picie

Przepisy na koktajle, które postawią Cię na nogi po długiej imprezie!

Koktajle Owocowe
Jest sobotni wieczór, w twoim domu zjawiają się znajomi lub rodzina, wszyscy się świetnie bawią i zaczynacie świętować weekend lub inną okazję. Jednak co się dzieje na drugi dzień? Nie masz ochoty wstać z łóżka, jest ci niedobrze, boli cię głowa i nie masz apetytu. Są to objawy znane każdemu dorosłemu człowiekowi, który choć raz w życiu bawił się zbyt dobrze, a na drugi dzień musi za to zapłacić wysoką cenę. Czy jest jakiś naturalny sposób, aby na drugi dzień po dobrej zabawie poczuć się lepiej? Oczywiście, że tak! Mamy do dyspozycji dwa koktajle, które idealnie sprawdzą się na wszystkie dolegliwości i nie tylko.
koktajl na stres

Jak przygotować koktajl eliminujący stres?

Koktajle Owocowe
Na pewno nie lubisz stresujących sytuacji w swoim życiu. Spróbuj wspaniałego napoju, który pomoże ci uporać się ze stresem i znów poczujesz świetnie.
zmęczenie domowe sposoby

3 domowe koktajle, które pomogą zwalczyć zmęczenie

Koktajle Owocowe
Często czujesz zmęczenie? Praca, obowiązki i stres mogą powodować stany całkowitego zmęczenia psychicznego. Aby temu zapobiec regularnie spożywaj naturalne koktajle, które uwolnią cię od zmęczenia. Poniżej znajdziesz 3 przepisy na koktajle owocowe.
koktajl truskawkowy

Jak zrobić koktajl truskawkowy?

Koktajle Owocowe
Nie ma chyba nic lepszego niż koktajl ze świeżych truskawek. Smakuje on wybornie o każdej porze dnia - zwłaszcza gorącego dnia. Poniżej znajdziesz prosty sposób na zrobienie koktajlu truskawkowego.
koktajl bananowy

Jak zrobić koktajl bananowy?

Koktajle Owocowe
Bananowe koktajle są bardzo popularnym napojem nie tylko wśród dzieci. Wielu dorosłych bardzo chętnie napiłoby się tego pysznego specyfiku. Zrobienie go w domu jest nie tyle bardzo proste, ale również pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze!
smoothie

Koktajle owocowe (smoothie) – przepisy

Koktajle Owocowe
W ciągu dnia należy zjadać 5-6 małych posiłków. Czasami ciężko temu sprostać,ale warto. Dobrze, jeśli jeden z tych posiłków zastąpisz samodzielnie przygotowanym koktajlem, tzw. smoothie. Pomysłów i przepisów na zdrowe i pożywne koktajle jest niezliczona ilość. Każdy bowiem próbuje robić je na własne sposoby, eksperymentując ze składnikami i szukając nowych, ciekawych smaków. Jeśli jesteś początkująca osobą i szukasz inspiracji do przygotowywania różnych koktajli to jesteś w dobrym miejscu. Znajdziesz tutaj dwadzieścia pięć przepisów na zdrowe i pożywne koktajle. Wybierz te najlepsze dla siebie, a potem twórz własne. Możesz się również dzielić swoimi przepisami pod artykułem.
sok z blendera

Jak zrobić sok w blenderze?

Soki

Nie musisz mieć wyciskarki do soków, żeby cieszyć się smakiem pysznych, zdrowych koktajli i soków owocowo-warzywnych. Z tym zadaniem dzielnie poradzi sobie twój blender. Nie martw się, zrobiony z jego użyciem sok będzie równie klarowny i aksamitny jak ten uzyskany z profesjonalnej wyciskarki. Wystarczy tylko poznać sposób, który pozwoli uzyskać taki efekt. Więcej wskazówek znajdziesz w dalszej części artykułu.

<iframe width="100%" height="439" src="https://interia.tv/embed-video?id=2304356&cid=INTERIA/portal/tipy&play=1&volumeOff=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Shake truskawkowy

Jak zrobić shake truskawkowy?

Koktajle Owocowe
Shake truskawkowy jest doskonały na upalne dni kiedy nie mamy ochoty na tradycyjny, gorący obiad. Ten shake jest bardzo prosty i nie wymaga do przygotowania niczego nadzwyczajnego. Shake jest kremowy, gęsty, nie za słodki i oczywiście truskawkowy - czyli taki jaki powinien być.
shake bananowy

Jak zrobić shake bananowy?

Koktajle Owocowe
Bananowe szejki są bardzo popularne i bardzo zdrowe. Banany zawierają dużo potasu. Jego niedobór prowadzi do osłabienia organizmu, mięśni i zmniejszenia kurczliwości mięśnia sercowego. Dlatego banany jeść należy regularnie. Przygotowanie szejka bananowego jest nie tylko bardzo proste, ale również zaoszczędzi Ci pieniędzy. Zrobisz go w kilka minut.
koktajl

Jak zrobić koktajl z rabarbarem?

Koktajle Owocowe
Wiosną wszystko budzi się do życia i zaczyna kwitnąć. Pojawiają się pierwsze owoce i warzywa. Jednym z nich jest rabarbar. Dostarcza on dużo potasu, sód, magnez, żelazo, fosfor, witaminę C oraz beta-karoten. Jest niskokaloryczny - ma zaledwie 20 kcal w 100 g - i błonnik, dlatego jest polecany osobom dbającym o linię. Koktajl z rabarbarem jest doskonałą przekąską i "bombą witaminową".