Oszuści na pokazach - jak się uchronić

Oszuści na pokazach - jak się uchronić?

Etyka Biznesu
Wydzwaniają i zapraszają na atrakcyjne, często darmowe imprezy, a potem naciągają na zakup drogich bubli! Nie daj się złapać na te triki. Ten proceder kwitnie od dawna: prezentacje połączone ze sprzedażą superdrogich towarów o podobno niezwykłych właściwościach. A wszystko poprzedzone jest takim manipulowaniem ludźmi, by przekonać ich, że w trosce o własne zdrowie i samopoczucie muszą kupić warte grosze buble. Oszuści wciąż stosują nowe zagrywki! Wykorzystują zwłaszcza ufność starszych osób, często schorowanych i samotnych, które nie mają się kogo poradzić w takich sytuacjach. Przedstawiamy prawdziwe historie. Niech będą przestrogą.
lunch biznesowy

Jak rozmawiać z klientem na biznes lunchu?

Etyka Biznesu
Lunch biznesowy to doskonałe narzędzie sprzedażowe. Zapewnia spokojną atmosferę, która sprzyja zarówno relaksowi, jak i interesom. Jest to również odpowiedni czas na wykazanie się etykietą biznesową i dobrymi manierami. Nikt nie będzie przecież prowadził interesów z osobą, której brak kultury osobistej.
negocjacje

Jak przygotować się do negocjacji?

Etyka Biznesu
Wszystko, co udało nam się w życiu osiągnąć w jakimś stopniu było wynikiem negocjacji. Niezależnie od tego, czym się zajmujesz, zawsze zdarzy się taka sytuacja, że będziesz musiał wynegocjować coś dla siebie. Sztuką jest wyjść z takich sytuacji zwycięsko, bez uczucia, że zostało się oszukanym. Niektórzy myślą, że lepiej brać, co ci oferują, żeby uniknąć konfliktu. Nie musi wcale tak być. Możesz zmanipulować swojego przeciwnika tak, że da ci wszystko, czego pragniesz, myśląc, że to on jest dobrym negocjatorem. Wszystko zależy od tego, jak przygotujesz się do negocjacji.
atak czarnego PR

Jak wykryć atak czarnego PR?

Etyka Biznesu
Wykrywanie ataku czarnego PR jest jednym z najtrudniejszych zadań, przed którym stoi obecnie wiele organizacji. Dzieje się tak, ponieważ czarny PR jest produktem niezwykle wyrafinowanych kampanii i opiera się na oszczerstwach, półprawdy, kłamstw, dezinformacji, insynuacji czy nieudowodnionych zarzutów aktywności kryminalnej. 47% wszystkich przedsiębiorstw ponosi kryzys z powodu nieświadomego zniesławienia, z czego około 70% wywołane jest przez osoby z wewnątrz firmy. Głównym celem takiego działania jest osłabienie wiarygodności udziałowców. Do tego celu mogą być wykorzystywane różne środki, które prowadzą do zepsucia wizerunku firmy. Jeśli nie masz możliwości wynajęcia profesjonalnych konsultantów lub jeśli podejrzewasz, że ktoś celowo stara się zdyskredytować ciebie lub twoje przedsiębiorstwo, przeczytaj poniższe wskazówki. Oto kilka kroków, które możesz podjąć, by sprawdzić obecny stan reputacji.
negocjacje

Jak dobrze negocjować?

Etyka Biznesu
Niezależnie od tego czy to kupno domu, zbyt duży rachunek za telefon, targowanie się w Chinach, lub spłata karty kredytowej, zasady negocjacji są zawsze takie same. Wystarczy pamiętać, że nawet najbardziej doświadczony negocjator czuje się niepewnie. Jedyna różnica polega na tym, że negocjator z doświadczeniem potrafi doskonale ukryć swoją niepewność. Poniżej znajdziesz instrukcję jak dobrze negocjować.