Dieta w trzy dni: odchudza, oczyszcza i poprawia zdrowie

Odżywianie
Wielu z nas, szczególnie w obecnych czasach, marzy o szczupłej sylwetce. Dbamy więc o to, by zdrowo się odżywiać, ćwiczymy i pielęgnujemy swoje ciało. Wokół tematu zdrowego żywienia powstało wiele mitów, w które niestety niektórzy jeszcze wierzą. Jeden z nich to przekonanie, że za dodatkowe kilogramy w naszym ciele odpowiedzialne są tłuste i wysokowęglowodanowe potrawy. Prawda jest jednak zupełnie inna! Głównym winowajcą jest cukier, który przez dietetyków uznawany jest za podstawowy czynnik prowadzący do nawagi. By utrzymać zdrową i szczupłą sylwetkę, pierwszorzędnie powinniśmy unikać białej śmierci. Węglowodany i tłuszcze są potrzebne naszemu organizmowi, by dobrze funkcjonował, dlatego codziennie musimy dostarczać je do organizmu w postaci zdrowych produktów. Specjalnie dla osób, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, poprawić swoją kondycję zdrowotną, a także oczyścić organizm z toksyn przygotowaliśmy plan trzydniowej diety, która dostarczy organizmowi cennych witamin, przyspieszy przemianę materii, a także sprawi, że poczujesz się lekko i rześko.

Zalety picia mleka z miodem

Medycyna Naturalna
Zapewne wielu z nas kojarzy ten napój z dzieciństwem, ponieważ nasze mamy często serwowały nam tę magiczną miksturę na dobry sen. Mleko z miodem rzeczywiście zwiększa wydajność snu i jest naturalnym antidotum na bezsenność. Idealnie sprawdza się również jako substancja rozgrzewająca organizm w okresie jesieni i zimy. Poniżej przedstawiamy powody, dla których warto wdrożyć mleko z miodem do codziennej diety.

Jakich produktów unikać, jeśli chcesz schudnąć?

Odchudzanie
Zrzucenie zbędnych kilogramów nie jest łatwym zadaniem, jednak wiele osób podejmuje wyzwanie, pragnąc uzyskać prawidłową wagę. Motywacją do odchudzania jest zwykle chęć posiadania szczupłej sylwetki, ale nie bez znaczenia pozostają też kwestie zdrowotne. Osoby z nadwagą i otyłe częściej chorują na serce i należą do grupy osób zagrożonych ryzykiem udaru, cukrzycy, depresji, zespołu metabolicznego i nowotworów. Na szczęście utrata wagi może zmniejszyć to ryzyko. Jeśli twoim celem jest zrzucenie nadwagi, systematyczne ćwiczenia i stosowanie zdrowej diety może zdziałać wiele. Warto też wiedzieć, że ludzie często popełniają błędy dietetyczne, które skutecznie utrudniają im schudnięcie, a nawet przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego. Jeśli jesz poniższe produkty zbyt często, nie schudniesz. 1. Płatki śniadaniowe Regularne spożywanie zdrowego śniadania może pomóc w utracie wagi. W ciągu dnia unikniemy dzięki niemu napadu głodu. Ponadto, jeśli nie jesz śniadania, zwykle potem sięgasz po niezdrowe przekąski. Musisz jednak wiedzieć, że jeśli rozpoczniesz swój dzień od zjedzenia płatków śniadaniowych, nie oznacza to, że masz za sobą zdrowy posiłek. Płatki śniadaniowe zawierają duże ilości cukru, który organizm przekształca w tłuszcz. Ponadto węglowodany rafinowane to składniki najbardziej sprzyjające otłuszczeniu ciała. Co gorsze rozpoczęcie dnia od słodkich płatków spowoduje u ciebie skok cukru we krwi i nagłe podniesienie się poziomu insuliny. W rezultacie będziesz mieć większy apetyt i ochotę na coś słodkiego i tłustego. Kupując płatki śniadaniowe, sprawdź, jaki mają skład i unikaj tych, które zawierają cukier i wysoko przetworzone ziarna. Wybieraj płatki, w których znajdziesz duże ilości błonnika pokarmowego, wspierającego proces odchudzania.

Oznaki świadczące o zbyt wysokim poziomie cukru we krwi

Inne Diety
Czujesz się często ospały, masz ochotę na coś słodkiego i ewidentnie brak ci energii? To mogą być oznaki podwyższonego poziomu cukru we krwi, który prowadzi do rozwoju cukrzycy. Według badań Światowej Organizacji Zdrowia Polacy jedzą dwa razy więcej cukru niż jest to rekomendowane. Dzisiaj trudno całkowicie ustrzec się cukru, gdyż jest on obecny nawet w produktach uważanych za najzdrowsze. Jak sprawdzić czy w naszym organizmie jest za dużo cukru? Zapewniamy, że zazwyczaj on sam nam to zasygnalizuje. W jaki sposób? O tym poniżej.
jak schudnąć na twarzy

Jak schudnąć na twarzy?

Diety i Powrót Do Figury
Kiedy przybierasz na wadze, poza dodatkowymi fałdkami na brzuchu czy tłuszczykiem na biodrach, możesz również przytyć na twarzy. Pyzate policzki, czy podwójny podbródek rzadko są mile widziane i nie wpływają zbyt dobrze na naszą samoocenę. Z tego powodu wiele osób szuka sposobów jak skutecznie schudnąć na twarzy. Jest to rzecz trudna (niektórzy twierdzą wręcz, że niemożliwa), ale istnieje kilka metod, które pomogą taki efekt osiągnąć.
zielona herbata

Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

Zdrowa Dieta
Na twoim ciele wciąż pojawiają się pryszcze? Czujesz się ociężały? Masz problemy z trawieniem? Palisz? Pijesz? To może być powodem intoksykacji organizmu. Źródłem toksyn są również spaliny, niezdrowe odżywianie się itp. Od czasu do czasu warto więc zadbać o detoks. Powinniśmy oczyścić nasz organizm z wszelkich nieczystości. Tak naprawdę wystarczy zrobić jednodniową głodówkę, by poczuć się lepiej. Często jednak głodówka może być niebezpieczna dla zdrowia, w szczególności, jeżeli prowadzimy aktywny tryb życia. Z jednego dnia zróbmy więc tydzień i zadbajmy o oczyszczenie organizmu.
słodycze

Jak jeść słodycze i nie przytyć?

Odżywianie
Chęć zjedzenia słodyczy jest czasem zbyt silna, by móc się jej oprzeć. Niektórzy ludzie ulegają pokusie, a potem żałują, gdy tylko staną na wadze. To nierealne, gdy mówisz, że nigdy więcej nie zjesz deseru. Na szczęście istnieją sposoby, na to, by zjeść coś słodkiego bez konsekwencji widocznych w talii. Oto jak zjeść deser bez przebrania na wadze i poczucia winy.
dieta bogata w wapń

Jakie są objawy niedoboru wapnia?

Zdrowe Odżywianie
Wapń to bardzo ważny pierwiastek w naszym organizmie. Dzięki niemu nasz organizm może funkcjonować bez zakłóceń. Każdy z nas mniej więcej kojarzy za co wapń odpowiada w naszym organizmie. Jest on przede wszystkim składnikiem zębów i kości. Wiemy to między innymi dzięki szeroko rozpowszechnionym akcjom promocyjnym „Pij mleko”. Promowały ona picie mleka, które zawiera wapń i jest niezbędne dla ludzi (szczególnie dzieci i młodzieży) w prawidłowym rozwoju układu kostnego. Oprócz tego typu funkcji wapń jest niezbędny do krzepnięcia krwi oraz regulacji ciśnienia. Dodatkowo pomaga wchłaniać witaminę B12, która jest niezbędna do funkcjonowania układu nerwowego. W tym artykule znajdziesz informacje na temat niedoboru wapnia oraz sposobów jego uzupełniania.

Lista najbardziej niezdrowych produktów żywieniowych

Odżywianie
Informacje i porady na temat tego, co powinniśmy jeść, a czego nie bombardują nas odkąd moda na zdrowe jedzenie i bycie fit przybrała na sile. Warto jednak przypomnieć kilka produktów żywieniowych, które mogą okazać się wyjątkowo niebezpieczne dla naszego zdrowia i samopoczucia. Być może o kilku z nich nie mieliśmy pojęcia, a inne znamy na pamięć. Oto najbardziej niezdrowe produkty żywnościowe, które powinniśmy definitywnie wyeliminować z diety lub znacząco ograniczyć ich spożywanie.
sól z wodą

Jakie są korzyści z picia słonej wody?

Inne Diety
Nieznajoma osoba, która sugeruje, że codziennie powinniśmy wypić szklankę słonej wody, zwykle wzbudza poważne obawy. Uwierzcie mi jednak, że istnieje naprawdę wiele korzyści z picia takiego napoju. Nie możesz niestety po prostu skorzystać z soli kuchennej - nasza sól musi być naturalna i czysta. Dodanie jej do wody da nam naprawdę niesamowity napój.