picie, woda, kawa, herbarta, płyny, praca

Jak dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu w pracy?

Dobre Nawyki w Pracy
Właściwe nawodnienie ma bezpośredni wpływ na stan zdrowia, a także na samopoczucie i procesy intelektualne. Nawet intensywna praca nie zwalnia z dbałości o zaspokajanie podstawowych potrzeb organizmu – wręcz przeciwnie. W pracy spędzamy codziennie wiele godzin, dlatego też powinniśmy w tym czasie zaspokajać 60% dziennego zapotrzebowania organizmu na płyny. Odwodnienie prowadzić może do trudności z koncentracją oraz spadku wydajności w pracy. Jak można się go ustrzec?
praca w biurze

Jak polubić swoją pracę?

Przetrwanie w Pracy
Nie ma co owijać w bawełnę – nie lubisz swojej pracy. Ale pracować musisz… Zazdrościsz ludziom, którzy mogą pracę łączyć ze swoim hobby – kucharzom, artystom, oni to mają dobrze! Robią, co lubią, i jeszcze mają z tego pieniądze. Ty, cóż, musisz zadowolić się zwyczajnym zajęciem. Nie załamuj się. Wiele zależy od nastawienia i kilku psychologicznych trików. Dzięki nim twoja praca wyda ci się całkiem znośna. Może nawet wymarzona?

Jak bezboleśnie krytykować?

Dobre maniery
Aby nasza krytyka była konstruktywna i odniosła zamierzony efekt należy ją wygłosić w kulturalny i bezbolesny sposób, aby nie urazić i nie poniżyć drugiej osoby.
ochrona oczu

Jak chronić oczy?

Dobre Nawyki w Pracy
Długotrwała koncentracja wzroku - praca przy komputerze, częste oglądanie telewizji oraz prowadzenie samochodu, mają znaczący wpływ na pogorszenie się wzroku. Oczy są podrażnione, pieką oraz często łzawią. Jak zadbać o wzrok?
praca

Jak stracić pracę?

Dobre Nawyki w Pracy
Masz już dość swojej nudnej i monotonnej pracy? Pracujesz tak dobrze, masz świetne kwalifikacje, jednak nikt tego nie docenia? Chciałbyś się w końcu zwolnić? Poniżej dowiesz się co zrobić, aby stracić pracę w przeciągu tygodnia.
drugie śniadanie

Jak urozmaicić drugie śniadanie?

Zimne śniadania
Drugie śniadanie do pracy i szkoły powinno być przygotowane równie starannie jak inne posiłki. Musi być wygodne, lekkostrawne i nie powinno być obfite, zwłaszcza gdy obiad jadamy niezbyt późno. Posiłek ten regeneruje siły i uzupełnia zapas płynów. Poniżej znajdziesz kilka sposobów jak łatwo urozmaicić drugie śniadanie.
Zmiana przyzwyczajeń i nawyków

Jak zmienić swoje przyzwyczajenia?

Dobre Nawyki w Pracy

Całe nasze dni są wypełnione szeregiem pewnych nawyków i przyzwyczajeń. Jednak każde przyzwyczajenie można zmienić na lepsze. Jestem tego żywym przykładem. Rzuciłem palenie, przestałem impulsywnie robić zakupy, wyszedłem z zadłużenia, codziennie wstaję wcześniej, jem zdrowiej, prowadzę zdrowsze i prostsze życie, które jest jednocześnie bardziej zorganizowane, ukierunkowane i produktywne. Wszystko jest możliwe. Zmiany złych przyzwyczajeń nie są aż tak skomplikowane jakby się to wydawało.

 

Podstawowe kroki to:

 

1.Napisz plan.

 

2.Wymyśl na co możesz zamienić złe przyzwyczajenia.

 

3.Skoncentruj się przez kolejne 30 dni na alternatywnych działaniach, które mają zastąpić stare i złe przyzwyczajenia.

 

A zatem – krok po kroku i bardziej szczegółowo:

Awans w pracy

Jak awansować w pracy?

Dobre Nawyki w Pracy
Długo pracujesz na swój awans, ale nic z tego nie wynika? Nie ma nic bardziej irytującego niż wysiłek, który nie jest doceniony, ale bez obaw jest na to sposób. Wbrew pozorom wcale nie wymaga dużego wysiłku i nie jest skomplikowany. Wystarczy jedynie odrobina zaangażowania, która jest kluczem do sukcesu w tym przypadku. Zastanawiasz się, jak szybko awansować w pracy? Przeczytaj poniższe wskazówki, być może okażą się dla ciebie bardzo pomocne.
sukces w pracy, dostać awans, wypormować się w pracy, mieć dobrą opinię u szefa, przypodobać się szefowi

Jak być profesjonanym w pracy?

Przetrwanie w Pracy
Przestrzeganie dress code czy umówienie się na lunch z prezesem nie oznacza profesjonalizmu. Profesjonalizm wyrażasz w swoim stosunku do pracy, nieważne co robisz, ale w jaki sposób wykonujesz swoje obowiązki. Poniżej kilka porad, które warto wcielić w życie, aby odnieść sukces w pracy.
problemy osobiste i zawodowe

Jak oddzielić pracę od życia prywatnego?

Dobre Nawyki w Pracy
Życie człowieka dzieli się na dwie strefy - prywatną i zawodową. Mieszanie jednej z drugą jest nieuniknione, lecz nadmierna ingerencja jednej sfery w drugą może poważnie zaszkodzić równowadze Twoje życia. Każdy człowiek powinien nauczyć się oddzielać życie osobiste od zawodowego i swoje problemy rodzinne zostawiać przed wejściem do pracy. Jak się tego nauczyć? Dowiesz się czytając ten artykuł.