Jak skutecznie ugasić pragnienie?

Zdrowe Odżywianie
Na pytanie: czym ugasić pragnienie odpowiedzi jest wiele. Jedni sięgają po szklankę wody mineralnej, natomiast inni po różnego rodzaju napoje. Jedno jest pewne, to co pijemy, ma niebagatelny wpływ na nasze zdrowie, dlatego trzeba wybierać rozsądnie sposoby na ugaszenie pragnienia. Na większą utratę wody w organizmie narażeni jesteśmy szczególnie latem, ponieważ odwodnienie może mieć poważne konsekwencje. Niestety, niektórych napojów trzeba się wystrzegać, ponieważ zamiast gasić pragnienie dają odwrotny skutek. Zatem co pić, kiedy je odczuwamy? Jak nie doprowadzić do odwodnienia?

Arbuz: Dlaczego warto jeść jego miąższ i pestki?

Owoce
O tym, że owoce są ważnym elementem codziennej diety, nie trzeba nikogo przekonywać. Na początku lata można kupić pierwsze arbuzy, które nie dość, że zawierają cenne substancje korzystne dla funkcjonowania organizmu, to posiadają również dużo wody, dlatego już niewielki kawałek tego owocu świetnie gasi pragnienie. Najczęściej zajadamy się soczystym miąższem pomijając znajdujące się w nim pestki. Wbrew pozorom warto włączyć je do diety, ponieważ zawierają szereg cennych witamin i minerałów. Co trzeba wiedzieć o arbuzie? Kto powinien po niego sięgnąć? Jakie są korzyści z jego regularnego spożywania? Jak pestki arbuza wpływają na zdrowie?

Dlaczego warto jeść kalafiora?

Warzywa
Najczęściej podawany jest jako dodatek do głównego dania, oblany odrobiną masła i serwowany z bułką tartą. Oczywiście można z niego przygotować wiele dań, które zachwycą podniebienia domowników: purée, smaczną zupę lub zapiekankę. Jedno jest pewne: kalafior to warzywo, z którego nie powinno się całkowicie rezygnować. Choć jego smak nie wszystkim odpowiada, warto się do niego przekonać. Aby wykorzystać to, co w kalafiorze najcenniejsze, warto znać garść informacji na jego temat. Dlaczego warto go jeść, a komu może w nadmiarze zaszkodzić? Z czym go najlepiej serwować?
Sok z marchwi właściwości

10 cudownych właściwości soku z marchwi

Warzywa

Picie soku marchwiowego pozwoli ci na przyswojenie w skoncentrowanej formie wszystkich zdrowych składników zawartych w tym warzywie. Marchew jest źródłem witamin oraz beta-karotenu, który stanowi fantastyczny przeciwutleniacz. Jedna szklanka soku dziennie wpłynie korzystnie na funkcjonowanie całego organizmu. Sok marchwiowy wspomaga zdrowie naszych oczu, stabilizuje poziom cukru, wzmacnia działanie układu odpornościowego i zwalcza stany zapalne. To tylko kilka ze zdrowotnych właściwości marchwi. Oto lista dziesięciu kolejnych:

orzechy z miodem

3 zdrowotne sposoby na zastosowanie orzechów włoskich w miodzie

Odżywianie
Od czasów starożytnych ludzkość używała orzechów włoskich i miodu do leczenia różnych chorób. Te dwa składniki zawierają wiele witamin, minerałów, protein, tłuszczów i węglowodanów jakich nasz organizm potrzebuje. Połączone tworzą smaczną i zdrową mieszankę. Poniżej znajdziesz najbardziej popularne sposoby wykorzystania miodu i orzechów w celach leczniczych.
Właściwości miodu z kurkumą

Miód z kurkumą - zobacz jak i kiedy stosować

Zdrowe Odżywianie
Mówi się, że mieszanka składająca się z miodu i kurkumy to najsilniejszy naturalny antybiotyk. Pobudza naturalną odporność organizmu bez zastosowania antybiotyków na receptę. W jego skład wchodzi jedynie kurkuma i surowy, naturalny miód. Po zmieszaniu te dwa składniki mogą być stosowane, jako środek przeciwzapalny oraz wspierający układ odpornościowy. Może on być przyjmowany bez ryzyka wystąpienia skutków ubocznych zarówno w przypadku infekcji bakteryjnych jak i wirusowych. Miód z kurkumą pomaga również obniżać ciśnienie krwi oraz wspomaga trawienie.
Jak oczyścić płuca

Jak zrobić środek do domowego oczyszczania płuc

Inne Choroby
Niezależnie od tego czy jesteś palaczem czy nie, możesz mieć problemy z płucami. Jeśli palisz, dobrze wiesz, że powinnaś przestać – to nic dobrego! Wypróbuj ten przepis, aby leczyć płuca bez względu na to, czy jesteś palaczem czy nie. Ten środek oczyści płuca w ciągu 72 godzin.
Najzdrowsze produkty

5 najzdrowszych pokarmów na świecie

Zdrowe Odżywianie
Najlepszym sposobem na zdrowie jest stosowanie odpowiedniej diety i uprawianie sportu. Natura nie zaplanowała, abyśmy jedli przetworzone i tłuste potrawy. Wszystko, czego potrzebujemy, znajdziemy w świeżych i naturalnych produktach. Zrób przysługę swojemu organizmowi i porzuć to jakże wygodne jedzenie typu fast food na rzecz wspaniałych, świeżych składników. Spróbuj dodać do swojej diety tych 10 najzdrowszych pokarmów na świecie, a poczujesz różnicę.
8 witamin i suplementów które powinieneś stosować codziennie

8 witamin i suplementów, które powinieneś stosować codziennie

Suplementy Żywieniowe

Jeśli odżywiasz się zdrowo i prowadzisz zdrowy tryb życia, możesz nie widzieć potrzeby zażywania witamin i suplementów. Choć suplementy nie są substytutem dobrego jedzenia, to badania pokazują, że przyjmowanie pewnych witamin, minerałów i innych suplementów może zwiększyć odporność organizmu, pomaga zredukować stres i zapobiega chorobom przewlekłym takim jak cukrzyca, choroby serca, choroby kości, choroby oczu, a nawet rak. Oto osiem ważnych witamin i suplementów, które powinieneś brać dla dobrego samopoczucia i zdrowia. Zażywaj je pojedynczo lub w postaci multiwitaminowego suplementu diety.

Dlaczego warto jeść zupę na śniadanie?

Proste przepisy
W Polsce traktujemy zupy jako danie obiadowe, jadamy je też na kolację. Nie mamy jednak zwyczaju spożywania zup na śniadanie. Okazuje się, że zjedzenie miseczki zupy na śniadanie może przynieść bardzo pozytywne efekty dla naszego samopoczucia i zdrowia. Zupa to przecież bogate źródło składników odżywczych. Nie bez powodu piszemy o tym jesienią. Oto powody, dla których warto jeść zupę w okresie jesienno-zimowym.