Telemarketing: Jak nie dać się oszukać?

Strategie Marketingowe
Jeszcze kilka lat temu powszechnym problemem było nękanie nas przez telemarketerów. Niektórzy oferowali różne usługi telekomunikacyjne, a inni zapraszali np. na pokazy zabiegów leczniczych. Wiele zmieniło się wraz z wejściem w życie RODO - nasze dane osobowe są bardziej chronione, a tym samym takich połączeń jest zdecydowanie mniej. Jednak mimo nowych rozwiązań prawnych, konsultanci stosują fortele i luki w prawie, które skrzętnie wykorzystują – czasami na naszą niekorzyść. Jak się przed nimi chronić? O tym dowiesz się z artykułu.

Sklepowe pułapki: Jak nie dać się oszukać?

Reklamacja
Robienie zakupów, to - przynajmniej na pierwszy rzut oka - bardzo prosta czynność. Jednak, jeśli dłużej się zastanowimy, to okazuje się, że przy okazji ich robienia nieświadomie obciążamy domowy budżet. Najczęściej kupujemy za dużo i równocześnie marnujemy artykuły spożywcze. Wszystkiemu winne są sztuczki marketingowe, które nagminnie stosują sklepy. Jak nie przepłacać za zakupy? Jakie chwyty wykorzystują sprzedawcy? Jak nie dać się oszukać? Podpowiadamy.
perswazja

Jak opanować sztukę perswazji?

Marketing Bezpośredni
Pod pojęciami „manipulacja” oraz „perswazja” nie musi się kryć nic złego. To, czym chce się z wami podzielić w tym artykule nie jest ani dobre, ani złe. Zależy to od osoby, która chce z tych wskazówek skorzystać i celu, w jakim to robi.
Niektóre z opisanych tutaj technik mogą wydawać się oczywiste, inne pewnie cię zaskoczą. Pamiętaj jednak, że im więcej z nich będziesz stosować jednocześnie, tym lepiej będziesz potrafił manipulować innymi i przekonać ich do swojego zdania.
badanie rynku

Jak przeprowadzić badanie rynku?

Marketing Bezpośredni
Badanie rynku to element zasadniczy, który powinien poprzedzać każdą poważną decyzję biznesową. Bez wiedzy o rynku docelowym nie wolno wprowadzać nowego produktu, nie należy również planować strategii marketingowej, ani zakładać własnego biznesu. Dowiedz się jak przeprowadzić badanie rynku, a staniesz się świadomym przedsiębiorcą.
spotkanie z klientem

Jak przeprowadzić rozmowę z klientem?

Marketing Bezpośredni
Skuteczna rozmowa z klientem jest celem wszystkich handlowców. Każda taka rozmowa składa się z czterech zasadniczych składników. Jeśli poświęcisz trochę czasu, żeby je wyćwiczyć, twoje rozmowy z klientami będą kończyć się sukcesem.
telefoniczna rozmowa z klientem

Jak rozmawiać z klientem przez telefon?

Marketing Bezpośredni
Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, handlowcem, czy telemarketerem, na pewno zostaniesz w swojej karierze zmuszony do wykonania dużej liczby telefonów do klientów. Czy sama myśl o tym wywołuje u ciebie ciarki? Czy twój puls przyspiesza, a w gardle robi się sucho? Nie jesteś sam. Telefoniczne rozmowy z klientem stresują wielu z nas. Boimy się tego samego, co zawsze: porażki, osądzenia, zawstydzenia lub odrzucenia. Nie musi jednak tak być. Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się jak skutecznie rozmawiać z klientem przez telefon.
zwiększyć sprzedaż

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?

Marketing Bezpośredni
Obecna koniunktura na rynku jest dla większości z nas co najmniej przerażająca. Jednak mimo trudności, skuteczni sprzedawcy wciąż pozyskują klientów i zwiększają sprzedaż. Jak to robią? Dowiesz się czytając poniższy artykuł.
wściekły klient

Jak postępować z trudnym klientem?

Marketing Bezpośredni
Musisz pracować dziewięć razy ciężej, żeby pozyskać nowego klienta, niż żeby utrzymać obecnego. Oznacza to, że nie możesz sobie pozwolić na ani jednego wściekłego kontrahenta. Poniższy artykuł opisuje jak sobie radzić z trudnymi klientami i jak uspokoić ich, gdy z jakiegoś powodu wpadną w gniew.
sms reklamowy

Jak wyłączyć SMSy reklamowe w ERA?

Marketing Bezpośredni
SMS. Kolejny raz zerwałeś się z fotela, mając nadzieję, że to coś ważnego. Jednak znów okazało się, że zostałeś wybrany do wzięcia udziału w konkursie, otrzymania pakietu darmowych minut lub tańszych rozmów z wybranymi numerami. Jesteś zły. Jeśli masz już dość SMS-ów z reklamami wysyłanych przez sieć ERA, przeczytaj poniższy artykuł.
atrakcyjna oferta - akt 1, scena 5

Jak napisać atrakcyjną ofertę handlową?

Marketing Bezpośredni
Ups! Kolejna wtopa. Dobrze napisana, z przykuwającym oko nagłówkiem, ładnym zdjęciem, przyzwoitą listą zalet i..... wielką czarną dziurą w miejscu gdzie powinna być atrakcyjna oferta! Zamiast powiedzieć czytelnikowi co dokładnie ma zrobić, autor reklamy grzecznie podaje tylko numer telefonu i adres strony internetowej. Cóż za marnotrawstwo!
Jednak reklamy drukowane nie są jedynym przypadkiem, w którym biznesmeni wycofują się od zrobienia rzeczy najbardziej oczywistej – podania czytelnikowi atrakcyjnego powodu, dla którego powinien skorzystać z oferty nie później, nie jutro, ale właśnie w tej chwili. Kolejnym obszarem, w którym nie przykłada się należytej wagi do pisania atrakcyjnych ofert jest marketing internetowy. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak zmienić ten stan rzeczy, zastosuj się do poniższych porad.