Savoir-Vivre
- Prawo Konsumenckie
- Postępowanie Przed Sądem
- Prawo Mieszkaniowe
- Prawo Spadkowe
- Prawo Rodzinne
- Prawo Podatkowe
- Prawo Karne
- Prawo Pracy
- Inne Dziedziny Prawa
- Nauka
- Ściągi
- Au-Pair
- Szkolenia
- Studia Podyplomowe
- Przedszkola
- Szkoły Średnie
- Szkoły Wyższe
- Podstawówki i Gimnazja
- Polityka
- Religie
- Kultura
- Fundacje i Organizacje Charytatywne
- Zjawiska Paranormalne
- Pogrzeby
- Legendy i Podania
Etyka w biznesieZasady korespondencjiSavoir vivreOgólne zasady zachowaniaZaproszenia i odpowiedziDobre manieryZachowanie przy stolePodziękowaniaŚlubny savoir-vivreTelefoniczny savoir-vivreSztuka konwersacjiSavoir-vivre w biurzeZachowanie na pogrzebachDawanie prezentówNapiwki i gratyfikacje
Pokaż wszystkie 
Jak postępować z trudnym klientem?
Marketing BezpośredniMusisz pracować dziewięć razy ciężej, żeby pozyskać nowego klienta, niż żeby utrzymać obecnego. Oznacza to, że nie możesz sobie pozwolić na ani jednego wściekłego kontrahenta. Poniższy artykuł opisuje jak sobie radzić z trudnymi klientami i jak uspokoić ich, gdy z jakiegoś powodu wpadną w gniew.

Jak rozmawiać z klientem przez telefon?
Marketing BezpośredniNiezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, handlowcem, czy telemarketerem, na pewno zostaniesz w swojej karierze zmuszony do wykonania dużej liczby telefonów do klientów. Czy sama myśl o tym wywołuje u ciebie ciarki? Czy twój puls przyspiesza, a w gardle robi się sucho? Nie jesteś sam. Telefoniczne rozmowy z klientem stresują wielu z nas. Boimy się tego samego, co zawsze: porażki, osądzenia, zawstydzenia lub odrzucenia. Nie musi jednak tak być. Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się jak skutecznie rozmawiać z klientem przez telefon.

Jak korzystać z telefonu komórkowego?
Dobre manieryNajwiększą wadą telefonów komórkowych jest fakt, że niewiele osób potrafi z nich korzystać w sposób zgodny z zasadami dobrego wychowania. Często można się spotkać z dzwoniącymi telefonami w kinie, teatrze czy w restauracji. Właściciele telefonów często zapominają o funkcji wyłączenia dzwonka. Poniżej znajdziesz wskazówki gdzie i w jakich okolicznościach dzwonek Twojej komórki powinien milczeć oraz kiedy nie jest stosowne odbieranie telefonu.

Jak zdenerwować telemarketera?
Telefoniczny savoir-vivreKażdy z nas ma od czasu do czasu kontakt z telemarketerami. Bywają oni różni, tak jak różni są ludzie. Bywa, że zachowują się bardzo nieładnie, są niegrzeczni i robią z nas idiotów po to, aby w końcu upchnąć nam za duże pieniądze jakiś marny towar. Oczywiście bywają również telemarketerzy z klasą. Prawdziwi sprzedawcy dbający o dobro swoich klientów. Przedstawiona tutaj gra dotyczy tylko tych pierwszych.

Jak radzić sobie z telemarketerami?
Telefoniczny savoir-vivreTelemarketerzy z dnia na dzień mają coraz lepsze techniki sprzedaży. Potrafią wcisnąć nam dosłownie wszystko. Jak sobie z nimi poradzić, jak być asertywnym oraz jak nie dać się wyprowadzić z równowagi? Jest to dość trudne ale warto się tego nauczyć jak najszybciej, aby nie wydawać ciężko zarobionych pieniędzy na coś zupełnie nam nieprzydatnego.
Jak uporać się z telemarketerem?