Karmelizowane bataty

Karmelizowane bataty

Przekąski Ciepłe
Jeżeli szukasz pomysłu pyszną przekąskę na spotkanie ze znajomymi lub oryginalny dodatek do obiadu, zrób karmelizowane bataty. Ich przygotowanie jest bardzo proste i nie zajmie ci dużo czasu, a smak zachwyci wszystkich. Dokładny przepis znajdziesz poniżej.
Jak zrobić mini spaghetti

Jak zrobić muffinkowe mini spaghetti?

Przystawki
Te mini spaghetti są super rozwiązaniem dla małych niejadków, są bardzo smaczne i tanie. Twoje dzieci będą zachwycone, że mogą spróbować dania specjalnie dla nich, w ich ulubionych foremkach. Mogą również służyć jako przepyszna przekąska na imprezę. Wykonanie tych mini spaghetti jest szybkie i bardzo łatwe, a jeśli masz już ugotowany makaron, to nawet w 30 minut są gotowe.
szaszłyki z torellini, mozzarelli i pomidorków koktajlowych

Jak zrobić szaszłyki z tortellini, pomidorkami i mozzarellą?

Szybkie i proste dania
Gdy zwykłe szaszłyki są zbyt zwyczajne, żeby zaskoczyć twoich gości, zaserwuj im coś wyjątkowego. Tortellini z pomidorkami koktajlowymi i mozzarellą, skąpane w sosie winegret z dodatkiem bazylii. Czy można chcieć czegoś więcej? Jak dla mnie to połączenie idealne. Jeśli i ty tak uważasz, zachęcam cię do skorzystania z zamieszczonego poniżej przepisu. Nie zawiedzie cię.
Pasta z cukinii

Jak zrobić pastę z cukinii?

Przekąski Zimne
Ten przepis na pastę z cukinii jest bardzo prosty i zawiera wyłącznie warzywa (cukinię, pomidory i cebulę). Pasta wychodzi wyśmienita. Zwykle jadam ją z chlebem na śniadanie lub jako przekąskę, jednak jest również dobrym uzupełnieniem obiadu. Pasta z cukinii może być podawana zarówno na ciepło jak i na zimno.
pomidory zapiekane z serem

Jak zrobić pomidory zapiekane z serem?

Przystawki
Odrobina parmezanu i kropla oliwy z oliwek mogą przemienić zwykłego pomidora w idealną przystawkę. Jeśli chcesz, możesz podać je pomiędzy kromkami świeżego chlebka, tworząc apetyczną, pożywną kanapkę. Wybór należy do ciebie. Niezależnie od decyzji polecam jednak skorzystanie z podanego poniżej przepisu na pomidory zapiekane z serem.
Ryż kokosowy

Jak zrobić ryż kokosowy?

Przystawki
Ryż kokosowy może być doskonałym dodatkiem do potraw azjatyckich oraz deserów. Mleko kokosowe i ryż tworzą w tym wydaniu doskonały duet, który zachwyci niejedno podniebienie. Jest bardzo prosty w przygotowaniu i nie wymaga wiele wysiłku. Niewiele osób wie, że jest źródłem witaminy C, kwasu foliowego, wapnia i żelaza. Ponadto posiada właściwości regenerujące, zmniejsza ryzyko chorób serca i pomaga utrzymać mody wygląd. Poniżej znajdziecie przepis na wyśmienity ryż kokosowy.
Fasolka szparagowa z jajkiem

Jak zrobić fasolkę szparagową z jajkiem?

Sałatki

Oto przepis na smażoną fasolkę szparagową z jajecznicą. Każda fasolka szparagowa nada się bez problemu: zielona bądź żółta, gruba bądź cienka, w całości lub posiekana - należy tylko pamiętać, aby dopasować czas gotowania, aby fasolka nie była ani zbyt twarda, ani rozgotowana. Do gotowanej fasolki można dodać w zasadzie każdą ilość jajek, od 2-3 do nawet 4 wedle uznania.

kalafior zapiekany

Jak zrobić kalafiora zapiekanego z czosnkiem?

Przystawki
Kalafior to super warzywo na lekki podwieczorek lub szybki lunch. Odpowiednio przyprawiony nabierze takiego smaku, jaki sobie wymarzyliśmy. Najłatwiej i najsmaczniej (moim zdaniem) jest zapiec kalafiora z czosnkiem i posypać pietruszką. Pycha, pycha, pycha. Spróbuj i Ty.
Kalafior panierowany

Jak zrobić panierowanego kalafiora?

Przystawki

Zgodnie z Wikipedią kalafior ma niską zawartość tłuszczu, jest bogaty w błonnik, kwas foliowy oraz w witaminę C i dzięki temu jest bardzo ważnym warzywem w codziennej, zdrowej diecie. Smak smażonego kalafiora według poniżej podanego przepisu, różni się od gotowanego, nie jest tak wodnisty, a dodatkowo jajko i mąka dodają mu miłego smaku. Mąkę w tym przepisie możesz zastąpić bułka tartą która będzie smakować równie dobrze.

krewetki

Jak podawać krewetki?

Przekąski Ciepłe
Dania z ich udziałem należą do wykwintnych, warto więc urozmaicić nimi menu. Podawaj je na przystawkę, jako dodatek do sałatek, pizzy czy ryżu. Świeże, mrożone, w skorupkach lub bez, a nawet w zalewie. Warto je jeść, bo zawierają sporo białka, wit. z grupy B, selen i inne mikroelementy. I są niskokaloryczne! Mrożone krewetki powinno się rozmrażać tuż przed przygotowaniem, dosłownie na chwilę zanurzając je we wrzącej wodzie.