Komentarze na Facebooku

Jak zachęcić do komentowania na Facebooku?

Własna Działalność Gospodarcza
Skłonienie fanów do komentowania twoich postów na Facebooku może zabrać ci wiele czasu i wysiłku. Również frustrujące może być obserwowanie innych stron na Facebooku, którym bardzo łatwo przychodzi angażowanie ludzi do dyskusji. Jednak wiedz, że nawet najbardziej atrakcyjne strony zaczynały od zera i doszły do swoich pozycji poprzez ułatwienie i zachęcenie fanów do komentowania ich wpisów. Najprawdopodobniej najprostszym sposobem na rozpoczęcie dyskusji jest zadawanie pytań. Pamiętaj jednak, że fani nie lubią prac domowych. Jeśli muszą spędzić dużo czasu na zrozumienie pytania będą mniej chętni na udzielenie odpowiedzi.
Negocjacjowanie warunków - sztuka negocjacji

Jak opanować sztukę negocjacji?

Własna Działalność Gospodarcza
"To jest za drogie", "Pańska konkurencja sprzedaje to samo dużo taniej". Większość handlowców i właścicieli firm słyszy takie stwierdzenia każdego dnia. To oznacza, jak bardzo ważne jest opanowanie sztuki negocjacji w sposób bardziej efektywny. Poniżej znajdziesz pięć różnych strategii, które pomogą ci zwiększyć umiejętność negocjowania i przyczynią się, że zarobisz dużo więcej.
list

Jak nadać polecony?

Działania Biznesowe
Nawet w dobie Internetu istnieje czasem konieczność przesłania ważnych dokumentów lub innej korespondencji tradycyjną pocztą. Ponieważ ze skutecznością Poczty Polskiej bywa różnie, warto wszystkie cenne rzeczy wysyłać wyłącznie listem poleconym. Tylko taki list gwarantuje nam odnalezienie przesyłki w razie jej zagubienia i umożliwia dochodzenie odszkodowania. Jak zatem nadać polecony? To bardzo proste.
broszura

Jak zrobić broszurę w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Broszurę reklamującą firmę może wykonać specjalista od reklamy. Taka broszura będzie na pewno trzymała się wyznaczonych standardów, ale jak powszechnie wiadomo będzie także odpowiednio kosztowała. Dlatego równie dobrze możesz ją wykonać samodzielnie. Tutaj właśnie wyciąga do nas pomocną rękę Microsoft Word. Ma on specjalnie przygotowany szablon do przygotowania broszury, który bardzo ułatwi ci pracę. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak korzystając z Word–a zrobić broszurę. 
broszura

Jak zrobić broszurę?

Kreowanie Wizerunku Firmy
Broszura to "mikrokosmos" każdego biznesu. Może być ona formą twojego pierwszego kontaktu z klientem. Musisz, więc być pewien, że jest ona wykonana nie tylko profesjonalnie, ale także, że jest interesująca i na tyle przyciągnie uwagę klienta, że spełni powierzone jej zadanie. Poniżej znajdziesz kilka podstawowych wskazówek jak wykonać broszurę, która będzie dobrą reklamą twojego biznesu. 
perswazja

Jak skutecznie przekonywać?

Relacje Interpersonalne
Perswazja to coś, czym posługuje się każdy z nas. Nie ma żadnej tajemnej formuły opisującej, jak skutecznie przekonywać. Istnieje jednak sześć reguł perswazji, które mogą ułatwić ten proces. Nie są one prawami psychologii, do których trzeba się bezwzględnie stosować. Warto jednak wykorzystać niektóre z nich w trakcie negocjacji.
dobra ankieta

Jak stworzyć dobrą ankietę?

Strategie Marketingowe
Ankiety są stosowane w celu uzyskania określonych informacji od dużej liczby osób. Podczas projektowania ankiety należy się zastanowić jakie pytania zadać, w jaki sposób je sformułować i jakie odpowiedzi będziemy się starać dzięki nim uzyskać. Skuteczność ankiety ocenia się na podstawie jakości informacji, jakie ona dostarcza.
ankieta produktu

Jak zrobić ankietę produktu?

Strategie Marketingowe
Najlepszym sposobem na poznanie opinii klientów na temat twojego produktu jest przeprowadzenie wśród nich ankiety. Będziesz chciał się dowiedzieć, jakie strategie marketingowe są skuteczne, a jakie nie, co w twoim produkcie odpowiada klientom, a czego nie lubią. Istotną kwestią jest również dokładne poznanie twojej grupy docelowej. Im więcej wiesz na jej temat, tym lepiej będziesz potrafił dostosować produkt do ich wymagań i sprawić, że zapragną kupić więcej. Oto kilka wskazówek, które pomogą ci zrobić dobrą ankietę produktu.
profesjonalny e-mail

Jak napisać oficjalny e-mail?

Marketing Online
Zastanawiałeś się kiedyś, jak w poprawny sposób napisać oficjalny e-mail tak, żeby świadczył o tym, że jesteś profesjonalistą, nawet jeśli brakuje ci jeszcze doświadczenia? Wiedza na temat pisania profesjonalnych maili jest bardzo istotna. Czasem to e-mail jest pierwszą formą kontaktu z klientem i to od niego zależy, jakie zrobisz na nim wrażenie.
Poniżej przedstawiam w jaki sposób należy pisać oficjalne e-maile, które przynoszą firmie korzyści.
Ankieta

Jak zrobić ankietę?

Strategie Marketingowe
Bardzo ważna rzeczą, o której powinieneś pamiętać podczas tworzenia ankiety to upewnienie się czy pytania są bezstronne i czy masz na tyle dużą i zróżnicowaną grupę osób, by wyniki ankiety były wiarygodne. Po zakończeniu badań, powinieneś wyciągnąć wnioski i opublikować je, by każdy miał do nich wgląd. Ankiety są przydatne do zbierania informacji na temat opinii i podejmowania świadomych decyzji dla grup, firm i organizacji.