dochód

Czym jest dochód pasywny?

Reklama w Internecie
Ostatnio w mediach często można spotkać się z wyrażeniem „dochód pasywny”, który ma być formą zarabiania pieniędzy. Pozostaje jednak pytanie, czym tak naprawdę jest dochód pasywny i na czym polega jego uzyskanie? Otóż jest to dochód, który uzyskuje się w równych odstępach czasu (np. co miesiąc) bez ciągłego zaangażowania własnej pracy. Osoby o takim sposobie na osiąganie dochodu nazywane są rentierami. Jednak aby móc czerpać zyski, w pierwszej kolejności trzeba wykonać jakąś pracę (np. zakupić nieruchomość, stworzyć grupę partnerów biznesowych).
YouTube

Jak zamieścić film reklamowy na swojej stronie internetowej?

Reklama w Internecie
Jak mawiają specjaliści reklama jest dźwignią handlu, a najbardziej efektywną (patrząc na relacje efektu do nakładu) formą reklamy jest obecnie reklama internetowa. Posiadanie własnej strony internetowej staje się powoli standardem. A jak skutecznie zachęcić klientów do korzystania z usług lub zakupu produktów? Odpowiedź brzmi - przez zamieszczenie na stronie własnego filmu reklamowego, prezentacji usług czy produktów lub pokazania unikalnego podejścia do obsługi klienta.
celny mailing

Jak zrobić dobry mailing?

Marketing Online
Istnieje kilka prostych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć szanse na to, że twój mail zostanie przeczytany i osiągniesz pożądane wyniki. Poniżej znajdziesz 10 wskazówek, dzięki którym poprawisz skuteczność swoich wiadomości e-mail.
pozycjonowanie

Jak wykonać darmowe pozycjonowanie stron internetowych?

Reklama w Internecie
Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces i artykuł nie ma na celu edukacji a uświadomienia osób dopiero początkujących lub chcących wypozycjonować za darmo swoją stronę firmową lub hobbystyczną, że wbrew pozorom może to się odbyć bez większych wysiłków.
sklep internetowy reklama, jak reklamować sklep internetowy

Jak reklamować sklep internetowy?

Promocja
W czasach, w których internet staje się najważniejszym medium komunikacyjnym i przenika wszystkie dziedziny życia i działalności człowieka, nie istnieć w internecie oznacza dla przedsiębiorcy nie istnieć w ogóle. Sprzedawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu i coraz częściej decydują się na założenie sklepu internetowego. Sklepy takie zakładane są jako wsparcie tradycyjnych kanałów komunikacji z klientem lub jako samodzielne miejsca sprzedaży. Handel internetowy umożliwia dotarcie do praktycznie nieograniczonej grupy klientów, przy koszcie, który w porównaniu do możliwości jakie niesie posiadanie sklepu internetowego, można uznać za minimalny. Jeśli czytasz ten artykuł, zapewne oznacza to, że masz już sklep internetowy, ale nie wiesz jeszcze jak go wypromować w sieci. Sposobów jest kilka. Niektóre z nich są bardziej skuteczne, inne mniej. Jedno jest pewne – warto zainwestować chociaż w jeden z nich.
reklama w internecie

Jak reklamować książkę w Internecie?

Reklama w Internecie
Serwisy społecznościowe, takie jak Facebook, YouTube, czy Twitter mogą być doskonałymi miejscami na reklamę książek. Jeśli aktywnie korzystasz z sieci, wykorzystaj ją do promowania swojej pracy. Jeśli nie masz doświadczenia w marketingu internetowym, uwzględnij te porady w swojej strategii:
sprzedaż w internecie

Jak pisać artykuły przyciągające klientów?

Promocja
Pisanie i publikowanie artykułów związanych z dziedziną, w której jesteś ekspertem, zawsze poskutkuje zwiększeniem ruchu na twojej witrynie. Jednak nie wszyscy użytkownicy odwiedzający witrynę zostaną twoimi klientami. Dlaczego? Ponieważ nie znaleźli tego, czego szukali. Takiej sytuacji da się jednak uniknąć. Ruch na stronie jest nic nie warty, jeśli klienci nie uznają, że twoje produkty lub usługi są w stanie zaspokoić ich potrzeby. Jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki w dziedzinie marketingu lub to, co robisz, nie przynosi oczekiwanych rezultatów, spróbuj zastosować się do poniższych wskazówek, a nauczysz się pisać artykuły, które zachęcą twoich potencjalnych klientów do nawiązania z tobą współpracy.
budowanie marki

Jak budować markę w Internecie?

Promocja
Jeśli prowadzisz firmę, musisz zbudować świadomość marki, która wyróżni cię na tle konkurentów. Nie ma znaczenia, czy twoja firma jest duża, czy mała. Marka pozwoli ci polepszyć relacje z klientami i sprawić, że twoja działalność przybierze profesjonalny charakter. Jednym ze sposobów budowania świadomości marki, jest branding w Internecie. Oto kilka porad, które mogą okazać się w tym temacie pomocne:
jak stworzyć skuteczny nagłówek

Jak stworzyć nagłówek, który zwiększy sprzedaż?

Marketing Online
Gdybyś miał tylko 10 sekund na poinformowanie mnie co sprzedajesz, ile to kosztuje, dlaczego tego pragnę i co się stanie, jeśli mi się nie spodoba, co byś powiedział? Nie jest to takie proste, prawda? Specjaliści od marketingu internetowego twierdzą zgodnie: każdy z nas ma jedynie 10 sekund na przyciągnięcie uwagi użytkownika, ponieważ 90% odwiedzających stronę opuszcza ją po 10 sekundach, jeśli w nagłówku nie znajdzie odpowiedzi na swoje pytanie. Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się jak pisać zabójczo skuteczne nagłówki, które zwiększą sprzedaż na twojej stronie internetowej.
wyróżnij się

Jak pisać reklamy, które odniosą sukces?

Strategie Marketingowe
Jednym z największych wyzwań specjalistów ds. marketingu internetowego jest napisanie skutecznej reklamy. Nie ma w tym nic zaskakującego. Większość z nich nie jest wykształconymi copywriterami. Tylko profesjonalista wie, na co należy zwrócić uwagę pisząc tekst reklamowy. Poniżej przedstawiam kilka porad, które pomogą ci stworzyć skuteczną, przynosząca zyski reklamę.