Lubie na Facebooku

Jak pisać lepsze posty na Facebooku?

Marketing Online
Jeśli prowadzisz na Facebooku stronę firmową to z pewnością się zastanawiasz jak pisać lepsze posty, które zostaną polubione przez twoich fanów. Wiadomo - im więcej fanów je polubi, tym więcej znajomych twoich fanów go zobaczy. Możliwe, że ci ludzie wejdą na dany link lub nawet sami zostaną fanami twojej strony. Jak zatem trafić do jak największej ilości osób?
reklamy Google na blogu

Jak zarabiać na blogu?

Marketing Online
Najłatwiejszym i najszybszym sposobem zarabiania pieniędzy na blogu jest system Google AdSense. Umieszczając na blogu reklamy Google masz szansę na dodatkowy, choć z początku niewielki, dochód z twojego pisania. Z tej porady dowiesz się jak dodać reklamy Google do bloga stworzonego w oparciu o WordPress'a. Zatem do dzieła!
biznes

Jak promować swoje usługi w Internecie?

Marketing Online
Każdy kto prowadzi własną firmę lub oferuje usługi musi zdobyć w jakiś sposób klientów. Oczywiście najlepszymi klientami, są klienci "z polecenia". Drogą pantoflową przychodzi do nas wiele osób, jednak czy jest ich na tyle dużo, aby biznes się dobrze kręcił? Czasami musi minąć wiele lat zanim zdobędziemy dobrą reputację i wiernych klientów. Jeśli nie mamy tyle czasu musimy zacząć sami promować własne usługi. Gdzie? Oczywiście w Internecie. To tu nasi potencjalni klienci coraz częściej rozpoczynają poszukiwania specjalistów świadczących usługi w danym mieście. Jeśli nie wiesz jak się zabrać do promowania własnego biznesu w Internecie przeczytaj poniższe kroki. Nie jest to takie trudne, jak się wydaje. Powodzenia!
logo google

Co zrobić, żeby strona była widoczna w Google?

Marketing Online
Po pierwsze musisz pamiętać, żeby tworzyć strony dla użytkowników, nie dla wyszukiwarek! Twoja strona musi coś sobą reprezentować. Początkowo odnalezienie twojej strony może być trudne, ponieważ nie jest zbyt popularna i będzie widoczna na dalszych pozycjach. Za to, by dana strona była widoczna w wyszukiwarce Google nie trzeba płacić. Adres strony powinien się pojawić po wpisaniu w wyszukiwarce słów kluczowych. Ale jak to zrobić, żeby się w wyszukiwarce pojawił?
profesjonalny e-mail

Jak napisać oficjalny e-mail?

Marketing Online
Zastanawiałeś się kiedyś, jak w poprawny sposób napisać oficjalny e-mail tak, żeby świadczył o tym, że jesteś profesjonalistą, nawet jeśli brakuje ci jeszcze doświadczenia? Wiedza na temat pisania profesjonalnych maili jest bardzo istotna. Czasem to e-mail jest pierwszą formą kontaktu z klientem i to od niego zależy, jakie zrobisz na nim wrażenie.
Poniżej przedstawiam w jaki sposób należy pisać oficjalne e-maile, które przynoszą firmie korzyści.
zwiększyć sprzedaż

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?

Marketing Bezpośredni
Obecna koniunktura na rynku jest dla większości z nas co najmniej przerażająca. Jednak mimo trudności, skuteczni sprzedawcy wciąż pozyskują klientów i zwiększają sprzedaż. Jak to robią? Dowiesz się czytając poniższy artykuł.
współczynnik konwersji

Jak zwiększyć współczynnik konwersji (CR)?

Marketing Online
Masz 3 sekundy na to, by przekonać internautę, który trafił na twoją stronę, że znajdzie na niej rozwiązanie swojego problemu. Sam fakt, że w ogóle trafił na twoją stronę jest już połową sukcesu. Jednak nawet SEO, serwisy społecznościowe i linki sponsorowane nie dają gwarancji, że użytkownik pozostanie na twojej witrynie na dłużej. Pytanie, na które odpowiedzi szukają wszyscy, którzy chcą zaistnieć w Internecie brzmi: jak zwiększyć współczynnik konwersji? Oczywiście, sposobów jest bardzo wiele. Dobry projekt strony, wartościowa treść i wezwanie do akcji mogą przekształcić odwiedzającego w klienta. Jest jednak 6 sprawdzonych zasad na podniesienie CR, których potęgi nie należy ignorować:
atrakcyjna oferta - akt 1, scena 5

Jak napisać atrakcyjną ofertę handlową?

Marketing Bezpośredni
Ups! Kolejna wtopa. Dobrze napisana, z przykuwającym oko nagłówkiem, ładnym zdjęciem, przyzwoitą listą zalet i..... wielką czarną dziurą w miejscu gdzie powinna być atrakcyjna oferta! Zamiast powiedzieć czytelnikowi co dokładnie ma zrobić, autor reklamy grzecznie podaje tylko numer telefonu i adres strony internetowej. Cóż za marnotrawstwo!
Jednak reklamy drukowane nie są jedynym przypadkiem, w którym biznesmeni wycofują się od zrobienia rzeczy najbardziej oczywistej – podania czytelnikowi atrakcyjnego powodu, dla którego powinien skorzystać z oferty nie później, nie jutro, ale właśnie w tej chwili. Kolejnym obszarem, w którym nie przykłada się należytej wagi do pisania atrakcyjnych ofert jest marketing internetowy. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak zmienić ten stan rzeczy, zastosuj się do poniższych porad.
sklep internetowy reklama, jak reklamować sklep internetowy

Jak reklamować sklep internetowy?

Promocja
W czasach, w których internet staje się najważniejszym medium komunikacyjnym i przenika wszystkie dziedziny życia i działalności człowieka, nie istnieć w internecie oznacza dla przedsiębiorcy nie istnieć w ogóle. Sprzedawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu i coraz częściej decydują się na założenie sklepu internetowego. Sklepy takie zakładane są jako wsparcie tradycyjnych kanałów komunikacji z klientem lub jako samodzielne miejsca sprzedaży. Handel internetowy umożliwia dotarcie do praktycznie nieograniczonej grupy klientów, przy koszcie, który w porównaniu do możliwości jakie niesie posiadanie sklepu internetowego, można uznać za minimalny. Jeśli czytasz ten artykuł, zapewne oznacza to, że masz już sklep internetowy, ale nie wiesz jeszcze jak go wypromować w sieci. Sposobów jest kilka. Niektóre z nich są bardziej skuteczne, inne mniej. Jedno jest pewne – warto zainwestować chociaż w jeden z nich.
sprzedaż w internecie

Jak pisać artykuły przyciągające klientów?

Promocja
Pisanie i publikowanie artykułów związanych z dziedziną, w której jesteś ekspertem, zawsze poskutkuje zwiększeniem ruchu na twojej witrynie. Jednak nie wszyscy użytkownicy odwiedzający witrynę zostaną twoimi klientami. Dlaczego? Ponieważ nie znaleźli tego, czego szukali. Takiej sytuacji da się jednak uniknąć. Ruch na stronie jest nic nie warty, jeśli klienci nie uznają, że twoje produkty lub usługi są w stanie zaspokoić ich potrzeby. Jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki w dziedzinie marketingu lub to, co robisz, nie przynosi oczekiwanych rezultatów, spróbuj zastosować się do poniższych wskazówek, a nauczysz się pisać artykuły, które zachęcą twoich potencjalnych klientów do nawiązania z tobą współpracy.