Marketing i Public Relations
- Rodzaje pracy
- Szukanie pracy
- Praca
- Zakładanie i Prowadzenie Firmy
- Zarządzanie Firmą
- Firma i Społeczeństwo
- Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
- Maszyny i Urządzenia Biurowe
- Zasoby Ludzkie (HR)
- Reklama
- Ubezpieczenie i Odszkodowanie
- Zarządzanie Majątkiem
- Plany Emerytalne
- Inwestycje
- Nieruchomości
- Informacje Podatkowe
Marketing BezpośredniStrategie MarketingoweCzarny PRPromocjaKreowanie Wizerunku FirmyMarketing OnlinePublic RelationsPR w Sytuacjach KryzysowychInformacje PrasoweMarketing WirusowyArtykuły i Notatki Prasowe
Pokaż wszystkie 
Jak zareklamować książkę?
PromocjaCiężka praca oraz czas spędzony na poszukiwaniu, analizowaniu i pisaniu wreszcie zaowocował ukończoną książką. Następnym krokiem jest właściwe zareklamowanie swojej książki. Pewnie zastanawiasz się jak ciężko jest zareklamować swoją książkę. Jedną z podstawowych rzeczy, jeśli chodzi o reklamę, jest upewnienie się, że reklamujesz produkt na właściwym obszarze, w zależności od tego jaki temat jest poruszony w książce, ale także od innych czynników. Czy Twoja książka jest fikcją czy literaturą faktu? Ludzie uwielbiają czytać oba te gatunki. Jednym z podstawowych błędów jakie się popełnia przy reklamowaniu jest nieprecyzyjne określenie grupy odbiorców. Musisz jasno określić do jakiej grupy odbiorców powinna trafić Twoja książka. Poniżej znajdziesz 10 wskazówek jak zareklamować swoją książkę.

Jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż?
Strategie MarketingoweOstatnie badania dowodzą, że obiektywne, pochodzące od stron trzecich opinie znacznie zwiększają sprzedaż produktów firm działających w obszarze e-commerce. Recenzje, nawet te negatywne, pomagają zbudować wiarygodność firmy i wzbudzić do niej zaufanie. Ponadto dostarczają potencjalnym klientom ważnych informacji, zmniejszając odsetek zwrotów i skarg posprzedażowych.
Umieszczenie na stronie internetowej opinii i recenzji produktów jest sprawą łatwą. Należy mieć jednak jasno określony plan, jak należy to zrobić. Zastanów się więc:
Umieszczenie na stronie internetowej opinii i recenzji produktów jest sprawą łatwą. Należy mieć jednak jasno określony plan, jak należy to zrobić. Zastanów się więc:

Jak napisać atrakcyjną ofertę handlową?
Marketing BezpośredniUps! Kolejna wtopa. Dobrze napisana, z przykuwającym oko nagłówkiem, ładnym zdjęciem, przyzwoitą listą zalet i..... wielką czarną dziurą w miejscu gdzie powinna być atrakcyjna oferta! Zamiast powiedzieć czytelnikowi co dokładnie ma zrobić, autor reklamy grzecznie podaje tylko numer telefonu i adres strony internetowej. Cóż za marnotrawstwo!
Jednak reklamy drukowane nie są jedynym przypadkiem, w którym biznesmeni wycofują się od zrobienia rzeczy najbardziej oczywistej – podania czytelnikowi atrakcyjnego powodu, dla którego powinien skorzystać z oferty nie później, nie jutro, ale właśnie w tej chwili. Kolejnym obszarem, w którym nie przykłada się należytej wagi do pisania atrakcyjnych ofert jest marketing internetowy. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak zmienić ten stan rzeczy, zastosuj się do poniższych porad.
Jednak reklamy drukowane nie są jedynym przypadkiem, w którym biznesmeni wycofują się od zrobienia rzeczy najbardziej oczywistej – podania czytelnikowi atrakcyjnego powodu, dla którego powinien skorzystać z oferty nie później, nie jutro, ale właśnie w tej chwili. Kolejnym obszarem, w którym nie przykłada się należytej wagi do pisania atrakcyjnych ofert jest marketing internetowy. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak zmienić ten stan rzeczy, zastosuj się do poniższych porad.

Jak zrobić plakat?
PromocjaMając przed sobą biały karton, termin wykonania pracy i całkowity brak weny, możesz uznać, że zrobienie plakatu nie jest rzeczą łatwą. Jednak przestrzegając podstawowych wskazówek, stworzenie atrakcyjnego i skutecznego plakatu jest w zasięgu twojej ręki. Pamiętaj, że twoim celem jest przyciągnięcie uwagi widza i zachęcenie go do tego, by podszedł bliżej i zapoznał się z informacjami zawartymi na plakacie. Żeby ten cel osiągnąć możesz wykorzystać kolory, grafikę i nieograniczone pokłady wyobraźni.

Jak napisać podanie o sponsoring?
PromocjaZdobycie sponsora imprezy muzycznej czy sportowej zwykle nie jest łatwe. Aby jednak się udało konieczne jest przede wszystkim wysłanie listów z prośbą o sponsoring do firm i organizacji. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek dotyczących napisania takiego podania.

Jak dokonać segmentacji rynku?
Strategie MarketingoweZanim rozpoczniesz kampanię reklamową, musisz zidentyfikować rynek docelowy. Rynek docelowy to grupa ludzi, którzy będą potrzebować twojego produktu lub usługi. Proces identyfikacji rynku docelowego nosi nazwę segmentacji rynku. Dokonując segmentacji rynku firma może zidentyfikować grupę klientów docelowych lub znaleźć swoją niszę na rynku. Gdy już raz określisz swoją niszę, będziesz mógł skoncentrować wszystkie swoje wysiłki na wybranej grupie docelowej.
Segmentacji rynku dokonuje się na podstawie kilku kryteriów. Oto one:
Segmentacji rynku dokonuje się na podstawie kilku kryteriów. Oto one:

Jak promować swoją osobę
PromocjaKażdy z nas chciałby być postrzegany jako ekspert w swojej dziedzinie. Jednak jak do tego doprowadzić? Jak sprawić by postrzegano nas jako ekspertów i co ważniejsze jak sprawić by to klienci dobijali się do nas.
Prawda jest taka, że zazwyczaj trzeba spędzić 80% swojego czasu na promowanie a 20% na faktyczną usługę. Oto kilka rad na skuteczną promocję swojej osoby niezależnie czy świadczysz usługi czy produkty...

Jak zrobić prezentację?
PromocjaMasz stworzyć prezentację i zaczynasz wpadać w panikę? Nie denerwuj się, przeczytaj poniższe rady i krok po kroku naucz się jak dobrze przygotować i napisać prezentacje.

Jak zrobić reklamę radiową?
PromocjaPrawdopodobnie słyszałeś już w życiu tysiące reklam i usłyszysz jeszcze tysiące. Ile z nich przyciągnęło twoją uwagę? Ile sprawiło, że chwyciłeś telefon, odwiedziłeś stronę internetową albo popędziłeś do sklepu, żeby natychmiast kupić reklamowany produkt? Zapewne niewiele.
Jeśli już kiedyś reklamowałeś się w radiu lub rozważasz wykupienie czasu antenowego, przeczytaj ten artykuł, a wydane przez ciebie pieniądze nie pójdą w błoto.

Jak przyciągnąć klienta?
Strategie MarketingoweIstnieje logiczna procedura budowania biznesu, niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę online, czy offline. Żeby twój biznes się rozwijał, musisz zrobić kilka rzeczy. Przeczytaj poniższe 8 kroków, a nauczysz się jak przyciągać klientów i zwiększyć zyski.