dochód

Czym jest dochód pasywny?

Reklama w Internecie
Ostatnio w mediach często można spotkać się z wyrażeniem „dochód pasywny”, który ma być formą zarabiania pieniędzy. Pozostaje jednak pytanie, czym tak naprawdę jest dochód pasywny i na czym polega jego uzyskanie? Otóż jest to dochód, który uzyskuje się w równych odstępach czasu (np. co miesiąc) bez ciągłego zaangażowania własnej pracy. Osoby o takim sposobie na osiąganie dochodu nazywane są rentierami. Jednak aby móc czerpać zyski, w pierwszej kolejności trzeba wykonać jakąś pracę (np. zakupić nieruchomość, stworzyć grupę partnerów biznesowych).
YouTube

Jak zamieścić film reklamowy na swojej stronie internetowej?

Reklama w Internecie
Jak mawiają specjaliści reklama jest dźwignią handlu, a najbardziej efektywną (patrząc na relacje efektu do nakładu) formą reklamy jest obecnie reklama internetowa. Posiadanie własnej strony internetowej staje się powoli standardem. A jak skutecznie zachęcić klientów do korzystania z usług lub zakupu produktów? Odpowiedź brzmi - przez zamieszczenie na stronie własnego filmu reklamowego, prezentacji usług czy produktów lub pokazania unikalnego podejścia do obsługi klienta.
biznes

Jak promować swoje usługi w Internecie?

Marketing Online
Każdy kto prowadzi własną firmę lub oferuje usługi musi zdobyć w jakiś sposób klientów. Oczywiście najlepszymi klientami, są klienci "z polecenia". Drogą pantoflową przychodzi do nas wiele osób, jednak czy jest ich na tyle dużo, aby biznes się dobrze kręcił? Czasami musi minąć wiele lat zanim zdobędziemy dobrą reputację i wiernych klientów. Jeśli nie mamy tyle czasu musimy zacząć sami promować własne usługi. Gdzie? Oczywiście w Internecie. To tu nasi potencjalni klienci coraz częściej rozpoczynają poszukiwania specjalistów świadczących usługi w danym mieście. Jeśli nie wiesz jak się zabrać do promowania własnego biznesu w Internecie przeczytaj poniższe kroki. Nie jest to takie trudne, jak się wydaje. Powodzenia!
profesjonalny e-mail

Jak napisać oficjalny e-mail?

Marketing Online
Zastanawiałeś się kiedyś, jak w poprawny sposób napisać oficjalny e-mail tak, żeby świadczył o tym, że jesteś profesjonalistą, nawet jeśli brakuje ci jeszcze doświadczenia? Wiedza na temat pisania profesjonalnych maili jest bardzo istotna. Czasem to e-mail jest pierwszą formą kontaktu z klientem i to od niego zależy, jakie zrobisz na nim wrażenie.
Poniżej przedstawiam w jaki sposób należy pisać oficjalne e-maile, które przynoszą firmie korzyści.
Reklama

Jak reklamować produkt dla młodzieży?

Reklama w Internecie
Reklama jest najlepszym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności produktu i marki. Najważniejsze jest jednak skierowanie reklamy do odpowiedniej grupy docelowej. Jeśli Twój produkt przeznaczony jest dla nastolatków, to reklama powinna być skierowana właśnie do tej grupy odbiorców. Reklama ma bardzo duży wpływ na młodzież, zatem jeśli umiejętnie ją stworzysz, Twój produkt z pewnością zyska uznanie w oczach młodych konsumentów.
pozycjonowanie

Jak wykonać darmowe pozycjonowanie stron internetowych?

Reklama w Internecie
Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces i artykuł nie ma na celu edukacji a uświadomienia osób dopiero początkujących lub chcących wypozycjonować za darmo swoją stronę firmową lub hobbystyczną, że wbrew pozorom może to się odbyć bez większych wysiłków.
sklep internetowy reklama, jak reklamować sklep internetowy

Jak reklamować sklep internetowy?

Promocja
W czasach, w których internet staje się najważniejszym medium komunikacyjnym i przenika wszystkie dziedziny życia i działalności człowieka, nie istnieć w internecie oznacza dla przedsiębiorcy nie istnieć w ogóle. Sprzedawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu i coraz częściej decydują się na założenie sklepu internetowego. Sklepy takie zakładane są jako wsparcie tradycyjnych kanałów komunikacji z klientem lub jako samodzielne miejsca sprzedaży. Handel internetowy umożliwia dotarcie do praktycznie nieograniczonej grupy klientów, przy koszcie, który w porównaniu do możliwości jakie niesie posiadanie sklepu internetowego, można uznać za minimalny. Jeśli czytasz ten artykuł, zapewne oznacza to, że masz już sklep internetowy, ale nie wiesz jeszcze jak go wypromować w sieci. Sposobów jest kilka. Niektóre z nich są bardziej skuteczne, inne mniej. Jedno jest pewne – warto zainwestować chociaż w jeden z nich.
budowanie marki

Jak zbudować markę?

Kreowanie Wizerunku Firmy
Marka to koncepcja, którą klienci będą musieli na zawsze skojarzyć z oferowanymi przez ciebie produktami. Z marką ściśle związana jest reputacja. Żeby marka odniosła sukces, firma musi mieć dobrą reputację i grupę lojalnych klientów.
Budowanie marki to zadanie trudne. Wymaga pracowitości, ciężkiej pracy i konsekwencji. Dobra marka przynosi znaczne korzyści. Zaufanie klientów do marki generuje znaczną część sprzedaży. W tym artykule dowiesz się, jak zbudować markę:
budowanie marki

Jak budować markę w Internecie?

Promocja
Jeśli prowadzisz firmę, musisz zbudować świadomość marki, która wyróżni cię na tle konkurentów. Nie ma znaczenia, czy twoja firma jest duża, czy mała. Marka pozwoli ci polepszyć relacje z klientami i sprawić, że twoja działalność przybierze profesjonalny charakter. Jednym ze sposobów budowania świadomości marki, jest branding w Internecie. Oto kilka porad, które mogą okazać się w tym temacie pomocne:
jak stworzyć skuteczny nagłówek

Jak stworzyć nagłówek, który zwiększy sprzedaż?

Marketing Online
Gdybyś miał tylko 10 sekund na poinformowanie mnie co sprzedajesz, ile to kosztuje, dlaczego tego pragnę i co się stanie, jeśli mi się nie spodoba, co byś powiedział? Nie jest to takie proste, prawda? Specjaliści od marketingu internetowego twierdzą zgodnie: każdy z nas ma jedynie 10 sekund na przyciągnięcie uwagi użytkownika, ponieważ 90% odwiedzających stronę opuszcza ją po 10 sekundach, jeśli w nagłówku nie znajdzie odpowiedzi na swoje pytanie. Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się jak pisać zabójczo skuteczne nagłówki, które zwiększą sprzedaż na twojej stronie internetowej.