moda nie biurowa

Czego nie wypada zakładać do pracy?

Savoir-vivre w biurze
Biurowy „dress code” ulega z czasem znacznemu złagodzeniu, wciąż jednak istnieje zbiór zasad, których należy przestrzegać wybierając strój do biura. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych informacji na temat biurowej mody w zależności od tego jak bardzo formalne jest twoje miejsce pracy. Dowiesz się również, czego absolutnie zakładać nie wypada.
firmowa Wigilia

Jak zachować się na firmowej imprezie świątecznej?

Relacje Interpersonalne
Zostałeś zaproszony na firmową imprezę świąteczną i nie wiesz jak się na niej zachować? Poniżej znajdziesz wskazówki, dzięki którym zamiast denerwować się spędzisz miły wieczór w towarzystwie współpracowników.
spotkanie biznesowe

Jak zachowywać się na spotkaniach biznesowych?

Etyka w biznesie
Umiejętność zachowania się w towarzystwie odgrywa ważną rolę w pracy oraz wszystkich kontaktach biznesowych. Od tego czy wiemy jak się zachować w odpowiednim momencie może zależeć zarówno nasz zawodowy sukces jak i porażka.
Pracownicy

Jak się zachowywać w nowej pracy?

Savoir-vivre w biurze
Zostałeś wybrany spośród wielu kandydatów i w końcu dostałeś wymarzoną pracę. To jednak nie koniec egzaminów. Teraz czeka Cię kolejny, niemniej trudny od pozostałych - Twoi nowi koledzy oraz szef będą Cię uważnie obserwować w początkowych dniach a może nawet tygodniach. Od ich oceny zależeć będą Twoje relacje z kolegami z pracy, z przełożonym oraz Twoja pozycja w grupie.
Wiązanie krawata

Jak zawiązać krawat?

Savoir-vivre w biurze
Nie ważne czy jesteś młodym mężczyzną czy troskliwą żoną dbającą o wizerunek męża. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję przedstawiającą krok po kroku prawidłowe wiązanie krawata.