Marketing i Public Relations
- Rodzaje pracy
- Szukanie pracy
- Praca
- Zakładanie i Prowadzenie Firmy
- Zarządzanie Firmą
- Firma i Społeczeństwo
- Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
- Maszyny i Urządzenia Biurowe
- Zasoby Ludzkie (HR)
- Reklama
- Ubezpieczenie i Odszkodowanie
- Zarządzanie Majątkiem
- Plany Emerytalne
- Inwestycje
- Nieruchomości
- Informacje Podatkowe
Marketing BezpośredniStrategie MarketingoweCzarny PRPromocjaKreowanie Wizerunku FirmyMarketing OnlinePublic RelationsPR w Sytuacjach KryzysowychInformacje PrasoweMarketing WirusowyArtykuły i Notatki Prasowe
Pokaż wszystkie 
Jak pisać ebooki?
Marketing OnlineE-booki są doskonałym narzędziem marketingowym, którego potencjał powoli zaczynają doceniać właściciele serwisów internetowych. Pisanie e-booka może być bardzo satysfakcjonującym zajęciem, które nie tylko pozwala podzielić się swoją wiedzą z klientami i zbudować wśród nich autorytet, ale przede wszystkim przekłada się na wzrost ruchu na stronie internetowej, a co za tym idzie – wzrost sprzedaży. Oto na co trzeba zwrócić uwagę pisząc e-booka:

Jak pisać artykuły reklamowe?
PromocjaJedną z najbardziej skutecznych strategii marketingu internetowego, jaką możesz opanować, jest umiejętność pisania artykułów, które wygenerują duży ruch na twojej witrynie. Artykuły reklamowe stanowią bardzo ważny element każdej strategii marketingowej, ale są skuteczne tylko wówczas, gdy mają odpowiednią strukturę. Struktura, którą tutaj opiszę, nie jest trudna do osiągnięcia, opanuj ją, żeby wysiłek włożony w pisane przez ciebie artykuły nie okazał się daremny.
Przyjrzyj się pięciu kluczowym obszarom, na które musisz zwrócić uwagę, jeśli chcesz osiągnąć najlepsze rezultaty promując coś w Internecie.

Jak pisać artykuły przyciągające klientów?
PromocjaPisanie i publikowanie artykułów związanych z dziedziną, w której jesteś ekspertem, zawsze poskutkuje zwiększeniem ruchu na twojej witrynie. Jednak nie wszyscy użytkownicy odwiedzający witrynę zostaną twoimi klientami. Dlaczego? Ponieważ nie znaleźli tego, czego szukali.
Takiej sytuacji da się jednak uniknąć. Ruch na stronie jest nic nie warty, jeśli klienci nie uznają, że twoje produkty lub usługi są w stanie zaspokoić ich potrzeby. Jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki w dziedzinie marketingu lub to, co robisz, nie przynosi oczekiwanych rezultatów, spróbuj zastosować się do poniższych wskazówek, a nauczysz się pisać artykuły, które zachęcą twoich potencjalnych klientów do nawiązania z tobą współpracy.