masa mięsniowa

Jakie produkty są niezbędne do szybkiego budowania mięśni?

Dieta na Masę
Jeśli chcesz przyspieszyć wzrost masy mięśniowej, ćwiczenia fizyczne są niezbędne. Regularne treningi będą stymulować wzrost mięśni. Niezbędne jest również przestrzeganie prawidłowej diety. Odpowiednio zbilansowane posiłki i przekąski po treningu mają ogromny wpływ na szybkość budowy  mięśni. Niezbędne są pokarmy, które zawierają białko, zdrowe węglowodany i zdrowe tłuszcze. Innymi składnikami odżywczymi, które pomagają budować mięśnie są magnez, potas, miedź, selen, wapń, żelazo i wiele witamin.
Prawidłowe odżywianie wzbogaca masę mięśniową

10 produktów, które pomagają zbudować masę mięśniową

Nabiał
Aby wykształcić zgrabną, umięśnioną sylwetkę, nie wystarczy wyłącznie regularnie chodzić na siłownię. Wysiłek fizyczny powinien iść w parze z odpowiednią dietą, w której nie może zabraknąć węglowodanów, tłuszczów, a przede wszystkim białka, które jest podstawowym budulcem mięśni. Jakie produkty należy więc wprowadzić do jadłospisu, by wspomóc trening na siłowni i w bezpieczny oraz zdrowy sposób zbudować jakościową masę mięśniową?
Masa mięśniowa

10 najlepszych produktów na masę mięśniową

Zdrowe Odżywianie
Nie wszystkie produkty żywnościowe są sobie równe. Aby przybrać na masie konieczna jest odpowiednia dieta składająca się z produktów bogatych w białka (1,6-2 g białka na kg masy ciała), tłuszcze (20-25% zapotrzebowania energetycznego) i węglowodany złożone. Poniżej przedstawiam 10 produktów, które pomogą ci zdrowo przybrać na masie.
jak przytyć?

Jak szybko przytyć?

Dieta na Masę
Nieważne czy chcesz zrobić to dla sportu, czy też z powodów osobistych, przybranie na wadze wcale nie jest takie proste, jak może się wydawać. Dla wielu ludzi zdobycie kilku dodatkowych kilogramów może być równie trudne jak ich utrata. Często zmiana sposobu odżywiania pozwala na dodanie sobie kilku kilogramów. Jednak jeśli chcesz uzyskać dodatkowe kilogramy na stałe, postępuj według poniższych wskazówek.
testosteron

Jak zwiększyć poziom testosteronu?

Trening Siłowy
Testosteron jest podstawowym hormonem potrzebnym do zwiększenia masy mięśniowej i wytrzymałości mięśni. Dobry program ćwiczeniowy, samodyscyplina i godziny spędzone na siłowni pomogą osiągnąć ci wymarzony cel. Proces przyrostu masy mięśniowej może jednak znacznie przyśpieszyć zwiększenie poziomu testosteronu w naszym organizmie. Nie oznacza to, iż należy przyjmować steroidy czy inne chemiczne suplementy – często sprzedawane nielegalnie. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak w naturalny sposób zwiększyć poziom testosteronu, który pomoże ci zbudować większą masę mięśniową.
koktail proteinowy

Jak zrobić koktajl proteinowy?

Diety
Koktajle proteinowe są zwykle robione z owoców z dodatkiem białka serwatkowego. Są one używane do uzupełniania poziomu białka zwłaszcza dla kulturystów, oraz wegetarian. Mogą one znacznie przyspieszyć regenerację po wysiłku, wpłynąć na zwiększenie masy mięśniowej lub zastąpić posiłek. Poniżej znajdziesz instrukcje jak zrobić koktajl proteinowy w domu.
Koktajl białkowy domowej roboty

Jak zrobić koktajl białkowy domowej roboty?

Diety
Białko jest podstawowym elementem zdrowej diety. Koktajle wysokobiałkowe często są stosowane wśród osób regularnie ćwiczących w celu uzupełnienia ich potrzeb żywieniowych. Poniżej znajdziesz przepis jak w domu zrobić koktajl białkowy z samych naturalnych składników.
dieta

Jak przybrać na wadze?

Odżywianie
Powszechnie wiadomo, że jedząc słodycze możemy znacznie przybrać na wadze. Jednak czy oprócz słodyczy istnieją jeszcze inne produkty spożywcze, które pomogą nam szybko przytyć? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, co jeść, by zwiększyć masę ciała.

Dieta wysokobiałkowa na zbędne kilogramy

Witaminy
Spożywanie dodatkowych porcji białka pomoże zapanować nad głodem, zapobiega utracie tkanki mięśniowej, eliminuje ponowne przybieranie na wadze po odchudzaniu, a także poprawia wrażliwość na poziom insuliny, co jest niezwykle ważne dla obniżenia ryzyka wystąpienia cukrzycy. Wrażliwość na insulinę jest dobrym markerem zdrowia metabolicznego, który zwykle wzrasta wraz z utratą wagi. W rzeczywistości kobiety, które straciły na wadze, zużywając przy tym mniej białka, doświadczyły poprawy wrażliwości na insulinę od 25 do 30 procent.