wywiad

Jak dobrze wypaść przed kamerą?

Public Relations
Zanim zdecydujesz się wziąć udział w programie telewizyjnym w roli gościa, czy eksperta w określonej dziedzinie, postaraj się zebrać podstawowe informacje. Dowiedz się, czy program będzie emitowany na żywo oraz poproś o listę osób w nim uczestniczących. Ustal również, jak dużo czasu antenowego zostało przewidziane na rozmowę z Tobą. Od dobrego przygotowania zależy już połowa sukcesu Twojego wystąpienia. Nie idź „na żywioł”. Pamiętaj, że nawet profesjonalni prezenterzy ćwiczą swoje wystąpienia, przygotowują kwestie i scenariusz.
perswazja

Jak opanować sztukę perswazji?

Marketing Bezpośredni
Pod pojęciami „manipulacja” oraz „perswazja” nie musi się kryć nic złego. To, czym chce się z wami podzielić w tym artykule nie jest ani dobre, ani złe. Zależy to od osoby, która chce z tych wskazówek skorzystać i celu, w jakim to robi.
Niektóre z opisanych tutaj technik mogą wydawać się oczywiste, inne pewnie cię zaskoczą. Pamiętaj jednak, że im więcej z nich będziesz stosować jednocześnie, tym lepiej będziesz potrafił manipulować innymi i przekonać ich do swojego zdania.
Twitter

Jak używać Twittera w biznesie?

Marketing Online
Coraz więcej firm korzysta z Twittera w biznesie - do przeprowadzania badań rynku, zapoznania klientów z marką, działań PR-owych oraz poinformowania o najważniejszych atrakcjach, konferencjach i bankietach. Twitter umożliwia rozpowszechnienie marki, a tym samym daje wiele nowych możliwości. W tym artykule znajdziesz wskazówki jak zintegrować Twittera z prezentacjami Power Pointa i przyjmować informacje zwrotne. Dowiesz się także jak korzystać z listy Twittera by mieć bliższy kontakt z ludźmi. Jeżeli więc chcesz nauczyć się lepiej wykorzystywać Twittera poniżej znajdziesz 10 wskazówek, które z pewnością ci w tym pomogą.
dobry mówca

Jak być dobrym mówcą?

Public Relations
Wykonując wiele obowiązków, wspomagasz się listą rzeczy do zrobienia: listą zakupów, planem dnia, harmonogramem wyjazdów. Ponieważ twoje stanowisko wymaga od ciebie również wystąpień publicznych, zapewne chciałbyś mieć listę istotnych punktów, o których musisz pamiętać przemawiając do słuchaczy. Nie musisz się trudzić. Poniżej przedstawiam spis najważniejszych kwestii, na które musi zwrócić uwagę dobry mówca.
sztuka konwersacji

Jak nauczyć się rozmawiać z ludźmi?

Public Relations

Chcesz poczuć się lubiany i kochany? Jednym sposobem, żeby to osiągnąć jest rozmawianie z innymi ludźmi! Pomyśl... Czy kiedyś jechałeś windą z tuzinem osób i nikt nie odezwał się ani słowem? Dlaczego czasem nie możemy się przemóc, żeby zacząć rozmowę? Mamy w głowach wewnętrzny głosik, który mówi nam coś w stylu „On jest zajęty, nie chcę mu przeszkadzać”, „Nie mam nic ciekawego do powiedzenia, na pewno nie zechcą ze mną rozmawiać”, „Nie mam w tej chwili czasu na poważną konwersację”, „Jestem tu nowy, wezmą mnie za dziwaka” albo „I tak mnie nie zaakceptują, więc po co sobie zawracać głowę?” Ta lista może się ciągnąć w nieskończoność. To, co tu zaprezentuje to podstawowe informacje na temat sztuki konwersacji. Mam nadzieję, że pomogą ci się przełamać i nauczą cię, jak rozmawiać z innymi ludźmi.

spotkanie z klientem

Jak przeprowadzić rozmowę z klientem?

Marketing Bezpośredni
Skuteczna rozmowa z klientem jest celem wszystkich handlowców. Każda taka rozmowa składa się z czterech zasadniczych składników. Jeśli poświęcisz trochę czasu, żeby je wyćwiczyć, twoje rozmowy z klientami będą kończyć się sukcesem.
przemawianie do publiczności

Jak skutecznie przemawiać?

Public Relations
Większość z nas w pewnym momencie swojego życia spotyka się z koniecznością wystąpienia przed publicznością. Jak się do tego przygotować? Co powiedzieć? Jak opanować stres towarzyszący tego typu wystąpieniom? Jak ubrać w słowa to, co mamy na myśli? Oto 10 porad, które pomogą ci skutecznie przemawiać.
wściekły klient

Jak postępować z trudnym klientem?

Marketing Bezpośredni
Musisz pracować dziewięć razy ciężej, żeby pozyskać nowego klienta, niż żeby utrzymać obecnego. Oznacza to, że nie możesz sobie pozwolić na ani jednego wściekłego kontrahenta. Poniższy artykuł opisuje jak sobie radzić z trudnymi klientami i jak uspokoić ich, gdy z jakiegoś powodu wpadną w gniew.
reklama telewizyjna

Jak stworzyć reklamę telewizyjną?

Strategie Marketingowe
Pisanie reklam telewizyjnych jest łatwiejsze, niż si się wydaje. Najważniejsze to mieć w umyśle jasny cel reklamy oraz znać demografię grupy docelowej. Czy klient potrzebuje ogólnej informacji na temat produktu/usługi? Czy zachęcić go może trzydniowa wyprzedaż? Chcesz dotrzeć do mężczyzn w wieku 18-24 lata, czy kobiet w wieku 50-64 lata? W tym artykule w prosty sposób dowiesz się jak stworzyć reklamę telewizyjną.
podanie ręki, uścisk dłoni

Jak poprawnie podawać rękę?

Public Relations
Powiedzmy sobie szczerze: niektórzy ludzie, zwłaszcza wysokiej klasy biznesmeni i politycy, naprawdę wiedzą jak odpowiednio podać dłoń. Jeśli dodatkowo uświadomisz sobie, że odpowiedni uścisk dłoni ma decydujący wpływ na wynik negocjacji, wyborów, czy rozmowy o pracę, zrozumiesz, jak ważna jest umiejętność poprawnego podawania ręki.