atak czarnego PR

Jak wykryć atak czarnego PR?

Etyka Biznesu
Wykrywanie ataku czarnego PR jest jednym z najtrudniejszych zadań, przed którym stoi obecnie wiele organizacji. Dzieje się tak, ponieważ czarny PR jest produktem niezwykle wyrafinowanych kampanii i opiera się na oszczerstwach, półprawdy, kłamstw, dezinformacji, insynuacji czy nieudowodnionych zarzutów aktywności kryminalnej. 47% wszystkich przedsiębiorstw ponosi kryzys z powodu nieświadomego zniesławienia, z czego około 70% wywołane jest przez osoby z wewnątrz firmy. Głównym celem takiego działania jest osłabienie wiarygodności udziałowców. Do tego celu mogą być wykorzystywane różne środki, które prowadzą do zepsucia wizerunku firmy. Jeśli nie masz możliwości wynajęcia profesjonalnych konsultantów lub jeśli podejrzewasz, że ktoś celowo stara się zdyskredytować ciebie lub twoje przedsiębiorstwo, przeczytaj poniższe wskazówki. Oto kilka kroków, które możesz podjąć, by sprawdzić obecny stan reputacji.