Praca
- Rodzaje pracy
- Szukanie pracy
- Zakładanie i Prowadzenie Firmy
- Marketing i Public Relations
- Zarządzanie Firmą
- Firma i Społeczeństwo
- Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
- Maszyny i Urządzenia Biurowe
- Zasoby Ludzkie (HR)
- Reklama
- Ubezpieczenie i Odszkodowanie
- Zarządzanie Majątkiem
- Plany Emerytalne
- Inwestycje
- Nieruchomości
- Informacje Podatkowe
Kariera po 50Zasady Ubioru w PracyStres w PracyPrzetrwanie w PracyWystąpienia PubliczneWynagrodzenia i ZarobkiPraca w DomuZmiana ZawoduRomans w PracyDobre Nawyki w PracyRezygnacja z PracyRozwój Kariery ZawodowejWypowiedzeniaRelacje i Atmosfera w PracyPodwyżkiPraca a DzieckoEtykieta w PracyNegocjacjeOrganizacja PracyNapastowanie w Miejscu PracyPrawo Pracownika
Pokaż wszystkie 
Jak zwalczyć tremę?
StresKażdy z nas miał do czynienia z tremą. Nie jest ona przyjemna, choć czasem nawet nam pomaga! Jak sobie radzić z tymi negatywnymi skutkami tremy? Przeczytaj artykuł!

Jak być alfa?
Wystąpienia PubliczneBycie samcem alfa jest proste pod warunkiem, że wiesz co masz robić. Poniżej znajdziesz kilka porad i wskazówek, dzięki którym zostaniesz liderem w grupie i łamaczem damskich serc.

Jak zorganizować najlepszą konferencję?
Wystąpienia PubliczneDzięki temu artykułowi dowiesz się jak zorganizować najlepszą konferencję! Wiele firm regularnie organizuje konferencje. Niektóre z nich są naprawdę dobrze przygotowane i przyjemnie spędzamy na nich czas. Inne są nudne i mało produktywne. Sekret udanej konferencji tkwi w odpowiednim planowaniu. Zapoznaj się z poniższymi zasadami, aby przeprowadzić konferencję, która odniesie sukces.

Jak się poprawnie wysławiać?
Wystąpienia PubliczneByć może żyjesz w przekonaniu, że twoja mowa nie stanowi problemu. Zazwyczaj korzystasz bowiem z e-maili, smsów lub nie masz potrzeby przemawiać dla szerszej publiczności. Jednak, żeby osiągnąć sukces zawodowy i społeczny musisz nauczyć się dobrze wysławiać. Osoby z doskonałą wymową i wyszukanym słownictwem imponują innym. Dlaczego więc nie dołączyć do nich i nie wspiąć się na kolejny szczebel swojej kariery. Oto kilka porad, dzięki którym z pewnością poprawisz swoją erudycję.

Jak korzystać z mowy ciała w kontaktach z innymi ludźmi?
Relacje InterpersonalneUmiejętność odpowiedniego wykorzystania mowy ciała może mieć znaczny wpływ na łatwość nawiązywania kontaktów, atrakcyjność i pozytywny nastrój. Nie ma jednej konkretnej zasady jak korzystać z mowy ciała. To co robisz może zostać różnie zinterpretowane w zależności od kontekstu i osoby, z którą akurat rozmawiasz.
Poniżej przedstawiam kilka zachowań składających się na mowę ciała. Mam nadzieję, że ich dopracowanie pomoże ci w lepszy sposób komunikować się z otoczeniem.

Jak wykorzystać kontakt wzrokowy do budowania zaufania?
Public RelationsSpośród wszystkich niewerbalnych sygnałów, język oczu jest prawdopodobnie najbardziej fascynujący. Mówi się, że „oczy są zwierciadłem duszy”. Zdecydowanie zgadzam się z tym stwierdzeniem – oczy mogą powiedzieć bardzo dużo o skrywanych myślach i uczuciach.
Jeszcze bardziej zdumiewający jest fakt, iż możesz wykorzystać język oczu do budowania zaufania i sprawienia, że ludzie będą cie lubić. Oto, co musisz zrobić:

Jak skutecznie przemawiać?
Public RelationsWiększość z nas w pewnym momencie swojego życia spotyka się z koniecznością wystąpienia przed publicznością. Jak się do tego przygotować? Co powiedzieć? Jak opanować stres towarzyszący tego typu wystąpieniom? Jak ubrać w słowa to, co mamy na myśli? Oto 10 porad, które pomogą ci skutecznie przemawiać.

Jak zacząć przemówienie?
Savoir vivreOdpowiednie rozpoczęcie przemówienia jest sprawą kluczową. Pierwsze dwie minuty decydują o sukcesie (lub porażce) kolejnych piętnastu. Jeśli przez ten krótki czas nie zyskasz uwagi słuchaczy, jest wysoce prawdopodobne, że już ci się to nie uda. Żeby zachęcić publiczność do słuchania, początek mowy musi być mocny. Kieruj się przedstawionymi tu poradami, a uda ci się uniknąć słabego wstępu:

Jak zrobić skuteczną prezentację w Power Point?
Public RelationsPodobno jedną z siedmiu najbardziej stresujących człowieka rzeczy jest wystąpienie publiczne. Wiele osób w sposób praktyczny wyrobiło w sobie umiejętność przemawiania do publiczności. Istnieją jednak sposoby, które mogą pomóc skutecznie przekazać treść przemówienia słuchaczom. Jednym z takich sposobów jest dobrze zrobiona i przedstawiona prezentacja.
Oto kilka wskazówek, które pomogą ci stworzyć skuteczną prezentację w Power Poincie:
Oto kilka wskazówek, które pomogą ci stworzyć skuteczną prezentację w Power Poincie:

Jak pracować nad głosem?
Kreowanie Wizerunku FirmyDzwoni telefon. Podnosisz słuchawkę, a rozmówca wita się z tobą bez podawania swojego imienia. Mimo to, od razu wiesz z kim rozmawiasz, nawet jeśli nie słyszeliście się 10 lat. Jak to możliwe? Nie ma w tym żadnej tajemnicy. Głos każdego z nas jest tak charakterystyczny i rozpoznawalny, jak podpis. Ty i twój głos stanowicie jedność. Z tego powodu warto pracować nad głosem, żeby maksymalnie go wykorzystać. Artykuł ten ma szczególne znaczenie dla mówców, nauczycieli, czy telemarketerów. Jednak każdy, kto chce wypracować piękny i przyjemny głos, powinien zapoznać się z przedstawionymi tutaj poradami.