pozycja dziecka

Jak ćwiczyć jogę? Pozycja dziecka.

Joga
Joga jest świetnym sposobem na medytacji. Poprawia nie tylko stan naszej duszy, ale i ciała. Poniżej proponuję jedną z pozycji w jodze określaną jako pozycja dziecka. Napina ona biodra, mięśnie czworogłowe ud oraz naciąga kręgosłup. Poniżej podpowiadam jak prawidłowo wykonać pozycję dziecka.
pozycja psa z głową w dół

Jak ćwiczyć jogę? Pozycja psa z głową w dół.

Joga
Joga bardzo korzystnie wpływa na nasz umysł i ciało. Ćwicząc ją możemy nie tylko usprawnić nasze ciało, ale też usprawnić nasz umysł i wyciszyć się, co przy dzisiejszym tempie życia jest bardzo wskazane. Pozycji w jodze jest mnóstwo. Do wyboru do koloru. Poniżej proponuję jedną z nich, pozycję psa. Korzystnie wpływa na nasz kręgosłup rozciągając go. Ponadto rozciąga ścięgna podkolanowe, łydki, tricepsy czy mięśnie trójgraniaste.
druga pozycja wojownika

Jak ćwiczyć jogę? Druga pozycja wojownika.

Joga
Wiele się o jodze słyszy, natomiast wciąż mamy opory przed uprawianiem tego systemu ćwiczeń. Pozycji w jodze jest bardzo dużo. Chodzi o to, aby doprowadzić ciało do bardzo dużej sprawności psychicznej i cielesnej. Ja zdecydowałam się jednakowoż przedstawić Wam jedną z tych pozycji, a mianowicie drugą pozycję wojownika. Ta pozycja rozciąga biodra, wewnętrzną stronę ud, klatkę piersiową. Poza tym wzmacnia mięśnie brzucha i ramiona. Zachęcam do wypróbowania tej pozycji.
pozycja krzesła

Jak ćwiczyć jogę? Pozycja krzesła.

Joga
Jest to idealna pozycja, gdy chcemy się pozbyć sztywności barków i skorygować wady nóg (te lżejsze), ponieważ dzięki ćwiczeniu tej pozycji wzmacnia się okolica kostek i równomiernie rozwijają mięśnie nóg. Dobrze napina kręgosłup. Jest to pozycja przypominająca niejako siedzenie na krześle.
pozycja deski

Jak ćwiczyć jogę? Pozycja deski.

Joga
Pozycja deski to wspaniałe ćwiczenie, które wzmocni całe ciało. Dzięki niej wyrzeźbisz brzuch, wzmocnisz kręgosłup, nogi i pośladki. Wystarczy, że codziennie wykonasz to ćwiczenie trzy razy przez minutę, z każdym dniem stopniowo zwiększając liczbę minut.
pozycja girlandy

Jak ćwiczyć jogę? Malasana (pozycja girlandy)

Joga
Ta pozycja, tak popularna w jodze naciąga dolny odcinek kręgosłupa, biodra, pachwiny i nogi w okolicach kostek. Dzięki niej pozbędziesz się mrowienia ciała oraz poprawisz pracę układu trawiennego i unikniesz zatwardzeń (lub je wyleczysz). Jak prawidłowo wykonać to ćwiczenie? Przeczytaj poniższe kroki, a wszystkiego się dowiesz.
pozycja drzewa

Jak ćwiczyć jogę? Pierwsza pozycja drzewa.

Joga
Jest to jedna z najpopularniejszych pozycji w jodze. Wzmacnia mięśnie nóg i daje pozycję psychicznej równowagi. Pozycja ta uczy nas stać stabilnie na jednej nodze.
piłka gimnastyczna

Jak ćwiczyć plecy na piłce?

Rozciąganie
Ćwiczenia na piłce gimnastycznej idealnie wzmacniają mięśnie nie tylko pleców, ale też i mięśnie brzucha, nóg, rąk i inne. Poniżej przedstawiam dwa podstawowe, acz skuteczne ćwiczenia na mięśnie pleców. Polecam. Działa.
piłka gimnastyczna

Jak ćwiczyć nogi na piłce gimnastycznej?

Rozciąganie
Piłka do ćwiczeń staje się coraz popularniejsza i zyskuje coraz więcej zwolenników. Nic dziwnego. Ćwiczenia z nią są nie tylko bezpieczne dla zdrowia, ale i bardzo skuteczne. Poniżej dwa krótkie, ale uwierzcie mi wydajne ćwiczenia na mięśnie nóg. Spróbujcie, a nie pożałujecie. Przy regularnym ćwiczeniu efekty będą zadziwiające.
brzuszki na piłce gimnastycznej

Jak ćwiczyć mięśnie brzucha na piłce gimnastycznej?

Ćwiczenia
Ćwiczenia na piłce są bardzo skuteczne i co najważniejsze bezpieczne dla nas. Za pomocą piłki można ćwiczyć mięśnie praktycznie każdej części ciała. Ja jednak skupię się na mięśniach brzucha, które spędzają sen z powiek niejednemu z nas. Wszyscy chcielibyśmy mieć piękny brzuch – i dzięki piłce do ćwiczeń jest to możliwe.