dochód

Czym jest dochód pasywny?

Reklama w Internecie
Ostatnio w mediach często można spotkać się z wyrażeniem „dochód pasywny”, który ma być formą zarabiania pieniędzy. Pozostaje jednak pytanie, czym tak naprawdę jest dochód pasywny i na czym polega jego uzyskanie? Otóż jest to dochód, który uzyskuje się w równych odstępach czasu (np. co miesiąc) bez ciągłego zaangażowania własnej pracy. Osoby o takim sposobie na osiąganie dochodu nazywane są rentierami. Jednak aby móc czerpać zyski, w pierwszej kolejności trzeba wykonać jakąś pracę (np. zakupić nieruchomość, stworzyć grupę partnerów biznesowych).
YouTube

Jak zamieścić film reklamowy na swojej stronie internetowej?

Reklama w Internecie
Jak mawiają specjaliści reklama jest dźwignią handlu, a najbardziej efektywną (patrząc na relacje efektu do nakładu) formą reklamy jest obecnie reklama internetowa. Posiadanie własnej strony internetowej staje się powoli standardem. A jak skutecznie zachęcić klientów do korzystania z usług lub zakupu produktów? Odpowiedź brzmi - przez zamieszczenie na stronie własnego filmu reklamowego, prezentacji usług czy produktów lub pokazania unikalnego podejścia do obsługi klienta.
celny mailing

Jak zrobić dobry mailing?

Marketing Online
Istnieje kilka prostych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć szanse na to, że twój mail zostanie przeczytany i osiągniesz pożądane wyniki. Poniżej znajdziesz 10 wskazówek, dzięki którym poprawisz skuteczność swoich wiadomości e-mail.
profesjonalny e-mail

Jak napisać oficjalny e-mail?

Marketing Online
Zastanawiałeś się kiedyś, jak w poprawny sposób napisać oficjalny e-mail tak, żeby świadczył o tym, że jesteś profesjonalistą, nawet jeśli brakuje ci jeszcze doświadczenia? Wiedza na temat pisania profesjonalnych maili jest bardzo istotna. Czasem to e-mail jest pierwszą formą kontaktu z klientem i to od niego zależy, jakie zrobisz na nim wrażenie.
Poniżej przedstawiam w jaki sposób należy pisać oficjalne e-maile, które przynoszą firmie korzyści.
marketing produktu

Jak promować produkt?

Reklama w Internecie
Ty i twoja firma jesteście bardzo podekscytowani wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Pytanie brzmi: co zrobić, żeby klienci również podzielili wasz entuzjazm? Odpowiedź brzmi: wypromować go.
Marketing nowego produktu musi się opierać na pełnej ocenie zarówno samego produktu, jak i rynku, który dzięki niemu chcemy zdobyć. Każde, nawet najmniejsze ulepszenie w procesie tworzenia nowego produktu, począwszy od jego funkcjonalności aż po wygląd, dodatkowo wzmocni efektywność jego wprowadzenia na rynek. Tylko raz wprowadza się nowy produkt, dlatego warto się postarać, żeby od samego początku zrobić to dobrze.
książka

Jak zareklamować książkę?

Promocja
Ciężka praca oraz czas spędzony na poszukiwaniu, analizowaniu i pisaniu wreszcie zaowocował ukończoną książką. Następnym krokiem jest właściwe zareklamowanie swojej książki. Pewnie zastanawiasz się jak ciężko jest zareklamować swoją książkę. Jedną z podstawowych rzeczy, jeśli chodzi o reklamę, jest upewnienie się, że reklamujesz produkt na właściwym obszarze, w zależności od tego jaki temat jest poruszony w książce, ale także od innych czynników. Czy Twoja książka jest fikcją czy literaturą faktu? Ludzie uwielbiają czytać oba te gatunki. Jednym z podstawowych błędów jakie się popełnia przy reklamowaniu jest nieprecyzyjne określenie grupy odbiorców. Musisz jasno określić do jakiej grupy odbiorców powinna trafić Twoja książka. Poniżej znajdziesz 10 wskazówek jak zareklamować swoją książkę.
przykładowe loga

Jak zaprojektować logo?

Promocja
Gdy zrozumiesz podstawowe zasady projektowania loga, nie będziesz mieć problemu przy wyborze rysunku i rodzaju czcionki, które mają stanowić znak firmowy twojej marki. Możesz zdecydować się na element graficzny lub wyłącznie tekstowy. Cokolwiek wybierzesz, dobrze zaprojektowane logo przyczyni się do sukcesu twojej firmy, ponieważ jedno spojrzenie na nie pozwoli ci jasno przekazać myśl przewodnią twojej działalności.
pozycjonowanie

Jak wykonać darmowe pozycjonowanie stron internetowych?

Reklama w Internecie
Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces i artykuł nie ma na celu edukacji a uświadomienia osób dopiero początkujących lub chcących wypozycjonować za darmo swoją stronę firmową lub hobbystyczną, że wbrew pozorom może to się odbyć bez większych wysiłków.
sklep internetowy reklama, jak reklamować sklep internetowy

Jak reklamować sklep internetowy?

Promocja
W czasach, w których internet staje się najważniejszym medium komunikacyjnym i przenika wszystkie dziedziny życia i działalności człowieka, nie istnieć w internecie oznacza dla przedsiębiorcy nie istnieć w ogóle. Sprzedawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu i coraz częściej decydują się na założenie sklepu internetowego. Sklepy takie zakładane są jako wsparcie tradycyjnych kanałów komunikacji z klientem lub jako samodzielne miejsca sprzedaży. Handel internetowy umożliwia dotarcie do praktycznie nieograniczonej grupy klientów, przy koszcie, który w porównaniu do możliwości jakie niesie posiadanie sklepu internetowego, można uznać za minimalny. Jeśli czytasz ten artykuł, zapewne oznacza to, że masz już sklep internetowy, ale nie wiesz jeszcze jak go wypromować w sieci. Sposobów jest kilka. Niektóre z nich są bardziej skuteczne, inne mniej. Jedno jest pewne – warto zainwestować chociaż w jeden z nich.
budowanie marki

Jak budować markę w Internecie?

Promocja
Jeśli prowadzisz firmę, musisz zbudować świadomość marki, która wyróżni cię na tle konkurentów. Nie ma znaczenia, czy twoja firma jest duża, czy mała. Marka pozwoli ci polepszyć relacje z klientami i sprawić, że twoja działalność przybierze profesjonalny charakter. Jednym ze sposobów budowania świadomości marki, jest branding w Internecie. Oto kilka porad, które mogą okazać się w tym temacie pomocne: