrakt ze stewii

Inne zdrowe przepisy
Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś o ekstrakcie ze stewii. Jeżeli choć raz chciałeś go wypróbować, ale wysoka cena skutecznie cię zniechęciła, mamy dla ciebie proste rozwiązanie tego problemu. Możesz zrobić domowy ekstrakt ze stewii. Jego przygotowanie jest niezwykle proste, a dokładny przepis i listę potrzebnych składników znajdziesz poniżej.
napoje odchudzające

10 przepisów na domowe napoje na odchudzanie

Zdrowa Dieta

Zaczyna cię uwierać nadmiar kilogramów? Czas na odchudzający detoks! Zapomnij o nieskutecznych (a nawet szkodliwych) suplementach. Porzuć katorżnicze diety. Do wymarzonej figury wrócisz pijąc regularnie domowe napoje na odchudzanie. Przygotowane na bazie naturalnych składników nie tylko świetnie działają, ale również wyśmienicie smakują. Pij na zdrowie.

4 powody, dla których nie należy jeść parówek

Zdrowa Dieta
Czy lubisz parówki z ketchupem i pyszną świeżą sałatką? Ty może i tak, ale twój organizm nie. Dlaczego? Przeczytaj poniższe fakty dotyczące parówek i przestań o nich myśleć raz na zawsze.
śliwki

Jakie właściwości mają śliwki?

Zdrowe Odżywianie
Śliwki kochamy w każdej odmianie i formie. A gdy dodatkowo dowiemy się jak cenne są dla naszego zdrowia, zrozumiemy, że miłość ta to nie tylko zasługa ich smaku. Owoce te przynoszą ulgę w niestrawności, łagodzą objawy stresu, przyspieszają rekonwalescencję po grypie. Zawarte w nich mikroelementy to ratunek dla chorych na osteoporozę, cukrzycę, czy różnego rodzaju nowotwory. A to zaledwie kilka z właściwości zdrowotnych śliwek. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszam do dalszej lektury.
przyprawa zastępująca sól

Przyprawa zastępująca sól – jak ją zrobić?

Proste przepisy
Większość z nas nie wyobraża sobie życia bez soli. Gdy raz nauczymy się jej smaku, ciężko jest przekonać organizm, że można od niej odwyknąć. Niestety stan naszego zdrowia bardzo często wymaga zredukowania ilości spożytej soli lub całkowitego zrezygnowania z niej. Czy istnieje jakiś substytut, który zrekompensowałby nam tę nieodżałowaną stratę? Okazuje się, że odpowiednia kompozycja ziół może wydobyć z dań smak podobny do słonego. Przepis na przyprawę zastępującą sól znajdziesz poniżej.
Pestki dyni i słonecznika

Jak zrobić koktajl błonnikowy Słoneckiego?

Choroby Układu Pokarmowego
Zrobienie tego koktajlu jest bardzo proste. To czego potrzebujemy to niełuskane pestki dyni, niełuskane pestki słonecznika, siemienia lnianego, warzywa i miód. Kluczowe jest, aby nasiona te były żywe tzn miały zdolność kiełkowania, aby móc aktywnie pełnić swoje funkcje ochronne względem zawartego w ziarnie zarodka rośliny. Żywe nasionka są wyposażone w ochronę przed drobnoustrojami i robakami, energię i substancje mineralne. W skutek działania wysokiej temperatury jak również na kilka godzin po zmieleniu część substancji ulega zniszczeniu a pozostałe utlenieniu i z ziarna zostaje już tylko martwy błonnik który jest jedynie wypełniaczem niedostarczającym organizmowi żadnych wartościowych substancji (prażone nasiona, wszystkie wyroby mączne jak chleb, makaron, kluski itp.) Dlatego, do wykonania koktajlu należy używać wyłącznie żywych ziaren które mają zdolność kiełkowania (patrz: dodatkowe wskazówki poniżej).

Dlaczego warto jeść w pozycji „po turecku”?

Odżywianie
Europejczycy raczej nie praktykują i nie znają zwyczaju jedzenia na podłodze w powszechnie znanej pozycji „po turecku”. Taka forma spożywania posiłków wywodzi się z indyjskiej tradycji, sięgającej swoimi korzeniami do jogi i Ajurwedy. W Indiach do dziś praktykuje się ten nietypowy sposób jedzenia. Okazuje się, że ma on niezwykle pozytywny wpływ na nasze zdrowie, a szczególnie na postawę, układ pokarmowy i układ krążenia. Warto wiedzieć, dlaczego powinniśmy wypróbować spożywanie posiłków w siadzie „po turecku”.
podjadanie

Jak ograniczyć apetyt - trzy typy łakomstwa

Odchudzanie
Wielu z nas zbyt często sięga po dodatkowe przekąski w ciągu dnia, a potem narzeka na nadwagę i złe samopoczucie. Metody ograniczania apetytu rzadko kiedy są skuteczne dla każdego. Dlaczego? Ponieważ istnieją trzy typy łakomstwa, a każde z nich należy "leczyć" inaczej. Jakim typem łakomczucha jesteś? Jak to zmienić, by zmniejszyć apetyt i osiągnąć idealną sylwetkę? Dowiesz się tego z dalszej części porady.