Lubie na Facebooku

Jak pisać lepsze posty na Facebooku?

Marketing Online
Jeśli prowadzisz na Facebooku stronę firmową to z pewnością się zastanawiasz jak pisać lepsze posty, które zostaną polubione przez twoich fanów. Wiadomo - im więcej fanów je polubi, tym więcej znajomych twoich fanów go zobaczy. Możliwe, że ci ludzie wejdą na dany link lub nawet sami zostaną fanami twojej strony. Jak zatem trafić do jak największej ilości osób?
Komentarze na Facebooku

Jak zachęcić do komentowania na Facebooku?

Własna Działalność Gospodarcza
Skłonienie fanów do komentowania twoich postów na Facebooku może zabrać ci wiele czasu i wysiłku. Również frustrujące może być obserwowanie innych stron na Facebooku, którym bardzo łatwo przychodzi angażowanie ludzi do dyskusji. Jednak wiedz, że nawet najbardziej atrakcyjne strony zaczynały od zera i doszły do swoich pozycji poprzez ułatwienie i zachęcenie fanów do komentowania ich wpisów. Najprawdopodobniej najprostszym sposobem na rozpoczęcie dyskusji jest zadawanie pytań. Pamiętaj jednak, że fani nie lubią prac domowych. Jeśli muszą spędzić dużo czasu na zrozumienie pytania będą mniej chętni na udzielenie odpowiedzi.
życzenia świąteczne biznesowe

Jak napisać biznesowe życzenia świąteczne?

Życzenia Bożonarodzeniowe
Wysłanie życzeń świątecznych do klientów i partnerów w interesach zawsze przekłada się na korzyści dla firmy. Należy jednak umiejętnie je napisać, żeby nie okazało się, że przyniosły one efekt odwrotny do zamierzonego.
Pisząc życzenia biznesowe z okazji Bożego Narodzenia musisz pomyśleć, do kogo je kierujesz. Na twojej liście kontaktów mogą się bowiem znaleźć osoby, które nie obchodzą tych świąt. Niektóre z nich nie poczują się urażone, inne zaś mogą uznać to za obrazę. Jeśli jednak prowadzisz firmę o zasięgu krajowym, ten problem najprawdopodobniej nie będzie cię dotyczyć.
Jeżeli zastanawiasz się jak dokładnie powinny wyglądać dobre życzenia bożonarodzeniowe, poniżej przedstawię ci kilka przykładów.
perswazja

Jak skutecznie przekonywać?

Relacje Interpersonalne
Perswazja to coś, czym posługuje się każdy z nas. Nie ma żadnej tajemnej formuły opisującej, jak skutecznie przekonywać. Istnieje jednak sześć reguł perswazji, które mogą ułatwić ten proces. Nie są one prawami psychologii, do których trzeba się bezwzględnie stosować. Warto jednak wykorzystać niektóre z nich w trakcie negocjacji.
dobra ankieta

Jak stworzyć dobrą ankietę?

Strategie Marketingowe
Ankiety są stosowane w celu uzyskania określonych informacji od dużej liczby osób. Podczas projektowania ankiety należy się zastanowić jakie pytania zadać, w jaki sposób je sformułować i jakie odpowiedzi będziemy się starać dzięki nim uzyskać. Skuteczność ankiety ocenia się na podstawie jakości informacji, jakie ona dostarcza.
ankieta produktu

Jak zrobić ankietę produktu?

Strategie Marketingowe
Najlepszym sposobem na poznanie opinii klientów na temat twojego produktu jest przeprowadzenie wśród nich ankiety. Będziesz chciał się dowiedzieć, jakie strategie marketingowe są skuteczne, a jakie nie, co w twoim produkcie odpowiada klientom, a czego nie lubią. Istotną kwestią jest również dokładne poznanie twojej grupy docelowej. Im więcej wiesz na jej temat, tym lepiej będziesz potrafił dostosować produkt do ich wymagań i sprawić, że zapragną kupić więcej. Oto kilka wskazówek, które pomogą ci zrobić dobrą ankietę produktu.
segmentacja rynku

Jak dokonać segmentacji rynku?

Strategie Marketingowe
Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową, musisz zidentyfikować rynek docelowy. Rynek docelowy to grupa ludzi, którzy będą potrzebować twojego produktu lub usługi. Proces identyfikacji rynku docelowego nosi nazwę segmentacji rynku. Dokonując segmentacji rynku firma może zidentyfikować grupę klientów docelowych lub znaleźć swoją niszę na rynku. Gdy już raz określisz swoją niszę, będziesz mógł skoncentrować wszystkie swoje wysiłki na wybranej grupie docelowej.
Segmentacji rynku dokonuje się na podstawie kilku kryteriów. Oto one:
budowanie marki

Jak zbudować markę?

Kreowanie Wizerunku Firmy
Marka to koncepcja, którą klienci będą musieli na zawsze skojarzyć z oferowanymi przez ciebie produktami. Z marką ściśle związana jest reputacja. Żeby marka odniosła sukces, firma musi mieć dobrą reputację i grupę lojalnych klientów.
Budowanie marki to zadanie trudne. Wymaga pracowitości, ciężkiej pracy i konsekwencji. Dobra marka przynosi znaczne korzyści. Zaufanie klientów do marki generuje znaczną część sprzedaży. W tym artykule dowiesz się, jak zbudować markę:
spotkanie z klientem

Jak przeprowadzić rozmowę z klientem?

Marketing Bezpośredni
Skuteczna rozmowa z klientem jest celem wszystkich handlowców. Każda taka rozmowa składa się z czterech zasadniczych składników. Jeśli poświęcisz trochę czasu, żeby je wyćwiczyć, twoje rozmowy z klientami będą kończyć się sukcesem.
telefoniczna rozmowa z klientem

Jak rozmawiać z klientem przez telefon?

Marketing Bezpośredni
Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, handlowcem, czy telemarketerem, na pewno zostaniesz w swojej karierze zmuszony do wykonania dużej liczby telefonów do klientów. Czy sama myśl o tym wywołuje u ciebie ciarki? Czy twój puls przyspiesza, a w gardle robi się sucho? Nie jesteś sam. Telefoniczne rozmowy z klientem stresują wielu z nas. Boimy się tego samego, co zawsze: porażki, osądzenia, zawstydzenia lub odrzucenia. Nie musi jednak tak być. Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się jak skutecznie rozmawiać z klientem przez telefon.