znak wodny w Wordzie 2010

Jak zrobić znak wodny w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Znak wodny to półprzezroczysty obraz lub tekst znajdujący się w tle dokumentu. Microsoft Word umożliwia wstawienie znaku wodnego w formie tekstu (np. „Tajne”, „Kopia robocza”) lub obrazu (np. logo firmy) oraz pomniejszenie go lub rozmycie. Znak taki widoczny jest na wydruku dokumentu lub w widoku układu wydruku. Poniżej dowiesz się jak wstawić znak wodny w różnych wersjach programu MS Word.
zabezpieczony pdf

Jak odblokować pdf do kopiowania lub druku?

Oprogramowanie Edytorskie
Format pdf jest najczęściej stosowanym formatem w Internecie. Dzieje się tak dlatego, iż jako jedyny daje twórcom dokumentów możliwość zabezpieczenia ich przed kopiowaniem czy drukowaniem. Często jednak zdarza się tak, że chcemy mieć dany dokument w wersji papierowej lub po prostu potrzebujemy skopiować jego fragment do notatnika czy Worda. Jak więc usunąć zabezpieczenia pliku? Bardzo prosto. I to za darmo i bez instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania!
Plik PDF

Jak zrobić plik PDF?

Oprogramowanie Edytorskie
Format PDF służy do przenoszenia treści graficznych i tekstowych. Główną zaletą formatu jest to, że zachowuje on pełny wygląd dokumentu po wydrukowaniu i daje możliwość szyfrowania pliku (aby odczytać taki dokument konieczne jest hasło), można również ograniczyć czynności jakie użytkownik może wykonywać w tym dokumencie np. wyłączyć kopiowanie. Format ten jest rozwijany przez firmę Adobe, która udostępnia darmowy program do czytania plików PDF. Program do tworzenia plików PDF jest już płatny, istnieje jednak wiele sposobów na stworzenie własnego pliku PDF.
liczba znaków w dokumencie

Jak policzyć znaki w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Microsoft Word to bardzo popularny edytor tekstu, ale dzięki niemu możesz zrobić znacznie więcej niż tylko przelać myśli na „papier”. Jest to również bardzo wygodne narzędzie, które możemy wykorzystać do wykonania określonych zadań, w tym także obliczenia ilości znaków w zaznaczonym tekście. Poniżej dowiesz się jak zrobić to w Wordzie 2010, 2007 i 2003.
gotowy szablon wizytówki

Jak zrobić wizytówki w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Jeśli chcesz zrobić wizytówki, niepotrzebny ci jest specjalny program. Microsoft Word posiada narzędzie po tworzenia i drukowania wizytówek. Jeśli masz już projekt, reszta pójdzie bardzo łatwo. Wykonanie wizytówek w programie Word jest bardzo proste w porównaniu z innymi zaawansowanymi programami. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak wykonać wizytówki.
justowanie tekstu

Jak wyjustować tekst w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Program Microsoft Word oferuje nam wiele różnych stylów wyrównania tekstu. Domyśle ustawienie dla tekstu to wyrównanie do lewej strony. Oznacza to, że cały tekst jest wyrównany do lewego marginesu. Często jednak zdarza się, że wymagane jest inne, niż domyślne wyrównanie tekstu. Co należy wówczas zrobić? To nic trudnego, wystarczy, że będzie postępować według poniższych wskazówek.
broszura

Jak zrobić broszurę w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Broszurę reklamującą firmę może wykonać specjalista od reklamy. Taka broszura będzie na pewno trzymała się wyznaczonych standardów, ale jak powszechnie wiadomo będzie także odpowiednio kosztowała. Dlatego równie dobrze możesz ją wykonać samodzielnie. Tutaj właśnie wyciąga do nas pomocną rękę Microsoft Word. Ma on specjalnie przygotowany szablon do przygotowania broszury, który bardzo ułatwi ci pracę. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak korzystając z Word–a zrobić broszurę. 
Word

Jak drukować dwustronnie w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Część drukarek nie obsługuje funkcji automatycznego drukowania na obu stronach arkusza papieru. Aby drukować dwustronnie należy ręcznie przekładać papier, aby zadrukować drugą stronę. Poniżej przedstawiam jak skonfigurować drukowanie na obu stronach.
przykładowy folder reklamowy

Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Foldery reklamowe są ważnym elementem planu marketingowego każdej firmy. Łatwo można je dostarczyć do klienta, są niedrogie w przygotowaniu i dzięki nim wzrasta wiarygodność firmy. Broszury mogą być używane w dowolnej części procesu marketingowego, od rozpoczęcia sprzedaży aż do jej zamknięcia. Foldery reklamowe są bardzo ważne, dlatego warto stworzyć je dla wszystkich produktów, które masz w ofercie lub każdej kategorii produktów. Broszury reklamowe powinny być ściśle skupione na konkretnym elemencie oferty, dlatego lepiej stworzyć kilka szczegółowych broszur, zamiast jednej z wszystkim.
Najprostszym programem, który możemy wykorzystać do stworzenia folderów reklamowych jest program Microsoft Word. Istnieją dwie możliwości wykonania broszury w tym programie – możesz pobrać gotowy szablon i wypełnić puste pola lub też stworzyć broszurę samodzielnie.
Możesz w prosty sposób utworzyć własny folder z szablonu pobranego z internetu. Wystarczy wejść na stronę internetową Microsoft Office Online, pobrać taki szablon, a następnie zastąpić cały tekst i zdjęcia własnym tekstem i fotografiami.
Jeśli jednak chcesz stworzyć folder reklamowy samodzielnie, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
nagłówek w Wordzie

Jak wstawić nagłówek w Wordzie?

Oprogramowanie Edytorskie
Nic nie wyróżnia dokumentu tak jak profesjonalnie wykonany nagłówek. Możesz nieco upiększyć swój dokument wstawiając tytuł, nazwisko autora, numery stron czy obiekty ClipArt. Stworzenie nagłówka w programie Microsoft Word to naprawdę nic trudnego, a całość zajmie ci zaledwie kilka minut. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.